1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2012

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 aug 2011.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik doe daar nooit aan, zoek liever zelf de juiste spelers op, dat vind ik 1 van de leukste dingen in FM.

2. Seh

Seh Guest

Toch maar begonnen. Met Dortmund deze keer. Wel een leuke ploeg, nog geen aankopen gedaan. Heb ook amper transferbudget, dus eerst mijn staff maar flink onder handen genomen. :+

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Door te sjoemelen met het salarisbudget, verkoop van spelers en kopen met uitstel van betaling heb ik er 45 miljoen doorheen gejaagd!

Paar leuke aankopen gedaan. Sta nu derde achter barca en real. Vooral real doet her ziekelijk goed. 30 voor 1 tegen in 7 duels....

M'n basiself;
    451

----------------Hildebrand
    Diogo--demichelis--verthongen--maxwell
    -----------------toulalan-------------------
    -------borja valero--badelj----------
    --carzola--------------------guardado------
    ------------Luuk de Jong--------------------

Diogo en hildebrand zijn voor free op te pikken.
    Luuk de jong doet het erg goed, ruudje is wissel/tribuneklant. Koste me ook maar 5 miljoen ofzo...

Ga me in de winterstop rustig houden, heb nog en paar leuke wissels. Misschien wat talentjes proberen te halen. Maar alleen als het lukt om wat te verkopen, of m'n budget op te vijzelen. Zit namelijk tot de max.... Voor volgend seizoen wil ik graag eriksen en een betere rechtsback. En keeper wil ik graag een groot talent halen. Kan ff niet op z'n naam komen maar het is een Duitser. Hij wilde dit seizoen niet komen, maybe als ik straks Europees speel wel.

Wat ik wel leuk vind aan dit deel is dat het kwa tactieken net weer ff wat uitgebreider is. Je kan je team 3 formaties aanleren waar je dus tussen kunt stappen als je achter of voor staat. Erg leuk gedaan. Moet ik me nog ff verder in verdiepen straks. M'n formatie nu zijn ze bijna helemaal aan gewend.

Zit bij jullie ook tevez op de tribune? Moet 45 miljoen kosten dacht ik.....

Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    El hamdoekoe verkopen. Levert je 12 miljoen op!! Heb een spits voor je die erg goed is. En kost maar drie miljoen. Zal vanavond als ik thuis ben ff opzoeken voor je.

Andere tip is; diogo rechtsback transfervrij en hildebrand doelman en mag het met Vermeer uitvechten. Weet niet wat je budget momenteel is? Maar Milan badelj is ten aller tijden een must buy!!

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ja, Tevez zat bij mij ook op de transferlijst. Alleen probleem met al die City spelers is dat ze echt gigantisch veel salaris vragen. Zelfs de wat mindere willen minimaal 150.000 per week.

Game met Malaga gestopt, geen zin meer in. Zelf nu met Spurs bezig, EL gewonnen en vierde in PL. Nu zowel Bale als Modric voor 40 mil per stuk verkocht, dus heb echt een gigantische transferbudget. Modric boeit me niet, vond hem niet zo bijzonder. Bale was echt mijn favoriet, maar toch maar laten gaan. Di Maria stond op de transferlijst voor 11 miljoen dus overgenomen, vraagt ook niet eens veel salaris. Eden Hazard ook overgenomen. Alleen even echt een killer voor in de spits zoeken, heb nu alleen nog Defoe en Kadlec. Adebayor terug naar City, kon hem overnemen maar vraagt echt overdreven veel salaris.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Leandro Dami (en dan zo'n aparte A). Maar als je dit invult krijg je Leandro Damiao en het is een geweldenaar. Hij schopt elke bal er in. :)

7. Seh

Seh Guest

Die had ik in FM11 gekocht met Feyenoord, kwam hem perongelijk tegen. Echt een eindbaas is dat. :cool:

Dortmund nu al weer zat, ben toch meer iemand die Nederland, Spanje of Engeland leuk vind. Geen idee waarom. 8)

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Villalva, als hij nog bij River Plate zit is ook erg goed. Een beetje alá Messi.

9. Seh

Seh Guest

Ik ga Malaga ook eens proberen denk ik, gewoon omdat het kan. :cool: Of gewoon weer Feyenoord, mmm.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2011
  10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt, is dit deel de grote man. Bij internacional speelt hij als ik het goed heb.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Leandro Damião speelt bij Internacional ja, top spits. Ook Lucas, die speelt bij São Paulo is een goede speler. Dribbelaar die op het middenveld speelt.

12. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb het spel vorige week via steam gekocht alleen kan ik sinds vandaag het spel niet meer starten, omdat hij een fout heeft bij steam. Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben of hebben gehad.

13. Seh

Seh Guest

Begonnen met Feyenoord weer. :cool: 4 spelers verkocht en een aantal gekocht/verhuurd.
    Materazzi om en in te vallen als het nodig is en om wat te tutoren, wilde maar 3k salaris oid. :)
    Lenny is een snelle spits, kan mooi samen met Fernandez concurreren. Achabar hoeft dan niet gelijk in te vallen als er een blessure voorin is.
    Nelson voor dit kleine bedrag is een goede buitenspeler, had ik nog een tekort aan.
    Mathoho is ongeveer even goed als Vlaar (in potentie beter) en is pas 21.
    Lucas Andersen is een super talent uit Denemarken. :)
    Verder ben ik nog bezig met een buitenspeler uit Angola, krijgt 5 sterren van mij beste scouts. Zal wel betalen in termijnen worden, maar dat geeft niet.

Ben benieuwd.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2011
  14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vitesse is wel geniaal in de game, zie ze echt voor dikke miljoenen aankopen doen elke keer. Eredivisie is sowieso een beetje gek bij mij, eerste seizoen toen ik met Malaga speelde werd Groningen kampioen en degradeerde AZ en het scheelde niet veel of PSV kon ook naar de Jupiler League. 8)

15. Seh

Seh Guest

Lol, Schenkeveld wordt de nieuwe Wisgerhof genoemt bij mij. 8)

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Seh, hildebrand en diogo zijn ook aanraders voor jou. Transfervrij en niet al te hoog salaris. En hildebrand is beter dan Mulder.

Overigens heb ik ook materazzi gehaald. Opperbaas!

Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  17. Seh

Seh Guest

Hildebrand wilde bij mij 40k oid. 8) Heb die winger uit Angola niet kunnen aantrekken, de makelaar wilde een te hoge premie. Diogo eens bekijken. Heb ipv die uit Angolo nu een Nigeriaanse winger, Hassan.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Leandro Damião maar niet gehaald, vroeg teveel. Stevan Jovetić maar gekocht, vroeg veel minder en heb hem liever. Wel gaar dat iedere speler die ik nu wil kopen sowieso boven de 100.000 per week wil, onder mom van salaris van grootverdiener. Had graag Otamendi willen hebben als back up, 15 mil en heeft een contract bij Porto van 15k per week. Bij mij vraagt hij meteen minimaal 120.000 8)

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Misschien is Patrick Olsen ook een goed talent? Speelt bij Brøndby. Hij en Andersen stonden een keer in het nieuws gelinkt aan Ajax, dus vandaar. :)

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Connor Wickham gekocht met Everton van Sunderland voor 12,5 miljoen. Wat een topaankoop. _O_

Everton, Seizoen 2

:)

Deel Deze Pagina