ForceFeedback Stuur voor XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MisTicMac, 10 feb 2005.

  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je 'm al gespeeld dan? Gameplay is duizend keer realistischer, maar dat zul je straks ook wel in de Forza vs Gt4 draad tegenkomen, als de meesten ze allebei gespeeld hebben. Je bent niet voor niets dé fanboy, zou wel heel erg zijn als jij ineens ook forza zou aanschaffen _0/
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    JPRacegamer, ik word serieus moe van je constante geblaat over GT4. Hou het alsjeblieft alleen in de Forza vs GT4 thread. Dus ook niet in de Forza thread meer. En ook hier niet.
     
  3. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik zo`n stuur kan aanschaffen, en of die dan ook bruikbaar is op PGR2?

    Anders ga ik er wel 1 aanschaffen, graag met een beetje kwaliteit aankomen, hoeft niet boven de 80 euro ofzo, en een beetje force feedback
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal niet onder de 80 euro zijn, miss tweedehandsje, hij is ook bruikbaar op pgr2, althans lijkt me wel, omdat het geen forza exclusive stuurtje is ofzo. Hij komt tegelijk met forza uit, dus vrijdag zou hij in de winkels moeten liggen, maar wel voor 129,99 dacht ik.
     
  5. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm zelf niet, maar weleens mee gespeeld, maar ik vond 'm toch tegenvallen. Hij is maar 50 euro, dus de prijs valt wel mee, maar wil je echt een goed stuurtje, dan zou ik toch nog ff op het fanatec stuurtje wachten.
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    onder de 80 euro moet je gaan kijken naar het Madcatz MC2 stuurtje, moet je wel de goede nemen (duurdere), dies best goed, de goedkopere heb ik mindere dingen over gehoort.
     
  8. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is het fanatec stuur met forza en zonder forza?
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    de prijs staat op deze pagina alleen al 3 keer vernoemt.

    ff lezen ;)
     
  10. JD1980

    JD1980 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    mwhahaha lache die JPR met zijn forcefeedback

    hey man leuk filmpje, ik moet zeggen ik heb ook een Logitech stuurtje enkel dan voor Live for speed op de pc, de racing force, die was 139 euro en is een super stuurtje. grappig dat filmpje deed me een beetje denken aan dat laatste filmpje van Senna......

    ciao
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    :confused: , je bedoelt toch niet 1994 op imola :confused: :confused: Ayrton Senna :confused: , dat is namelijk niet echt grappig :mad: (ik weet niet zeker of je dat bedoelt btw)
     
  12. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Was je erbij dan? Denk het niet, maar is sowieso niet erg grappig nee.
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    jongens, ik zal het leuk vinden als we ontopic blijven.

    links naar waar je hem kan kopen enzo zal vooral welkom zijn. kennen we beetje prijzen vergelijken.

    ben ook wel benieuwd naar hoe duur die bundel van forza en het stuur word.
     
  14. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren MS gebelt en gevraagd of er een pack komt met stuur en de game en daar zeggen ze dat dta er niet komt. ALs je het al tegen komt zjin het de winkelies die het op die mannier aanbieden MS zelf maakt geen pack.
     
  15. JD1980

    JD1980 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    oh sry mensen wou niemand boos maken hoor, ik bedoelde wel dat filmpje van Senna en dat is iig niet GRAPPIG (Ben een groot fan van hem!!) enkel de overeenkomst tussen het geposte filmpje en dat tragische filmpje. nogmaals mijn excuus voor een verkeerd opgebouwde zin.

    Zo back to the topic......
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ow, ik dacht namelijk dat ze dus wel gezegt hadden dat die der kwam. Bedankt voor die opheldering :D
     
  17. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige pack wat van MS komt is forza met een xbox maar geen forza met het fanatec stuurtje. Heb daarom ook maar besloten om het stuurtje bij de psx shop te kopen. Forza heb ik gelukkig net gekocht.
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    eurm, legt het aan mij of is die duurder geworden bij PSXshop :\
    hij was toch eerst €129 daar?
    nu €145

    [​IMG]
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen pack dus, zover ik weet heeft alleen psxshop 'm nog maar en witkees en colnago hebben 'm ook, dus moet je ff PM'en. Ik wacht rustig af, want ik denk dat 'ie toch binnenkort in de winkel ligt. Maar vooral gebruikerservaringen zijn welkom :)
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    PSXShop heb hem ook nog niet ;)
    is nog in bestelling.
     

Deel Deze Pagina