Door te sjoemelen met het salarisbudget, verkoop van spelers en kopen met uitstel van betaling heb ik er 45 miljoen doorheen gejaagd!
Paar leuke aankopen gedaan. Sta nu derde achter barca en real. Vooral real doet her ziekelijk goed. 30 voor 1 tegen in 7 duels....
M'n basiself;
451
----------------Hildebrand
Diogo--demichelis--verthongen--maxwell
-----------------toulalan-------------------
-------borja valero--badelj----------
--carzola--------------------guardado------
------------Luuk de Jong--------------------
Diogo en hildebrand zijn voor free op te pikken.
Luuk de jong doet het erg goed, ruudje is wissel/tribuneklant. Koste me ook maar 5 miljoen ofzo...
Ga me in de winterstop rustig houden, heb nog en paar leuke wissels. Misschien wat talentjes proberen te halen. Maar alleen als het lukt om wat te verkopen, of m'n budget op te vijzelen. Zit namelijk tot de max.... Voor volgend seizoen wil ik graag eriksen en een betere rechtsback. En keeper wil ik graag een groot talent halen. Kan ff niet op z'n naam komen maar het is een Duitser. Hij wilde dit seizoen niet komen, maybe als ik straks Europees speel wel.
Wat ik wel leuk vind aan dit deel is dat het kwa tactieken net weer ff wat uitgebreider is. Je kan je team 3 formaties aanleren waar je dus tussen kunt stappen als je achter of voor staat. Erg leuk gedaan. Moet ik me nog ff verder in verdiepen straks. M'n formatie nu zijn ze bijna helemaal aan gewend.
Zit bij jullie ook tevez op de tribune? Moet 45 miljoen kosten dacht ik.....
Laatst bewerkt: 4 nov 2011