Na een aantal maandjes werkloos geweest te zijn zal ik per direct weer langs het veld staan bij Napoli!
Heel veel Nederlandse clubs toonden interesse (AZ, Vitesse, Groningen) maar een terugkeer op de Nederlandse velden vond ik nog wat te vroeg.
Ik wou het voor mijzelf nog een keer proberen om ook buiten Nederland succes te halen. Ik wou niet in Engeland blijven en mijn voorkeur ging uit naar Italië of Spanje.
Toen Napoli bij mij aanklopte was de keus ook snel gemaakt en heb ik bijna direct mijn handtekening gezet onder een één jarig contract.
Ik stap in; 10 wedstrijden voor het eind van het seizoen. met een beetje geluk kunnen we nog voor Europees voetbal gaan (mooie doelstelling)
In de aankomende transferperiode ben ik van plan om mijn keeper te vervangen (gewoon niet goed genoeg) en eens te kijken naar de verdediging (VC)
Daarnaast is Higuan ook al 31 jaar en zal er een opvolger gezocht moeten worden, eventueel word dit Ibarbo (hebben we al in huis)
Jorginho wil ik hoe dan ook bij de club houden.
Na de transferperiode en als ik een goed overzicht heb van mijn eigen spelers zal ik wel wat screens posten !
Als jullie nog tips hebben voor een talentvolle spits en versterkingen voor de DM en VC positie hoor ik het graag.