1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

1. Ashavan

Ashavan Guest

40miljoen door bijna een heel elftal te verkopen. Mounhir moest oprotten, want kan er niks van en zat alleen maar te zeuren. Eriksen weg net zoals cvitanich, enoh, v/d wiel, atouba, ooijer, mido. en me loonlast is gedaalt omdat ik van niemand in het reserve team hun contract heb vernieuwd op een enkel talentje na dan.

Nieuwe aankopen zijn altijd zo jong mogelijk, maar niet te jong. :)

Talenten trainen is leuk en aardig, maar zo win je nooit echte titels. Je bent veel tijd kwijt eer die talentjes op niveau zijn. Tijd waarbij je team nooit 100% kan werken om de CL e.d. te kunnen winnen. En altijd maar in de sub-top rond te hangen is ook fucking frustrerend.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2010
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Kut blessures, speel met een keeper in de jeugd omdat Gomes, Cudcini en die twee in mijn reserve dik geblesseerd zijn. Premier League gaat wel aardig maar CL is een fiasco, na 3x gespeeld 0 punten in een groep met Inter, Olympique Marseille en Salzburg. :lol:

Ja, Vaartje en Bale er ook weer af met een blessure. Sterf maar, ik wacht wel en pak hem over een paar maanden weer op als er wat patches zijn.

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oh dus niet eerste seizoen meteen 40 mil? Ooijer en Mido kan ik niet wegkrijgen hoor. Set to stay after recent arrival blabla. Lame ass gays. Enoh mag ook wel weg bij mij. Ik hou niet van Afrikaanse spelers in Nederland (no offense). Weet alleen niet wie ik dan als vervanger moet halen. Zet nu vaak Bonevacia erin, maar dat is ook nog niet alles.

4. Ashavan

Ashavan Guest

Heb ze allemaal eind van seizoen 1 verkocht. Heb dus gedurende het eerste seizoen gespeeld met de zeeuw/lindgren op het midden en enoh alleen als die twee niet meer konden. was dus zelden en daarom was hij heel blij naar frankrijk te kunnen gaan.

Begin nieuw seizoen kreeg ik een budget van 20miljoen. rest was puur uit verkopen.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vertonghen, Suarez en Greg gaan ook weg komend seizoen :+ weet ik nu al.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kassa. :+

7. Ashavan

Ashavan Guest

vertonghen heb ik behouden net zoals suarez :D
    Vertonghen met de smoes dat ik grootse plannen heb.
    en suarez vroeg ik steeds meer geld voor dan dat er geboden werd.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Of zoals ze in kopspijkers een keer zeiden: Koppig doorgaan tegen beter weten in. :+ Beetje andersom, maar misschien snap je wat ik bedoel. ;)

9. Ashavan

Ashavan Guest

de verkoop van mounhir werd als een meesterzet ontvangen door de fans en het bestuur. maar ook door mede spelers. de sfeer is nu stuk beter in het team. :D

moet alleen een reserve keeper vinden, want Stekelenburg gaat er eind van seizoen vandoor.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als je een goede keeper wilt kopen die jong is moet je die van Dynamo Kiev kopen!

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Maxim Koval is dat :)

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Daar ging mijn eerste avond FM. Oops.

Hoe dan ook, eerste wedstrijd FC Groningen - PSV gewonnen. Paar talentjes op kunnen halen met rare betaal constructies, ziet er goed uit allemaal!

Valt me wel op als je ze op 'heavy' laat trainen dat je veel meer blessures krijgt als in FM 2010!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Misschien omdat dat, in mijn ogen althans, logisch is. Train zelf maar eens hard mee, dikke kans dat je bij zo'n ploeg een scheurtje ofzo oploopt. ;)

14. Ashavan

Ashavan Guest

ik train ze eerste weken heavy in de voorbereiding. daarna is het tussen medium/heavy in.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Laat jij, of de andere misschien, dan ook wel eens dingen over aan je personeel? Ik heb die neiging namelijk altijd, maar dat idee hadden jullie misschien al.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Personeel zal vast wel wat doen. maar instelling van training zwaarte is niet zo moeilijk. en af en toe krijg je van de assistent te horen of iemand nog wat persoonlijke training nodig heeft en dan ga ik altijd akkoord en regelen ze het verder zelf.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Coaches moet je zelf even indelen, dan haal je al snel een ster meer op elk onderdeel. Trainingschema's hetzelfde, een keeper moet zich gewoon voluit bezighouden met keepen, maar moet ook een beetje kunnen verdedigen, lenig zijn, kunnen schieten, balcontrole hebben, etc. De standaard schema's laten nogal de wensen over.

Het loont om hier 1x een uurtje voor te gaan zitten. Deze trainingschema's kun je gedurende de rest van het jaar gebruiken (en waarschijnlijk ook weer in FM 2012 etc).

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Het jammere van al dit enorme werk in dit soort games is dat je volgend jaar weer een nieuwe versie hebt. Blijf het gewoon net zo makkelijk updaten en patchen zoals dat ook in World of Warcraft het geval is. Het is toch echt een spel voor de fans en ik denk niet dat die dat zo'n ramp vinden of wel? Wel weer elk jaar 45 euro neertellen vind ik wel jammer. Om die reden ben ik nog niet zo geneigd om 2011 te halen.

19. Ashavan

Ashavan Guest

Elk jaar deze game halen heeft geen zin inderdaad. Laatste die ik had was 2008. Om de paar jaar nieuwe versie halen is goed genoeg. Doe ik ook met de fifa's en zo.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ok, maar kun je een voorbeeld geven wat er bijvoorbeeld echt verbeterd is ten opzichte van de 2010 versie?

Wat ik trouwens met wedstrijden altijd doe is hem op maximale snelheid zetten. Doen jullie dat ook?

Deel Deze Pagina