1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe kom je daaraan dan? Ik wil graag die 17,5 mil zo snel mogelijk wegwerken. Komend seizoen sowieso een boel verkopen dus moet makkelijk kunnen als je daar zelf invloed op kan beoefenen.

Mijn opstelling momenteel:

Stekelenburg
    vd Wiel - Alderweireld - Vertonghen - van Aanholt
    - Bonevacia -
    Eriksen - Lodeiro
    Suarez - Mounir - Sulejmani

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Schulden kan je niet versnelt aflossen, aangezien dit vaak ook met stadion huur te maken heeft etc. Je hebt dus gewoon een contract met vaste aflossingen.

De Premier League heeft nogal wat eisen over homegrown players en spelers die in England opgeleid zijn, dit is realistisch en verschilt per competitie (bij de Eredivisie doen ze een stuk minder moeilijk). Dit kun je dus ook niet uitzetten.

2010 bevatte trouwens nauwlijks bugs.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hmm, het kriebelt heel erg om naar de winkel te gaan en 2011 te kopen. Hopelijk kan ik mezelf nog beheersen tot na m'n stage, want ik heb gewoon ontzettend weinig tijd op dit moment. Vind het wel jammer, maar na m'n stage heb ik weer meer tijd om aan dit deel te beginnen!

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb al moeite om te wachten tot Donderdag, na mijn tentamens!

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Word. Besloten nu te stoppen bij de supercup en te wachten :+ Donderdag mijn tweede en laatste tentamen ook :+

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ach we zien wel of ik het vol kan houden:+

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Met Spurs begonnen en voorbereiding gaat lekker (wel al heel wat blessures, maar gelukkig geen ernstige). v/d Wiel, Lukaku, Wendt en Jørgensen gekocht. Laatste twee zijn van Kopenhagen en die had ik vorig jaar ook al gekocht met Ajax toen en waren erg goed voor mijn verdediging. :)

8. Ashavan

Ashavan Guest

Eerste seizoen afgerond. Return tegen Man U verloren. Dus heb de treble + kwart finale CL behaald. Lading spelers verkocht waaronder Mounhir el huppelpup, vd Wiel en nog paar niet basis spelers. Heb vervolgens Wijnaldum overgenomen van Feyenoord. Kan hij rechter vleugel spelen met Suarez in de spits. En de jonge Kadlec als talent met invalsbeurten in de spits. Heb ook Douglas van Twente om me verdediging aan te sterken met Ooijer en Oleguer die de deur uitgestuurd zijn. Nu nog op zoek naar een goede rechtsback. Al heb ik er een jong noors talent voor, maar om die meteen op te gaan stellen...

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zo, er mag wel weer een patch komen voor al die blessures want 3/4e van mijn team is geblesseerd. :lol:

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Speel je met FC Knudde? :+

Als ik weer loon heb ga ik deze misschien wel halen, om up to date te zijn natuurlijk.

Probleem is wat te doen met de 2010 versie. :confused:

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik had in FM 2010 een goede rechtsback, Rodrigo heet die volgens mij!
    Ik zal straks even kijken bij welke club die speelt.

12. Ashavan

Ashavan Guest

Heb veel verkocht en begin van het seizoen was me banksaldo rond de 40miljoen. Heb dus veel inkopen kunnen doen. Kadlec, Torje, Fagner, Dodo, Petrov, Douglas... Wijnaldum is me aangeboden en heb hem als 3e aanvaller. Nog ongeveer 10miljoen over om aan spelers te besteden. Maar heb nu al een behoorlijk brede selectie dus vind het best op moment

Gaat nu lekker. Heb de jhc schaal in seizoen 2 ook al gewonnen hehe.

13. Fantastic

Fantastic Guest

Ik speel met Feyenoord en heb echt té veel blessures.. Bahia, Castaignos, Tomasson (logisch), Cissé (Gebroken teen, haha), Smolov, Schenkeveld, Vlaar & Fernandez. Allemaal langer dan 5 maanden en dan heb ik dus de korte niet eens opgenoemd.. gaap.

Edit:
    Haha, ze hebben sneeuw + een oranje bal toegevoegd. Grappig.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2010
  14. Ashavan

Ashavan Guest

Speel nog steeds zonder patch. Merk niks van blessures en kaarten in overdaad.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Rodrigo is het inderdaad, komt bij Flamengo vandaan. Hij is erg jong, maar in FM 2010 was ie al beter dan vd Wiel;)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Soms is het ook leuker een minder grotere speler te kopen en die te trainen. Een seizoen later kan er bij wijze van spreken wel het dubbele of driedubbele voor geboden worden. Ik denk dat ik daarom ook liever subtop clubs kies, boven topclubs. Om de simpele reden dat je met subtoppers toch wel aardige spelers hebt en boven nog wat mag verliezen.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik start altijd een game met Ajax, maar gaandeweg begin ik met kleinere clubs te spelen. Crystal Palace al een keer de CL in gebracht en Hellas Verona weer de Serie A in gebracht. Dat vind ik het leukst. Maar een game met Ajax is ook altijd leuk om te doen:)

18. Ashavan

Ashavan Guest

ik heb geen behoefte talentjes te trainen. wil prijzen pakken en meer niet.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Njah, ik denk dat de grote clubs in elke competitie de minste uitdaging bieden. Het is super om met een club als FC Groningen de CL als doel te stellen, in plaats van met Real, Barca, Man City oid kampioen te worden. Sub toppers en lagere divisionisten zijn de leukste uitdagingen van het spel.

Disclaimer:
    Bovenstaande uitspraken zijn een mening, hierop kunnen geen rechten worden verleend. Fouten blablabla onder voorbehoud.

Edit: FM11 via Steam installeren lukt niet! Die servers zijn de hele tijd busy. Zal wel weer door CoD komen ofzo, maar is in ieder geval zwaar irritant.

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ook niet leuk. Lekker talenten brengen, je bent niet voor niets met Ajax :+ Ik ben van plan weinig te kopen en vooral jeugdige spelers te halen. Ga dit keer echt veel seizoenen in een save doen ipv steeds nieuwe en lijkt me tof om doorstroming te hebben juist.

Ben wel benieuwd hoe je aan 40 miljoen kwam meteen. Ik had Vertonghen kunnen verkopen, maar dat heb ik nog een seizoen tegen gehouden. Verder alleen idioten verkocht. Vurnon Anita voor 3miljoen (vind het ook onrealistisch om meer te proberen dus heb gewoon zijn waarde gedaan) is mijn beste verkoop geloof ik. En Emanuelson voor 2,5. Vooral voor salarisruimte.
    Jorgensen staat ook op mijn shortlist. Goeie verdediger en ik scout voornamelijk in Denemarken en België.

Deel Deze Pagina