Schop!
Net de game weer opgepikt, na een lange tijd niet spelen. Als team heb ik nu Southampton in de nPower League 1. Doel is natuurlijk promoveren. Mineiro als transfervrije speler aangetrokken, aangezien ik geen verdedigende middenvelder had. Verder nog een keeper; Kenny Stamatapoulos. 30 jaar, maar wel goede stats voor als tweede keep.
Toen ging ik zelf wat handmatig scouten in wat Zuid-Amerikaanse landen en toen kwam ik de speler João Felipe tegen van Figueirense, uit Brazilië. 22 jaar, 150k en erg goede stats als grote centrale verdediger! Veel clubs uit Europa wilde hem in ieder geval hebben, maar ik heb hem binnen gehaald. O.a. Auxerre, Standard, Groningen, Zürich en meer. Nu is het ff wachten op een werkvergunning.
Verder ben ik in onderhandeling over een transfer van Jonathan Reis. Zou vet zijn als hij komt aangezien ik wel een extra goede spits kan gebruiken, zeker iemand die jong is. Zijn contract loopt af dus grote kans dat ik hem binnen haal. Eerste spits blijft natuurlijk Lee Barnard. Wat een held is dat zeg! Scoort echt veel. Ik speel overigens 4-1-2-1-2 met diepe spelers. Twee middenvelders op de flanken, 1 achter de spitsen en 1 verdedigend/controlerend.
Wel erg tof om met een laag team te beginnen met weinig geld. (500k transferbudget)
Laatst bewerkt: 11 jan 2011