1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2014

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 22 okt 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb tot nu toe 1 seizoen gedaan (10 races) en denk dat ik al met al 1 uur per race nodig heb

    In het begin krijg je veel in een keer voor je kiezen (hoe de auto door ontwikkeld moet worden, hoe races werken etc) maar dit wordt allemaal vrij duidelijk via een ingame tutorial uitgelegd

    Leukste vind ik de races zelf.De strategieën bepalen en dat tijdens de race aanpassen, instructies aan je rijders geven...

    Buiten de races om is eigenlijk altijd alles na elke race wel een beetje het zelfde.Na de races moet je zorgen dat de auto's weer gerepareerd worden, je kunt nieuwe onderdelen laten maken, nieuwe rijders/crew aantrekken

    Ik heb er volgens mij €25 voor betaald en dat is een prima prijs, veel meer zou ik er niet voor willen betalen
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag? Op steam is die nog 35 euro, maar zou de game na jou post o.a. echt wel willen proberen.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Weet ik eigenlijk niet meer...Heb via kinguin de goedkoopste webshop uitgezocht en daar een steam key gekocht
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698

Deel Deze Pagina