Hoe zit het met die competities erin laden? Ik heb 1 ster bij 8 competities. Zal hij nu wel goed draaien of totaal niet? (1 ster bij estimate game speed)
Acht competities is wel veel, je kan ervoor zorgen dat je ze alle acht neemt maar bijvoorbeeld vier/vijf daarvan selecteert waar je nooit een team zou gaan managen. Dan gaat alles ook veel sneller. Of wil je in een game in al die acht competities een club managen? Zelf uurtje bezig geweest met Malaga, hele nieuwe staff + Lukaku gehaald. Eerste wedstrijd meteen uitgedaan, geen zin meer in FM. Beter!
Nee, overal. Maar in de landen selecteert kan je alles volgen qua standen en je scouts zullen er eerder talenten scoren enzovoort. Plus je kan dan daar een club managen als je wilt.
Nee, je kan alleen in de geselecteerde competities een team managen. Dus als je nu Italië niet selecteert dan kun je nooit in Italië aan de slag. Tenminste, als ik het tenminste goed heb begrepen. Edit:
Is het zo'n groot verschil in sterren? Ik wist dat er een verschil was, maar zoveel! Dat gaat ik dus maar ffkes veranderjen.
Even over dat spelers kopen in het buitenland. Als je echt elke speler wilt kunnen kopen dan moet je het desbetreffende land hebben aangevinkt in de database. Ik heb de volgende landen aangevinkt: Nederland, België, Frankrijk, Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Zweden, Turkije, Rusland, Argentinië, Brazilië en Uruguay. Overigens ben ik nu begonnen met Celta de Vigo en is Marco Pannenkoek m'n assistent.
Ik heb dit moment een game lopen met Tottenham zit nu in de voorbereiding van het derde seizoen met tot nu toe één aankoop in het derde seizoen Chris Smalling transfervrij overgenomen van Man Utd. In de seizoenen daarvoor had ik Felipe Melo, van Bommel, Suarez, de Ceglie, van der Wiel en Jonathan dos Santos naar de club gehaald. In het eerste seizoen de Champions League gepakt waaronder ik geluk had in de loting qua teams in de volgende rondes. (Bursaspor, Marseille, ?? en in de finale Man Utd in de 120e minuut verslagen.) In de competitie helaas wat minder succes en kwam ik op een zevende plaats en voor de rest geen prijzen gepakt. In het tweede seizoen had ik de Supercup gewonnen van Zenit en in de competitie kwam in na een bloedstollend einde 6 punten te kort voor het kampioenschap daarnaast had ik wel de League Cup gepakt en de Wereldbeker voor Clubteams. Mijn stadion is daarnaast ook uitgebreid naar 52.000 plaatsen en ben ik bezig om alle trainingsfaciliteiten en scoutingsnetwerken te verbeteren naar een topniveau om zo Spurs naar een topploeg om te zetten.