1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2014

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 22 okt 2013.

1. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Inmiddels weer een seizoen verder.

Ik heb Depay niet verkocht. Ik heb Fischer voor 38 miljoen verkocht aan hetzelfde City. (was een bankzitter).
    En van dat geld Kingsley Coman gehaald. Dat was een gouden tip van Daz, waarvoor dank. Geweldige speler!

Het seizoen erop heb ik Rotariu (zelf gekocht voor 8 miljoen) voor de lieve som van 68 miljoen verkocht aan.....City! Aan die club kun je veel geld verdienen zeg!

Dus nu heb ik voor de vleugels zowel Depay als Coman, al is Tielemans eerste keus geworden op de rechtervleugel (en Coman staat vaak wissel).

Daarnaast heb ik nu een heleboel geld (bijna 100 miljoen te besteden), en daarmee moet ik eigenlijk een vervanger voor Rotariu halen. Al kan ik Belhanda en/of Wilian (inmiddels bijna 30 jr) transfervrij aantrekken. En dan geef ik dus weinig geld uit verder.....Op zich is dat een prima oplossing, zeker als je bedenkt dat het hier om een wisselspeler zal gaan. Aan de andere kant haal ik echter gewoon liever een jonge zeer talentvolle winger. Maar dat zou betekenen dat gesmeten moet worden met miljoenen (toch wel min. 20-30 miljoen) voor een bankzitter.

Nieuw dilemma .....:+

Yellow 13 en Daz vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Waar speelt die Kingsley Coman in de 2013 versie voor je het spel begint?

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    PSG.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik zal eens kijken, hopelijk is die niet al weggekaapt in mijn game. Anders maar even op naam zoeken.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Lol, kan in de 2013 versie Kingsley Coman helemaal niet meer vinden. Bij PSG speelt die niet meer, en als ik ga zoeken krijg ik geen resultaat.

7. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Ok, maar dat Coman in FM 2015 wel goed is, wil niet zeggen dat ie dat ook is in FM 2013 (als ie er überhaupt al in zit).

Ik wil natuurlijk best een screenshot posten, maar weet niet eens hoe dat moet.....:confused: Een print screen weet ik nog wel hoe ik dat moet maken, maar hoe verder? Ik upload nooit iets (ook geen screenshot).

Overigens, heeft mij huidige Ajax-team (na vier seizoenen) weinig tot niets meer van doen met het elftal waarmee je begint. Het hele elftal is compleet vernieuwd. Ik wil dus best een screenshot maken, maar dan moet ik wel even vernemen hoe ik dat moet doen (evt via PM). Dan zal ik van de week (door de weeks heb ik weinig tijd voor FM) dat wel ff doen.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Doe geen moeite, want ik kan hem simpelweg niet vinden. Heb echt op verschillende manieren gezocht in de game, en hij zit er gewoon niet in. Misschien speelt die nog bij de jeugd van PSG? Of elders bij een jeugdteam? Ik weet het gewoon niet, maar heb in elk geval wel twee goede verdedigers gekocht met Utrecht en Serero aangetrokken, veel te duur. Op moment sta ik na een wedstrijd of 6 bovenaan, met 5 overwinningen en 1 gelijkspel.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oh je speelt de 2013 versie? Dan was hij ~15/16 jaar dus dan zal hij daar wel niet in zitten inderdaad.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Volgens mij had ik dat ook al in eerdere posts een paar keer aangegeven, maar dat geeft niet. Misschien ''genereert'' de game hem wel? Of kan ik misschien nog ergens een patch downloaden???

Wel een droomstart met mijn olie sjeik elftal van FC Utrecht. 6 duels, waarvan 5 gewonnen, met als hoogtepunten ADO 2-0 en PSV 3-1 en AZ nog aan de kant gezet, maar uitslag weet ik niet meer. Alleen een keer gelijkgespeeld tegen Roda meende ik. Bizar trouwens hoe goed NAC het doet bij mij. 8)

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Aye, ik wil een career mode beginnen met FM 2015 waar ik echt de club kan uitbouwen naar een topclub. Sowieso een club met een goede jeugdopleiding. Nu heb ik het volgende lijstje opgesteld:

Iemand nog een suggestie? Ik neig denk ik naar Derby, denk dat ik de BPL toch de leukste (en moelijkste) competitie vindt.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Derby is inderdaad erg leuk, je krijgt ook onwijs veel geld als je in de BPL zit.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Derby County it is!

Mallakai vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kan je ook je tactieken importeren naar een nieuwere versie van FM? Want wil best wel graag over naar de 2015 versie, maar heb niet gigantisch veel zin om alle tactieken opnieuw te moeten instellen.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Met nog vier wedstrijden te gaan sta ik eerste in de Football League Championship. Op gelijke hoogte met Norwich. Enig nadeel is dat het financieel echt belachelijk slecht gaat en ik zwaar verlies boek. Het verlies over een periode mag niet hoger zijn dan 3,75 en volgens mij sta ik daar met 4,5m al overheen. Ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren. Ook zit mijn topscorer te zeiken voor een nieuw contract, terwijl hij nog drie jaar vast ligt. En ik kan hem niet eens een hoger salaris aanbieden vanwege de problemen. Gevolg, speler gaat morren, zegt dat de spelersgroep er ook op aandringt en hij weg wil bij de club. Dus dat gaat niet zo lekker! :lol:

Morgen maar even de laatste vier wedstrijden spelen, hopelijk wordt ik gewoon eerste en ben ik erg benieuwd hoe het mijn financiën zal zijn.. Ik zal dan ook even wat screens posten.

Mallakai vindt dit leuk.
  16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als je promoveert (waar ik wel vanuit ga) dan krijg je onwijs veel tv geld, je financiële problemen zijn gelijk in een klap voorbij, maar goed eerst maar eens promoveren Daz.

Daz vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Afgaande op zijn manier van spelen in OSM denk ik dat het wel goed komt. @Daz kan dit wel, anders zou die dit spel niet spelen. ;-)

Laatst bewerkt: 15 feb 2015
    Daz vindt dit leuk.
  18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    OSM en FM is geen goede vergelijking Yellow :p

Maar tof, dat dacht ik al over die promotie bedragen. Morgen snel verder!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nee, weet ik, maar het gaat ook om een stukje feeling bij dit soort games. Als je dat niet hebt, kun je net zo goed niet spelen. ;)

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben erg benieuwd welke transfer je zult doen, het zal zeker bikkelen zijn het eerste seizoen, succes!

Deel Deze Pagina