Hoeft niet persé, ze ontwikkelen zich toch wel. Maar je kunt het doen als je wilt, google anders even op training fm 2013 ofzo.
tweede oefenpot na achterstand toch nog 3-1 gewonnen. Ik probeer nu gewoon voor de wedstrijd zo de tacktiek in te vullen als dat ik denk dat het beste is. Tijdens de wedstrijd komt de assistent wel met tips zoals hun spelmaker korter dekken etc. en dan anticipeer ik daarop. Maar hoe doen jullie dat tijdens de wedstrijd? zien jullie zelf dingen wat je dan aanpast in je tacktiek?
Speel nu al maanden deze versie van FM2013 dus heb nu wel een redelijk getweakte tactiek, koop hier ook gericht spelers voor, dus ik verander eigenlijk nog weinig. In het begin heb ik wel af en toe naar mn assistent geluisterd.
Ik zou met Ajax altijd 4231 gaan spelen, daar hebben ze de spelers voor. Ik zelf speel vaak zo met een team dat meestal de betere is:
Ik ga keihard dit seizoen, kampioenschap lijkt een zekerheidje (6 punten voor slechts, maar toch) en misschien zit er wel een stuntje in de CL in met een gunstige loting.
Van de week begonnen met de MU Data Update 2.0. Heb Liverpool gekozen alleen zit met een klein probleem. Transferbudget 0,- . Nu heb ik dit door de tranfer van Henderson kunnen opkrikken naar 2,4 miljoen. Mogen wat mij betreft nog wat meer spelers weg maar nog geen aanbiedingen op gehad. Zoek nog een leuke linker vleugelverdediger en een verdedigende middenvelder. Iemand tips?
Guido Pizarro als verdedigende middenvelder? Een Italiaan die in Argentinië voetbalt, doet 't goed bij mij.
Zijn hier ook mensen die Football Manager '13 op hun iPad spelen? Ben benieuwd of dat een beetje te doen is.
Beide had ik op het oog inderdaad, al lijkt me een Duitse competitie ook wel leuk. (1860 München, Hertha BSC & Bochum)
Deportivo is misschien ook wel leuk. Het duurt wel echt heel lang om bij de absolute top bij Spanje en Engeland te komen. In Duitsland is dat iets makkelijker, met alleen Bayern op een voetstuk met kort daarachter Dortmund.