Heeft met licenties te maken, kunnen ze moeilijk fixxen zonder een smak geld te betalen. Zelfde idee als vroeger toen Oranje nooit in FIFA zat omdat de KNVB moeilijk deed geloof ik.
Ik heb de Steam versie, maar normaal gesproken zijn het Duitse nationale elftal en wat Duitse clubs iirc niet ''echt'' omdat ze die licenties niet hebben gekregen, daar is een fix voor maar die werkt volgens mij alleen bij een nieuwe game en niet in een savegame. De fix voor de competitienamen wel. Haha ik heb wel top-reserves natuurlijk. Odegaard, Rotariu, Carlos Fernandez, Joe Allen, Martins Indi (inmiddels vertrokken naar Sevilla) en Bryan Rabello zitten bij mij normaal gesproken allemaal op de bank. In de competitie gaat het ook weer goed in mijn 2e seizoen bij Liverpool, sta met 4 punten voorsprong op Man U op de eerste plaats na 21 competitiewedstrijden.
Klopt. Schalke heet normaal gesproken Gelsenkirchen. Maar door het vervangen van een paar bestandjes is dat opgelost.
En het Duitse nationale team selecteert dan echte spelers ipv ''grijze'' he? Dan heb je ook nog Jan Jansen als bondscoach van NL geloof ik. Wat trouwens altijd irritant is, heb je Utrecht een prima club gemaakt met een uitstekende selectie, gaat de koekenbakker na jou (in mijn geval Michael Skibbe) even een zooi slechte buitenlanders halen en jouw spelers niet meer gebruiken... Ze staan nu in de middenmoot ook...
Ah nice, thanks. Neem aan dat ik deze moet hebben: http://www.footballmanagerstory.com/fm-2015-real-names-fix/ ?
Ja. En even Kitpacks, Logopacks en Faces downloaden op bijvoorbeeld www.sortitoutsi.net of www.fmscout.com Mijn graphics map van FM is 12GB.
Besloten om aan de slag te gaan bij Villarreal! Als de transferperiode afgelopen is en de patch is uitgebracht ga ik denk ik een career met Swansea starten. Maar voor nu vol aan de bak met Villarreal. Edit: Een domme vraag, in 2014 en de delen daarvoor wist ik het wel maar waar kan ik precies spelers vanaf het B/C/-19 team overplaatsen naar een ander team? Ik kan het echt niet vinden. gevonden.
Classic mode, vanavond of vannacht weer verder. @PBateman : Ik bedoel meer dat ik even voor oliebaron heb gespeeld.
Hm, ben gekapt met Villarreal, wil toch een andere competitie. Zit er nu aan te denken om met Swansea te starten, dat team was ik ook in FM 2013 en FM 2014. Alleen twijfel ik om gewoon nu al te starten, dus met behoud van Bony, Ödegaard bij zijn Noorse club nog etc. Of een update van LFCMarshall downloaden dat Bony weg is en ik wat meer geld heb en de andere voorgaande transfers ook zijn doorgevoerd, maarja er zullen vast nog wel meer transfers komen en de winterupdate komt denk ik pas eind Feb uit van SI zelf. Wat zal ik doen?
Ik heb wel behoefte aan wat advies. In FM 2015 heb ik er nu drie seizoenen opzitten met ajax. Een van mij sterspelers is Depay (na het eerste seizoen heb ik zijn transferclausule van 18 miljoen betaald). Nu krijg ik een bod van 73 miljoen (in een keer wordt er betaald) van Ciy. Depay lijkt echt onvervangbaar. Ik kan ook geen absolute topsalarissen betalen. Wil hem dan ook houden, maar dat bod is wel eigenlijk te hoog, toch?
Het bod is idd erg hoog, maar je moet jezelf afvragen heb ik de speler nodig of het geld. Als je financieen niet rooskleurig zijn dan moet je het gewoon doen en daar komt nog eens bij dat er vast en zeker regens zijn of komen die beter zullen zijn dan Depay Als je rijk genoeg bent en je wilt het een en ander op korte termijn bereiken dan moet je Depay behouden en wachten totdat je een echte waardige vervanger heb.
Als je 73m erbij krijgt dan kun je dat ook gebruiken voor je salarishuis natuurlijk. Misschien is Bilal Ould-Chikh of Kingsley Coman een opvolger?
Twijfel zo erg... De finaniele positie is goed. Zeker niet rijk, heb nu een zeer beperkt transferbudget, maar afgelopen seizoenen is echt met miljoenen gesmeten en het team bulkt van het talent. Geld nodig heb ik dus niet echt. As ik Depay verkoop ga ik er denk ik op achteruit, maar met dat geld......bedoeling is om van Ajax een structurele europese topclub te maken. Maar gaat dat beter met 73 miljoen erbij en een absolute topspeler kwijt.....Ik denk dat als ik heel eerlijk ben, dit bod eigenlijk niet geweigerd kan worden. Ik bedoel het is ongeveer de helft van het totale jaarlijkse inkomen. Toch ga ik het denk ik weigeren. Ik gok denk ik erop dat ik Depay bijvoorbeeld ook volgend jaar voor een heleboel geld kan verkopen.