ik ook, altijd fijn dat het in een weekend is dat ik moet werken. ha ha. na vind wel een paar uurtjes om te spelen.
Morgen kunnen we vanaf 3 uur 's middags aan de slag! Bron: https://www.vg247.com/2017/01/25/for-honor-this-is-exactly-when-the-closed-beta-goes-live/
Heb je een invite gestuurd. Heb er nog 1 over voor de ps4 dus laat maar weten als je een invite wil hebben.
ik ben toch wel benieuwd naar deze game had me paar weken geleden ingeschreven gewoon om te kijke of ik uitgekozen werd heb een code ontvangen dus ff checken maar
Als je de app had gelezen. Heb nog twee codes over. Zet even je Ubisoft gamertag hier neer dan kan ik je een invite sturen. Heb er dan nog 1 over voor xbox.
ik las op fb dat die al te spelen. en ja hoor. had heel iets anders verwacht, maar erg vermakelijk. het verdedigen vind ik nog al lastig. je moet snel reageren. maar wel erg leuk. die stem lijkt wel heel erg op de stem die in Smite ook zit. weet niet of het een release game wordt voor mij. maar ik denk dat ik wel nog even goed ga genieten van de Beta.