Er zijn 1001 Diogo's? Hoe oud is ie? Heb er 1 van 22 die linksback is, maar die is niet heel boeiend.
Het is een rechtsback. Dacht uit uruguay. Speelde vorig seizoen bij Zaragoza. Maar denk dat je ook zijn salaris niet kan betalen.... Otamendi ga je niet voor back up halen. Vorig jaar had hij een potentieel van 170 dacht ik....
Eerste wedstrijd van het seizoen kansloos met 2-0 verloren van Ado, toen ben ik maar met 2 (snelle) spitsen gaan spelen in een 4222. Daarna grote uitslagen gewonnen, alleen van Ajax weer 6-1 verloren. Na 20 seconden stond ik 0-1 voor in de Arena, maar toen vond El Hamadi het nodig Vertonghen een rotschop te verkopen terwijl hij kort daarvoor al geel had. Toen compleet overlopen. Nu 8 wedstrijden onderweg en 6 verlies punten dus. Ajax heeft alles gewonnen. Overrated much.
Verbeek werd ontslagen na de 14e wedstrijd oid, ga zo de winterstop in dus misschien dat ze dan wat gaan halen. Oh en Gullit gaat bij Heerenveen aan de slag.
Jep. Blijkbaar was die gekke Portugees er bij Chelsea dus ook al uit gegooid. Misschien kan Verbeek daar aan de slag! Edit: Oh, Louis van Gaal staat nu bij Chelski aan het roer.
Is dat dat jochie van 17? Is een groot talent in fm.... Net als zo'n andere met een lange naam. Zijn erg gewild.