[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat is met elke game toch zo? 8)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.217
    Leuk Bevonden:
    4.750
    Pussy. :+
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ben zelf op scouting tour geweest en heb een keeper gevonden uit Argentinië!
    Naam: Leonardo Torres
    Positie: Doelman
    Leeftijd: 16
    Club: Newell's

    Ze zeggen dat hij kan doorgroeien tot niveau Stekelenburg of zelfs beter dus.. lijkt me prima!

    1.900.000 is hij waard overigens.
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Als je een talentvolle keeper wil kan je beter Alphonse Areola halen. Een Franse jongen, 17 aan het begin van het spel (volgens mij) en de potentie om de beste keeper in het spel te worden.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zal 's kijken. Die Torres wilde niet komen, die wilde vééls te veel geld verdienen.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Of anders gewoon de baas van FM:

    [​IMG]

    Enyeama _O_
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.217
    Leuk Bevonden:
    4.750
    Weet niet of ik deze vraag al eerder gesteld hebt, maar:

    Als je het goed doet als manager bij bijvoorbeeld Ajax, kun je dan ook een contract aangeboden krijgen bij een grotere club zoals Manchester United of Real Madrid?

    Uiteraard als daar een vacature voor Manager is.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, I guess so. Ik was eerst manager bij Leeds United, tot ik een een seizoen kampioen werd en een aanbieding kreeg van Everton. Dus ja. ;)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.217
    Leuk Bevonden:
    4.750
    Vet, dan ga ik extra mijn best doen.

    Ik heb maar voor Ajax gekozen, ondanks de schulden. Reden is die handige trainingstips van een aantal pagina's terug.

    Ik probeer echter zelf ook het nodige toe te voegen. Dit doe ik alleen als er verwacht word dat de spelers ook vorderen in die positie waar ik ze wil hebben. Tot nu toe niet veel die echt geen wijziging in training nodig hebben.

    De eerste wedstrijden zullen het moeten uitwijzen.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat kan, maar dan moet je wel de Engelse league speelbaar hebben natuurlijk. :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.217
    Leuk Bevonden:
    4.750
    Kan dat niet met andere speelbare competities dan?

    Ik heb btw met Ajax 0-3 gewonnen van het tweede. Ze hebben maar twee kansen gehad zo ongeveer.

    Op naar de eerste echte friendly. De laatste is tegen Fortuna Sittard, uit.
     
  12. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben met Ajax en de Spurs begonnen, met ajax gaat het wel lekker, alleen niet de CL gehaald, maar in de Europa Cup gaat het ook niet slecht.
    Met de Spurs gaat het wel slecht, ze hebben te veel goede middenvelders dat ik moeite heb met een goede formatie te maken, ik wil per se Modric, van der Vaart en Kranjcar in de basis hebben, heb nu besloten toch maar niet met alle 3 te spelen, het gaat gelijk al beter.

    Mijn huidige Spurs formatie:

    -------------Cudicini--------------
    Corluka-Lugano-Gallas-Assou Ekotto
    --------------Viera----------------
    --Lennon------------------Modric--
    ----------van der Vaart------------
    -------Crouch--------Keane--------

    Keane mocht eigenlijk vertrekken maar na 3 basisplaatsen en 4 goals mag hij nog even blijven. Ik denk dat ik Giuseppe Rossi in de winter aantrek, hij staat te koop voor 6.5mil, geeft me wat meer mogelijkheden voor in.

    Met Ajax sta ik op de 1e plek, eerste wedstrijd van het seizoen verloren tegen PSV, sindsdien loopt het goed.

    Aankopen:
    Denilson - Transfervrij
    Juliano - 775k
    Marquinhos - 2.1m
    Litmanen - 60k
    A. Laudrup 750k
    M. Laudrup 50k
    Assulin - Transfervrij
    van Aanholt - Huur met optie tot koop 1.3m
    Wendt - 1m
    Jorgensen - 1.4m
    Rits - 1m

    Totaal gekocht voor 7,25m en voor 4.7m binnen gehaald met verkoop en verhuur.

    Denk dat ik volgend seizoen voor een groot deel een nederlands team ga proberen neer te zetten.
     
  13. Fantastic

    Fantastic Guest

    Ik ben maar begonnen met de Spurs, Affelay gehaald als backup op het middenveld en Castiagnos gehaald en gelijk weer verhuurd (Straks is ie home grown, altijd handig). Leroy Fer komt na het seizoen ook richting Engeland :). Verder nog wat jonge Britse spelers gehaald, alleen niemand verkocht want iedereen wil blijven.

    Sta op het moment na 5 wedstrijden bovenaan met 15 punten, 2 punten voor op Chelsea en de rest op meer dan 4 punten:). De eerste Champions League wedstrijd gewonnen van Lyon met 3-0.

    Ik speel met verdedigers die puur moeten verdedigen, het middenveld in een ruit met de verdedigende middenvelder als bal afpakker en hij moet hem dan zo snel mogelijk afgeven aan de andere middenvelders, Bale laat ik heel de linker kant bestrijken. Modric doet vooral aanvallen aan de rechterkant. En de nummer 10 is normaal Van der Vaart maar is nu geblesseerd, een mooi plekje voor Affelay dus. Verder heb ik Crouch en Defoe in de spits.
    Iemand nog tips qua goede spelers ? Heb nog wel een verdediger nodig (liefst Engels) en een reserve keeper.
     
  14. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Danny Wilson, schijnt wel goed te kunnen worden, speelt in het 2e van Liverpool, bij mij staat hij op de transferlijst en die ga ik dus kopen. :)
    Weet eigenlijk geen engelse goede talenten, Sakho van PSG is al sinds FM09 een geweldig talent.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.217
    Leuk Bevonden:
    4.750
    In de voorbereiding maar een wedstrijd verloren.

    In de finale van de Vriendschappelijke Beker 8), met Ajax, 4-5 verloren van Werder Bremen. Was echt een spannende wedstrijd. Stond 3-1 voor, maar uiteindelijk dus zo verloren.

    Toen kwam de eerste echt test in JC Schaal tegen Twente. Gewonnen met 3-1, twee doelpunten door Vertonghen als ik me niet vergis.

    Echt een geweldige wedstrijd. Suarez is alleen heel erg pissed dat ik Stekelenburg aanvoerder heb gemaakt. |:-
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, had je ook niet moeten doen. :+
    Ik ga nu beginnen aan de eerste wedstrijd tegen Celtic voor de CL, en dan voor de JC tegen Twente.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.217
    Leuk Bevonden:
    4.750
    Sorry, maar volgens mij kan Maarten het ook wel.

    Eerste blessure heb ik wel, Maarten. :cool:

    Aan de andere kant vind ik die blessures nog wel meevallen. Heb eerst veel te veel getraind, maar nu heb ik de training lager gezet. Heb uiteindelijk ook nog maar 1 blessure gehad.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja maar je gaat niet zomaar bij de vaste aanvoerder z'n aanvoerdersband weghalen! 8)
    Overigens net de JC gewonnen, 0-1 van Twente. Sulejmani maakte het verschil als invaller.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.217
    Leuk Bevonden:
    4.750
    Pff, ik zie wel hoe het loopt zonder hem als aanvoerder. Aan de andere kant heeft Stekelenburg ook al vaak genoeg die band gedragen. Waarom Suarez, de schwalbekoningin. :+
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat kan niet, tenzij je zijn schorsing weg hebt gehaald bij de editor als het goed is...
     

Deel Deze Pagina