1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kadlec had bij mij alleen idiote salariseisen. Zelfde voor Neymar.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb Lukaku kunnen kopen met mijn FC Twente...
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Daar vind ik dus echt geen klote aan. Spelers die al voor 20miljoen gelinkt worden in het echt, wil ik niet op kunnen halen voor 3-4 miljoen, maar misschien ligt dat aan mij. Sowieso van die overbekende spelers als Lukaku hoef ik niet.
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het spel word pas echt leuk als er regens komen. :)
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben gistermiddag een game begonnen met Liverpool. Tijdens de transferperiode niet echt veel aankopen gedaan. Eriksen van Ajax gehaald, van Bommel erbij gehaald voor op het middenveld en lang in de race geweest om Suarez te halen maar die kon ik op het laatst toch niet betalen, meneer had ook wel ontzettend hoge salariseisen.

    Ging verder best lekker, alleen ben ik nu begin oktober en echt ontzettend veel spelers zijn geblesseerd. Torres voor de tweede keer lange tijd uit de roulatie en ook Johnson zal langere tijd niet kunnen spelen. Ik ga er wel mee door, maar het zal lastig worden om nu o.a. de koppositie te behouden.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Kadlec heb ik net gehaald, en hij is nu al bezig om El Hamdaoui de basis uit te spelen 8)

    Ik heb eindelijk een fatsoenlijk apparaat staan, waar dit spel op gespeeld kan worden en GODDAMNIT I'm doin' it! lol
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kadlec had ik ook, nadat hij op het ajax forum werd genoemd :+ Carcela ook gehaald, wat een basis. Helaas kan ik niet Sulejmani verkopen :mad: 38.500 per week, pfff.

    Ik zoek nog een goedkope centrale verdediger. Een geweldig talent dat ik in een andere save had is Galeano, maar die kost 5miljoen en had ik gehaald als vervanger voor Vertonghen (maar had wat dingen door elkaar gehaald dus toen bleef Vertonghen opeens). En had al Jorgensen gehaald als backup, denk hem anders weer ga halen, lekker cheap. Als iemand een beter idee heeft 18-21, 1-2miljoen, lemme know.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  8. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    • Aleksandar Dragovic van Austria Wien
    • Eric Botteghin van FC Zwolle

    Jorgensen van Kopenhagen is inderdaad lekker goedkoop en talentvol, Fazio van Sevilla is ook voor weinig op te halen.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand al kits voor de Engelse en Nederlandse ploegen?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    I know, maar die Superpack daar bijvoorbeeld heeft helemaal geen seeders meer... Die van tenue's kan wel zie ik :) v1 of v2?
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Botteghin ging naar Stuttgart ;) Had ik wel geprobeerd inderdaad, want kost maar 5ton. Dragovic ken ik, maar was er niet opgekomen om hem even te bekijken, dus dat ga ik alsnog doen.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Die drie die ik heb gelinkt zijn directe downloads, geen torrents.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat blijft dit toch soms een... game. 8)
    • Er zijn transfer geruchten rond een speler van mij.
    • Ik zeg dat ze er met hun poten vanaf moeten blijven (er staat ook bij zijn status dat ie plezier heeft @ mijn clubje).
    • Speler komt daarna opeens klagen dat ie eigenlijk best weg wilt.
    • Mja, wtf. Maar goed ik zeg dat ik zsm een club voor hem zal zoeken.
    • Ik houd me aan mijn woord en bied hem aan bij clubs.
    • Volgende dag komt ie huilen dat ie geschokt is dat ik hem kwijt probeer te raken...
    (ik zeg sorry, maar hij gelooft niet en loopt pissed weg. Weirdo. :+)

    Bedenk nu verdorie wat je wilt! 8)

    edit: Zo. Opgeruimd staat netjes. Lutser. :p
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Harry Potter :lol:
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Die gesprekken met spelers slaan soms als een tang op een varken. Dan heeft een jeugdspeler een prima wedstijd gespeeld (7.2 gehaald ofzo) en dan zeg ik dat tegen 'm. Zegt die jeugdspeler dat hij het niet snapt want hij vond het zelf nogal een kutwedstrijd. Zeg ik daarna dat ik het niet zo bedoelde, krijg je weer een reactie van 'ik kan beter nu weggaan voordat ik iets zeg waar ik spijt van krijg'..
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Zoiets had ik ook, eerst duurde het echt jaren voordat ik hem naar mijn club had gehaald. Kwam ie eindelijk en kreeg ik een vraag van de pers of ie meteen in de basis mocht starten, reageerde van niet omdat het nog een jeugdspeler was. Krijg ik een reactie van hem dat hij het er niet mee eens is, probeer ik het goed te maken, begint hij me te haten en wilt ie de club snel verlaten. Vervolgens wilt ie geen gesprekken meer voeren omdat onze relatie erg slecht is en maakt ie meteen een eigen doelpunt in zijn eerste wedstrijd. Toen maar meteen weer laten gaan. :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ook de degradatiestrijd kan spannend zijn.
    [​IMG]


    Met wat meer geluk had ik stevig in de middenmoot gestaan, maar goed, mijn spitsen hadden hun vizier niet bepaald op scherp staan.
    Nu eens zien of ik RBC voor het 2e achtereenvolgende seizoen in de Eredivisie kan houden. :9

    :cool:
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf Daley Blind loopt echt zwaar te muiten bij mij, is al iets van 6x niet op de training verschenen8)! Kutjong.
     

Deel Deze Pagina