Heb het al een tijdje niet meer gespeeld, ik was Ajax. Het ging echt voor geen meter, wat ik ook deed: speelstijl veranderen, nieuwe aankopen, andere toespraken, niets hielp. Stond iets van 7e in de competitie. Terwijl ik met FM08 toch wel successen heb geboekt met Ajax(UEFA Cup, paar landstitels). Wat doe ik fout
Hey, ik vond de 2006 versie echt retegaaf, maar is deze dat ook? Ik zou wel eens willen dat het allemaal wat makkelijker te bespelen werd. Kan iemand mij informeren over deze nieuwe editie en of er ook een 360 versie komt?
Wat is makkelijker voor jou? Voor mij is het gewoon zoals vertrouwd, en is het gewoon duidelijk hoe je dingen moet organiseren voor het team. Heb nu de laatste vriendschappelijke wedstrijd gewonnen, nog altijd ongeslagen Wel interessant om te zien, die verslagen van m'n assistent, tijdens de wedstrijd. Daardoor kan ik wel beter met problemen van spelers om gaan
Tsja, maar bij dit soort game heb ik elk jaar de neiging de nieuwste versie te kopen en dat vind ik ook niet echt gezond. Dat is juist wat ze willen, dat je elk jaar weer de nieuwste versie van een bepaalde serie haalt. Er moet er echt eentje uitspringen voor ik me weer waag aan een dergelijke sportserie en dan nog haal ik hem niet elk jaar weer. Fifa 09 vond ik ook zwaar tegenvallen en ik wil dat zeker niet met FM 2009, want kopen voor de console doe ik nooit weer. Zelfs niet omdat ik de 2006 op console wel goed vond.
Wat is dit spel toch verslavend als het goed gaat. Net WK finale gehaald met Ivoorkust (4 - 2 verloren) en kampioen geworden met AZ
Weet iemand of deze nog uit gaat komen op de 360? Ondanks dat de controls een stuk minder soepel gaan wil ik toch ook weer geen nieuwe laptop aanschaffen om dit te kunnen spelen.
Ja, ik heb deze laptop alleen om te internetten en wat muziek ed te downloaden. Ik speel geen pc spellen.
Grafisch niet, maar de database en dergelijke vreet gewoon veel geheugen, waardoor het laden verschrikkelijk lang kan duren..
Spel sinds vandaag in mijn bezit, en vind het opzich wel vet. Alleen, waar kun je je taktiek instellen? Bij taktiek kan ik alleen maar mijn opstelling maken?
Als je dan rechtsbovenin kijkt, zie je 'Opstelling' in zo'n balkje. Klik daar op, en dan zie je ook tactiek en nog wat andere dingen tevoorschijn komen.. Je kan ook hints aanzetten toch?
Klopt, op het begin was het even zoeken aangezien er zo gigantisch veel mogelijkheden zijn, en je echt goed moet nadenken enzo. Maar begint het nu steeds meer te snappen.