Ben met Ajax inmiddels bijna aan het einde van seizoen 1. Maar man man man, wat een crisis heb ik zeg. Het seizoen begon voortvarend. Stond al vrij gauw op plaats 1 in de competitie en de voorsprong werd zo een beetje met de week groter. Ook in de CL, waar ik het moest opnemen tegen Milan, Zenith en Sparta Praag ging het geweldig. Zonder slag of stoot plaatste ik mij voor de tweede ronde. In de winterstop nog Bousouffa gekocht....en toen werd het een ramp. Zo is Suarez echt steeds geblesseerd. Als ie eenmaal weer fit is, is ie dezelfde wedstrijd als ik hem laat spelen weer geblesseerd voor een paar weken en het is echt niet zo dat ik hem te vroeg breng. Integendeel. Daar heb ik echt helemaal niks aan, terwijl hij wel mijn beste speler is.
In de CL moest ik tegen Man U. Uit met 6-0 eraf gegaan. Kan gebeuren op zich, maar wat niet kan gebeuren is dat ik er met 5-1(ja ja je leest het goed) afging tegen Cambuur in de beker. Ik heb in de competitie denk ik nu zo een wedstrijd of acht niet meer gewonnen. Mijn team heeft echt de grootst mogelijke moeite met scoren. Al is in dat verband wellicht veelzeggend dat Suljemani mijn grote man in de spits is (Suarez is altijd gebelesseed en El Hamdaoui heeft altìjd een slecht moraal). Tevens heb ik Kadlec, die er 5 maanden uitlag met een blessure en Carcela, die ongelukkig is, altijd een slecht moraal heeft en echt nog geen deuk in een pakje boter schiet bij mij (wel lekker 5,5 mio gekost overigens).
Nu beginnen de speler om de beurt te zeuren dat er een gebrek an discipilne zou zijn. Wat moet ik daar echter aan doen? Tevens heeft mijn hele team onderhand een slecht moraal....
Al met al begon ik het seizoen heel voortvarend en ipv dat het steeds ietsjes beter gaat, gaat het echt met rasse schreden achteruit
Edit: ook tegen AZ met 2-0 volstrekt kansloos (had ook 5-0 kunnen zijn) afgaan......
Laatst bewerkt: 11 feb 2011