1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hoezo kan wat niet? :confused:

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Lezen!? Hij was blijkbaar geschorst dus kan hij onmogelijk gescoord hebben in die wedstrijd :):

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Misschien een foutje in het spel, maar het doet er ook niet echt toe. Ik heb gewonnen en dat is belangrijker.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Schop!

Net de game weer opgepikt, na een lange tijd niet spelen. Als team heb ik nu Southampton in de nPower League 1. Doel is natuurlijk promoveren. Mineiro als transfervrije speler aangetrokken, aangezien ik geen verdedigende middenvelder had. Verder nog een keeper; Kenny Stamatapoulos. 30 jaar, maar wel goede stats voor als tweede keep.

Toen ging ik zelf wat handmatig scouten in wat Zuid-Amerikaanse landen en toen kwam ik de speler João Felipe tegen van Figueirense, uit Brazilië. 22 jaar, 150k en erg goede stats als grote centrale verdediger! Veel clubs uit Europa wilde hem in ieder geval hebben, maar ik heb hem binnen gehaald. O.a. Auxerre, Standard, Groningen, Zürich en meer. Nu is het ff wachten op een werkvergunning.

Verder ben ik in onderhandeling over een transfer van Jonathan Reis. Zou vet zijn als hij komt aangezien ik wel een extra goede spits kan gebruiken, zeker iemand die jong is. Zijn contract loopt af dus grote kans dat ik hem binnen haal. Eerste spits blijft natuurlijk Lee Barnard. Wat een held is dat zeg! Scoort echt veel. Ik speel overigens 4-1-2-1-2 met diepe spelers. Twee middenvelders op de flanken, 1 achter de spitsen en 1 verdedigend/controlerend.

Wel erg tof om met een laag team te beginnen met weinig geld. (500k transferbudget)

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Laag beginnen is zeker tof! Met 2010 heb ik een keer een game gestart met Notts County. Die club heeft een suikeroompje, dus geld genoeg, maar echt veel spelers willen niet komen als je in de 4e divisie in Engeland speelt ;) Erg leuke game was dat!

Ben zelf momenteel bezig met Twente. In mijn eerste seizoen 1e geworden en groepsronde van CL overleeft. Beker niet gewonnen, vloog er al vroeg uit helaas. Clubs als Inter en Arsenal zijn gecharmeerd van oa Ruiz en Douglas jammer genoeg. Dus grote kans dat ik dat tweetal kwijtraak. Overigens is Chadli een goede vervanger voor Ruiz en heb ik Buonanotte altijd nog die overal kan spelen. Ook heb ik aan het einde van het eerste seizoen Romelu Lukaku weg kunnen kapen uit België. Wordt een toppertje denk ik! Mark Janko heb ik laten gaan, deed weinig goeds in het eerste seizoen.

Mijn opstelling momenteel:

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Leuk team! Tof dat mensen hier nog steeds de game spelen. De transfer van João Felipe ging net niet door, erg kut want zijn werkvergunning was vertraagd. Toen ging ik in beroep en nu krijgt hij geen werkvergunning meer. Dan ga ik het wel later in het seizoen nog een keer proberen. Enig idee hoe het makkelijk is om zo'n speler binnen te halen?

edit: FUCK! Game kreeg een error, was vergeten op te slaan, dag game. Dan maar opnieuw proberen die speler binnen te halen en de oefenwedstrijden te winnen. Fuuuu

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Voor een werkvergunning moeten ze toch een x percentage aan interlands de laatste 2 jaar hebben gespeeld? Weet ook niet precies hoe dat werkt... Vind ik altijd lastig, daarom probeer ik in de lagere regionen van Engeland altijd Europese talenten aan te trekken. Spelers van de kleinere clubs in de Eredivisie bijvoorbeeld. Willen best vaak en graag naar Engeland komen in mijn ervaring.

En ik speel FM al sinds 2001/2002, toen het nog Championship Manager heette. Hele toffe game(s)!

Edit: Nu eerste wedstrijd van CL dit seizoen. AC Milan uit... Altijd lastig ;) Zit in een groep met AC Milan, Spurs en Fener...

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Game net ontvangen. Installeren en aan de slag! :)

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Tof! Met welke team ga je beginnen? En trouwens: ik dacht dat jij de game al een tijdje speelde?

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat lijkt me ook wel een leuke uitdaging, zo'n klei clubje omhoog helpen. Wat is trouwens 'genoeg' geld in het geval van Notts County, tonnen?

Ik heb met FM 2009 ooit gespeeld met ST Albans, die spelen in de blue square north of south en hebben echt niets te besteden. Haalde toen allemaal oude bekenden uit Nederland op die al richting de 40 lopen en in de hoofdklasse speelden, o.a. Goudmijn, Regillio Simmons en Virgil Breetveld. Breetveld was 40 jaar maar schoot er gewoon 44 in, geniaal was dat!

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, maar dat was niet het origineel :) Ben met Ajax begonnen btw.

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zo :) Inmiddels in februari van het eerste seizoen bij Ajax. Ik ben door in de Champions League met Ajax. Zat in de poule met AC Milan, Weder Bremen en een ander vaag team. Uiteindelijk tweede geworden. Volgende ronde tegen Manchester United, gaat een lastige worden maar ik heb hoop. In de competitie sta ik eerste met ruim zestig punten, tot nu toe nog niets verloren en pas drie keer gelijk gespeeld. In de Nederlandse Beker sta ik in de halve finale tegen SC Herenveen.

Enigste minpuntje aan al het succes is dat de spelers constant aanbiedingen krijgen van clubs en er dus een aantal volgend seizoen vertrekken.

Excelsior is bij mij trouwens overgenomen door Deense zakenmensen, ben benieuwd wat dat gaat worden :+

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Met een laag team vind ik leuker met fifa manager overigens.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Met Notts heb je wel een miljoentje of vier denk ik... En als je te weinig dreigt te hebben, boekt de suikeroom van de club nog wat extra geld over van zijn bankrekening...

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Klinkt wel leuk om met Notts te beginnen, maar zal het vast toch niet doen. Denk dat ik maar eens ga kijken of ik een game ga starten met Vitesse. Kunnen ze misschien toch nog eens kampioen worden. :+

Mijn Spurs game had ik snel gezien en na twee seizoenen gestopt, eerste seizoen gelijk qua punten met United maar hun hadden meer gescoord. Tweede seizoen wel kampioen geworden en 3e seizoen kon ik iedereen kopen = niet leuk meer.

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Eredivisie gewonnen met Ajax. Al in begin maart, dus verder niet echt spannend meer. Ben er nog even mee verder gegaan maar nu opeens werden alle spelers ontevreden en besloten dat ze naar een andere club wilden. Lekker dan. Wil nu naar een andere club, misschien is zo'n laag clubje in Engeland wel leuk inderdaad :) Ik ben alleen zelf absoluut niet goed in het vinden van talenten :+

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Daar heb je ook scouts voor. ;) Als je een seizoen of twee speelt en je promoveert, krijgt meer inkomsten dan kun je betere scouts aantrekken. Erg handig!

Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik wil nog met Nottingham Forest een keer. Na mijn tentamen periode denk ik.

Echt een mooie stunt met Ajax gisteren overigens. Ik speel bij een vriend van mij, hij is Feyenoord en ik dus Ajax. Eerste seizoen nog dus ik zat na twee voortreffelijke voorrondes in een poule met Bayern en Real. Na 5 wedstrijden was de stand als volgt:
    Laatste wedstrijd:
    Real - Ajax
    Bayern - Dinamo

Na een minuut of 10 kom ik al 1-0 achter dus ik focus me intens op de andere wedstrijd, maar in het laatste kwartier draaide ik het om naar 1-2. In het bernabeu dus. Gewoon geeindigd als groepshoofd :cool:

Opstelling die ik gebruik:
    - - - - - - - -Mounir- - - - - - - -
    Suarez- - - - - - - - - - -Carcela
    - - - - -Lodeiro- -Eriksen- - - - -
    - - - - - -De Zeeuw- - - - - - - -
    Boilesen -Vertonghen-Toby- Greg
    - - - - - -Stekelenburg- - - - - -
    Bank: Vermeer, Blind, Galeano, Bonevacia, Kakuta, Josefzoon, Sulejmani

Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb de verleiding nog steeds kunnen weerstaan gelukkig! Hopelijk kan ik dit nog een paar maanden volhouden! Misschien dat ik overigens wel een jaartje oversla en met 2012 aan de slag ga zodra die uit is..

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ben maar met Hercules in de Primera begonnen inplaats van Vitesse. Toch wat leuker, proberen degradatie tegen te gaan. :cool:

Deel Deze Pagina