Nu met Porto in seizoen 2014-2015. Heb vorig jaar de CL gewonnen en het gaat allemaal super lekker. Dit jaar proberen alle prijzen te winnen
Zit nu in seizoen 2 met Ajax. Sulejmani is langdurig geblesseerd dus heb Jordan Obita gekocht. Ik ken hem niet, maar hij was volgens onderstaand artikel een groot talent. Dus ben benieuwd wat hij gaat brengen als vervanger. Heb nog niet zoveel ervaring met spelers kopen die volgens anderen op het internet talenten zijn dus we zullen zien... http://electronica.infonu.nl/spellen-en-consoles/89222-football-manager-2012-talenten.html
N 2 jaar achter elkaar met Twente de double gewonnen te hebben en 1x 1/8 en 1x 1/4 finale van de CL te hebben gehaald had Chelsea interesse. Vanaf volgend seizoen dus kijken wat er in de Premier League te halen valt
Hehe, ik had hem 2012/13 gekocht. Mooie prijs, want tegenwoordig koop ik zo'n echt bestaande speler echt niet meer voor zo'n prijs. Wil al een hele tijd Götze, maar kut Dortmund wilt meer dan 100 mil. Sukkels.
Ja die heb ik ook "geprobeerd' te halen. Had voor de gein mijn heel transferbudget van +/- 80 mil geboden en toen kwamen ze met een tegenbod van 145 mil
Ga eens een seizoen starten met QPR, ben wel benieuwd hoe dat is. Normaal speel ik altijd met Chelsea.
Update! Hier in januari 2015 bij Twente. Sta er weer lekker voor en heb een fijne selectie: Stand: Europees: Nu tegen Porto... Selectie: Transfers dit seizoen: Doorgebroken in het eerste dit seizoen: Krijgen rest van seizoen de kans: Go Ahead profiteert: Tegenvallers: Baas van dit (en het afgelopen) seizoen:
Iemand enig idee waar ik een update van de Eredivise kan vinden? Met bijvoorbeeld John, Guidetti en Clasie die een stuk beter zijn dan nu ingame. Edit: Fuuu wil zelf effe die editor downloaden. FMRTE, is mijn paypal geblokkeerd. Iemand die 1 euro kan doneren?
Zoek op LFCMarshalls_Update, die is wel fijn. Ik ben net begonnen met FM 2012, met winter update. Als team heb ik Newcastle United en heb gelijk drie scouts aangetrokken die geen club hadden en wel goede stats hadden (17+ beoordelen potentieel/kwaliteiten). Nog geen aankoop gedaan, ben wel met diverse mensen bezig. Door de update heb ik ook Pappiss Cissé. Geweldige speler die in de spits staat. Demba Ba staat linksbuiten, al neig ik nu wel naar een 4-4-2 systeem. Al speel ik liever 4-2-3-1 ofzo.