Jammer dat ik maar niet in de game kom ,heb aan vroegere games veel fun beleeft maar hier wilt het maar niet lukken.
Ik heb een willekeurige club uit de Jupiler League gekozen, het is Cambuur geworden. Geert den Ouden komt op 1 september richting de club en deze held heb ik al binnen: Twee oude spelers, maar voor Cambuur goede aankopen denk ik. Heb verder nog niet echt ervaring met een kleine club, iemand tips?
Joah, alleen vertrouw ik mijn scouts voor geen meter.. Hun stats zijn bagger en veel betere zijn er niet te krijgen, die willen namelijk niet komen.
Vragen aan je bestuur of je een moederclub mag hebben. Zat zelf bij Wycombe Wanderes, had als moederclub Arsenal. Helpt een hoop!
Dat was inderdaad 1 van de dingen die ik als eerste heb gedaan, denk ik vanavond weer verder met mijn Cambuur game. Maar eerst school.
Ik zit nu bij RC Genk, de financiƫn zijn vreselijk je kan speler kopen die een versterking is en huren is ook erg lastig, daarom heb ik een moederclub aangevraagd en dat werd Barcelona. Meteen kreeg ik gratis een rechtsbuiten om een jaar te huren.
Iemand die een goede linksback weet voor bij Ajax? Ik heb nog 3,4 miljoen aan transferbudget over. Heb m'n scouts op pad gestuurd, maar die komen met verdomd slechte spelers aanzetten!
Hmm.. misschien moet ik maar eens een update gaan installeren. Ik heb echt monster veel blessures! Ondertussen zijn er 6 basis spelers geblesseerd. Ook heb ik 4 spelers die linksback kunnen staan, maar die zijn allemaal geblesseerd In totaal heb ik nu 11 geblesseerde spelers..
Gewoon in het scherm waar je een team kiest National Teams selecteren en dan krijg je een lijst met alle landenteams
Meh, ik ben verveeld geraakt in mijn Feyenoord & Cambuur games. Iemand een idee voor een leuke middenmoter met wat geld mogelijkheden? Het liefst in Engeland, Duitsland of Spanje.
Oh en nog wat, ik heb zo'n update van man united gedownload. Maar ik krijg het niet voor elkaar, de game weet blijkbaar niet waar ze staan bij mij. Ik heb de map editor data zelf aangemaakt, maar dat lijkt niet te werken. Ik heb eerste de update 11.2.0 gedownload en daarna de wintertansfer update, wat doe ik fout? Zal trouwens die clubs eens bekijken, bedankt.