Na een beroerde seizoen start met Ajax in Classic Mode, nu eindelijk weer een beetje de weg naar boven gewonnen. 3-2 van Sevilla gewonnen onder andere, altijd lekker. Laatste treffer op zijn Duits! Siem de Jong lekker in vorm, maar een aantal bekende namen verkocht. Jeugd stroomt lekker door en ik meende ergens al een talent te spotten dat het nu net zo goed doet als mijn Siem de Jong. Ik hoop echter wel dit jaar een prijs of meer te pakken, want anders ben ik bang dat ik mijn baan kwijt ben. En ik wil beslist niet naar vage landen en hun clubs.
iemand een idee waar ik dit spel kan betalen en direct binnen kan halen. Heb namelijk echt zin om het vanavond te spelen en in de winkel is hij nergens te vinden. Bij Bol.com is hij verkrijgbaar voor €20.- en dat vind ik een prima prijs, alleen moet ik dan wachten op morgen
€15 voor een avondje eerder is mij wat te veel, lijkt niks anders op te zitten dan te bestellen bij BOL
Is de drempel voor beginners trouwens nogsteeds zo hoog? Ik heb volgens mij FM2010 gespeeld en zag door alle mogelijke opties door de bomen het bos niet meer. Dus kan ik als leek in dit spel, een beetje goed starten? Speel al jaar en dag fifa, maar dat is natuurlijk heel andere koek als FM
Mwha, je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt. De basis is vrij makkelijk. Ik raad je aan om met een topclub te beginnen als Barca, City, enzovoort om een beetje in de game te komen. Dan leer je alle aspecten te begrijpen en kun je later aan de gang met een kleine club als uitdaging.
Jaa klopt, uit de 10' versie kon ik me nog trainingsschema's herrinderen die ik per speler moest maken, volgens mij ben ik daar toen een beetje op afgeknapt.
Training schema's doe ik niet. Wel af en toe de kenmerken van een speler verbeteren of een favoriete actie trainen.
ik heb deze site gevonden: http://www.g2a.com/football-manager-2013-steam-cd-key-eu.html?adid=DLCompare&id=1303# Als ik het goed begrijp kan ik hem hier voor €15.- downloaden? Maar staat geen nederlands bij ): is dit aan te passen?
Ik ken die site verder niet, maar met een steamkey is FM beschikbaar in alle talen die er zijn voor de game.
Het ziet er wel betrouwbaar uit, of zouden jullie het niet doen? En ik game nooit op de pc, dus dat steam. Moet ik dat downloaden en een account maken, om vervolgens via steam games binnen te kunnen halen? EDIT: Als ik de game nou voor 15 koop, waar moet ik op steam de code dan invoeren die ik krijg?
Ik heb de gok genomen en FM2013 gekocht, met succes! Hij doet het Nu alleen zit ik met de computer presentaties. FM geeft mijn pc daar welgeteld een halve ster. Nou gebruik ik mijn pc alleen voor internet, maar dat hij zo slecht is wist ik niet. Is het spel wel goed speelbaar met een halve ster, en waar kan het aan liggen?
Tijd gebied? RAM kun je checken bij deze computer -> eigenschappen. Daar zie je hoeveel GB RAM geheugen je laptop heeft.
geinstalleerd geheugen (RAM) : 3GB staat er. Opzich gaat het spel nog best snel... Heb gekozen om maar te beginnen met die club uit Amsterdam Iemand tips hoe ik moet beginnen, wat een functiesss ! Aangekomen bij de eerste oefenpot zie ik pas wat je allemaal in moet stellen Naast een opstelling en tacktiek, ook nog eens opdrachten per speler etc.. Who can help me?
Elke speler kan een bepaalde rol vervullen en bij het tabje tactiek -> speler kun je kijken wat elke rol precies is. Daarbij kijk je dus vooral naar de stats die van belang zijn bij die rol. Voor de rest is het niet al te moeilijk. Kies een formatie, zet de spelers er neer en klooi wat met de tactiek. (al laat ik veel op standaard).
Eerste pot verwacht gewonnen natuuelijk mar dat zegt niets. Heb een 4-1-2-1-2 selectie neergezet met Hoesen als afmaken en daaromheen Kolbeinn als schaduw spits. Maar moet ik niet iets met die trainingen doen zodat spelers zich ontwikkelen ?