1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand een .nzb bestandje jonger dan 20 dagen:+?!

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Klik

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik wel,van die game ben ik nooit fan geweest.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Lol ;)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe zit het met die competities erin laden? Ik heb 1 ster bij 8 competities. Zal hij nu wel goed draaien of totaal niet? (1 ster bij estimate game speed)

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Acht competities is wel veel, je kan ervoor zorgen dat je ze alle acht neemt maar bijvoorbeeld vier/vijf daarvan selecteert waar je nooit een team zou gaan managen. Dan gaat alles ook veel sneller. Of wil je in een game in al die acht competities een club managen? :+

Zelf uurtje bezig geweest met Malaga, hele nieuwe staff + Lukaku gehaald. Eerste wedstrijd meteen uitgedaan, geen zin meer in FM. Beter! :)

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Laden gaat dan langzamer.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Laat maar, 3d uitgezet en met 8 competities heb ik nu 5 sterren.

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb meestal alleen Nederland, Engeland, Spanje en Italië aangevinkt.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Eventueel Duitsland er nog bij. En dan Brazilië, Argentinië, Zweden en Noorwegen voor de talentjes.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus nu kan ik alleen spelers kopen uit de aangevinkte landen?

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nee, overal. Maar in de landen selecteert kan je alles volgen qua standen en je scouts zullen er eerder talenten scoren enzovoort. Plus je kan dan daar een club managen als je wilt.

13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Nee, je kan alleen in de geselecteerde competities een team managen. Dus als je nu Italië niet selecteert dan kun je nooit in Italië aan de slag. Tenminste, als ik het tenminste goed heb begrepen.

Edit: :mad:

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh okee, danke heren.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben ik de enige die altijd alle competities aan heeft staan?:+

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zie het al, dit is echt een spel voor mij :cool:.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Is het zo'n groot verschil in sterren? Ik wist dat er een verschil was, maar zoveel! 8) Dat gaat ik dus maar ffkes veranderjen. :9

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nooooo

Ik ben verslaafd.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Even over dat spelers kopen in het buitenland. Als je echt elke speler wilt kunnen kopen dan moet je het desbetreffende land hebben aangevinkt in de database. Ik heb de volgende landen aangevinkt: Nederland, België, Frankrijk, Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Zweden, Turkije, Rusland, Argentinië, Brazilië en Uruguay. Overigens ben ik nu begonnen met Celta de Vigo en is Marco Pannenkoek m'n assistent. :D

Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  20. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dit moment een game lopen met Tottenham zit nu in de voorbereiding van het derde seizoen met tot nu toe één aankoop in het derde seizoen Chris Smalling transfervrij overgenomen van Man Utd.

In de seizoenen daarvoor had ik Felipe Melo, van Bommel, Suarez, de Ceglie, van der Wiel en Jonathan dos Santos naar de club gehaald. In het eerste seizoen de Champions League gepakt waaronder ik geluk had in de loting qua teams in de volgende rondes. (Bursaspor, Marseille, ?? en in de finale Man Utd in de 120e minuut verslagen.)

In de competitie helaas wat minder succes en kwam ik op een zevende plaats en voor de rest geen prijzen gepakt.

In het tweede seizoen had ik de Supercup gewonnen van Zenit en in de competitie kwam in na een bloedstollend einde 6 punten te kort voor het kampioenschap daarnaast had ik wel de League Cup gepakt en de Wereldbeker voor Clubteams. Mijn stadion is daarnaast ook uitgebreid naar 52.000 plaatsen en ben ik bezig om alle trainingsfaciliteiten en scoutingsnetwerken te verbeteren naar een topniveau om zo Spurs naar een topploeg om te zetten.

Deel Deze Pagina