Seizoen zonder prijzen afgesloten. Hoop dat ik nog een keer een aanbieding krijg om een andere club te coachen in Classic Mode.
Wat bij mij vaak helpt is even een spelersrol veranderen, een buitenspeler of 10 iets aanvallender laten spelen bijvoorbeeld.
Het is vrij simpel eigenlijk. Elk jaar komen er nieuwe regens, jeugdspelers (en ook afentoe mensen van een jaar of 23 uit de amateur I guess ), uit de opleidingen van alle clubs. Hoe beter je jeugdopleiding, hoe meer kans op goede regens met veel potentie. Om goede aan te trekken moet je vooral een beetje rond klikken opzoek naar aflopende contracten, want voor kleinere clubs zijn goede talenten niet te betalen. En check die link van Daz voor verdere info.
Ik wil ook wel aan deze game beginnen, heeft iemand nog een goede tutorial of kan ik mezelf het best in het diepe gooien?
Gewoon gaan spelen, ik zou gewoon een topclub kiezen om mee te beginnen. Er zit ook een soort van ingame tutorial in dacht ik zodra je begint. Voor vragen kun je hier terecht. In Nederland zou ik voor Ajax of PSV gaan, die zijn het makkelijkste te spelen. In het buitenland zijn City, Chelsea, Barca of Real wel aanraders om het spelletje te leren.
[reclame] Ik zit ook op een forum genaam forum.manutd.nl waar je vanaf begin tot de CL winst op weg geholpen wordt door leden. Mijn naam daar is Maldini.
Leuke site wel, maar misschien is het ook wel fijn dat er eindelijk weer eens wat gepost wordt in dit topic op XBW. Daar staan overigens ook wel handige guides, al vind ik het leuker om zelf wat aan te klooien.
Ja, ik ben daar ook regelmatig te vinden onder de naam RockStarr. Ooit geregistreerd door een vriend, actief sinds de jaarwisseling,
Messi is wel voor het eerst afgetroefd als Wereld voetballer van het jaar in 2018. Hij won wel nog steeds de Gouden Bal.