1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nu dus 4/5 jaar bij RBC gezeten. Overgenomen toen het slecht ging en ze weten te behoeden van degradatie.
    Volgende seizoen gepromoveerd. Sindsdien me weten te handhaven in de Eredivisie.
    En nu dan eindelijk ziet iemand anders me staan! :+
    [​IMG]


    Eindelijk eens met goede spelers werken! \o/
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Hoe snel doe je wel niet over een seizoen? Ik ben echt altijd minimaal 15 uur ofzo per seizoen bezig :eek:
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap die gesprekken ook nooit echt dus probeer ze te vermijden. Tenzij het spelers zijn die ik weg wil werken, maar ook dat werkt niet. Is Mido ontevreden (voorbereiding eerste seizoen) zeg ik: oke chill ik zoek iemand voor je. Bedankt ie, en vervolgens "set to stay following recent arrival". Ja krijg dan toch lekker de pestpleuris. Hoe weet je trouewns dat hij niet tevreden was met die specifieke opmerking? want bij mij zijn ze haast nooit tevreden na persconferentie (bij aankoop).
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik heb altijd al het idee dat ik er sneller doorheen klik dan anderen. :+ Minder dan 15 uur iig.
    Ik heb de game ook áltijd aan staan. Ben er niet altijd mee bezig, maar draait wel altijd op de achtergrond. :p
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha prachtig, ik pak gewoon een of andere kutclub uit Chili uit en ga via de pers die manager lopen bashen, word ik later weer beledigd door hem en vice versa :lol:
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb hem ook maar weer eens geïnstalleerd.
    Nu nog even een leuk team uit de Championship kiezen. :)
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nice Bauke! Ik zit echt te wachten op de transferupdate :D
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik begin het idee te krijgen dat de game me haat. :+ Hoe vaak ik de laatste tijd wel niet een lullige goal in de laatste 5 minuten tegen krijg. En dan meestal ook nog via een penalty. En dan zelf natuurlijk tig 100% kansen laten liggen.

    Sta nu dus laatste met RBC. :+ Met íets meer geluk stond ik stevig in de middenmoot, maar het mag niet zo zijn lijkt het.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik sta nu vierde met Celta, 1 wedstrijd gespeeld. 2-0 gewonnen van Barca B. Grootste klapper was bij een oefen match: 7-0.
     
  10. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ook een game met Ajax begonnen. Een beetje aankloten, vraag ik een verslag aan van een willekeurige speler en wie komt mij dan van advies dienen? Cock Jol..... dus ik denk echt van WTF dat is waar ook natuurlijk. Echt armoedige stats heeft ie dus daar moet ik zsm van af. Dus ik contract willen ontbinden kost mij dat bijna EUR 1mio...dat is toch echt even wat te gortig dus ik denk van misschien wil ie in onderling overleg contract ontbinden, vraagt ie alsno bijna EUR 0,5 mio.....en je hebt al zo weinig geld in het begin. Als ik mij niet vergis had je bij eerdere versies van FM wel wat meer transerbudget met Ajax. Wilde dus ook met Ajax een topteam bouwen en uiteindelijk de CL gaan winnen, maar dat zal nu wel wat lastiger worden vrees ik...mja, eerst maar focussen op landskampioenschap.

    Co Adriaanse is wel geinteresseerd om de post van assistent in te vullen, dus dat lijkt mij een veel betere optie. Maar als ik hem nou aanstel, zal Cock Jol vrees ik toch de persconferenties blijven doen? Of doet Blind nu de persconferenties? Enfin, ik heb nog geen wedstrijd gespeeld (als ik een nieuwe game start, verstrijken er werkelijk uren eer ik daadwerkelijk mijn eerste wedstrijd speel :p) dus heb geen idee. Merk het gauw genoeg.

    Ik ben overigens op zoek naar een goede rechtshalf. Zijn er wellicht suggesties?
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gozer, het gaat niet van je transferbudget af...
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Gai Assulin gratis oppikken, zal geen ultieme topper worden maar kan makkelijk het niveau aan en is free.
     
  13. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Bedankt voor jullie reacties.

    Die Assulin is alleen wel erg slecht hoor in mij game. Wel jong, dus hij zal nog wel veel beter worden. Twijfel of ik hem zal aantrekken. Zijn zaakwaarnemer adviseert mij in ieder geval om hem een hoop commissie te geven om de onderhandelingen te bespoedigen.....grappenmaker.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Probeer Martin Galvan, dat is een held!
     
  15. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, die was in de vorige FM ook al een groot talent als ik het mij goed herinner.

    Kost alleen wel wat miljoenen denk ik en vraag mij af of hij nu al klaar is voor het echte werk (kan nog niet alle stats zien). Gaat in ieder geval op mijn shortlist. Thanks.
     
  16. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn helaas wel veel minpunten. Na twee jaar eredivisie hebben alle teams allemaal 33-jarige Zuid Amerikanen of spelers uit het oosten. Ajax speelde op een moment met drie spelers uit Peru, twee uit Ecuador en één speler uit Colombia. Dat is echt onrealistisch.

    Nog een minpunt, de transfers. Stel je bent Liverpool, je speelt één seizoen en de transfermarkt is weer open. Dan zijn er altijd spelers die op de transferlijst staan die ongelukkig zijn, maar wel voor hun waarde. Ik kon Cardozo (3,5 miljoen), Hamsik (8,75 miljoen), Gourcuff (9 miljoen), Vidic (8 miljoen) en Huntelaar (6 miljoen) allemaal ophalen. Erg jammer want binnen twee jaar heb je het beste team van de wereld. Eerst stond ook Messi en Ronaldo op de transferlijst, Messi ging voor 25 miljoen naar Inter en Ronaldo voor 13 miljoen naar Manchester United.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet hoe dat kan bij jou hoor. Messi en Ronaldo zijn bij mij nog nooit voor zulke schamele bedragen weggegaan...
     
  18. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben met Ajax inmiddels bijna aan het einde van seizoen 1. Maar man man man, wat een crisis heb ik zeg. Het seizoen begon voortvarend. Stond al vrij gauw op plaats 1 in de competitie en de voorsprong werd zo een beetje met de week groter. Ook in de CL, waar ik het moest opnemen tegen Milan, Zenith en Sparta Praag ging het geweldig. Zonder slag of stoot plaatste ik mij voor de tweede ronde. In de winterstop nog Bousouffa gekocht....en toen werd het een ramp. Zo is Suarez echt steeds geblesseerd. Als ie eenmaal weer fit is, is ie dezelfde wedstrijd als ik hem laat spelen weer geblesseerd voor een paar weken en het is echt niet zo dat ik hem te vroeg breng. Integendeel. Daar heb ik echt helemaal niks aan, terwijl hij wel mijn beste speler is.

    In de CL moest ik tegen Man U. Uit met 6-0 eraf gegaan. Kan gebeuren op zich, maar wat niet kan gebeuren is dat ik er met 5-1(ja ja je leest het goed) afging tegen Cambuur in de beker. Ik heb in de competitie denk ik nu zo een wedstrijd of acht niet meer gewonnen. Mijn team heeft echt de grootst mogelijke moeite met scoren. Al is in dat verband wellicht veelzeggend dat Suljemani mijn grote man in de spits is (Suarez is altijd gebelesseed en El Hamdaoui heeft altìjd een slecht moraal). Tevens heb ik Kadlec, die er 5 maanden uitlag met een blessure en Carcela, die ongelukkig is, altijd een slecht moraal heeft en echt nog geen deuk in een pakje boter schiet bij mij (wel lekker 5,5 mio gekost overigens).

    Nu beginnen de speler om de beurt te zeuren dat er een gebrek an discipilne zou zijn. Wat moet ik daar echter aan doen? Tevens heeft mijn hele team onderhand een slecht moraal....

    Al met al begon ik het seizoen heel voortvarend en ipv dat het steeds ietsjes beter gaat, gaat het echt met rasse schreden achteruit :mad:

    Edit: ook tegen AZ met 2-0 volstrekt kansloos (had ook 5-0 kunnen zijn) afgaan......
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2011
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet streng blijven. In de rust niet zeggen dat het goed gaat, maar dat het beter kan. Hou ze op hun tenen. Als iemand een wedstrijd slecht speelt, wissel hem en als je de mogelijkheid hebt, leg hem uit waarom dat zo is.

    Dan gaat je discipline als het goed is omhoog..
     
  20. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]
    Mijn eerste seizoen met Feyenoord ging bijzonder goed, met als enige versterking Rensing in het doel, uiteindelijk ruim eerste geworden in de Eredivisie.
    Mijn belangrijkste spelers waren Tomasson (met de meeste goals), Biseswar (met de meeste assists en ook redelijk wat goals) en de captain Ron Vlaar (meeste man of the match awards)

    Ben benieuwd hoe het volgende seizoen gaat, kijken of ik wat goede spelers aan kan trekken.
     

Deel Deze Pagina