ForceFeedback Stuur voor XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MisTicMac, 10 feb 2005.

  1. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de prijs is altijd al 145€ geweest bij de psxshop.
    Ik heb wel eens ergens op een forum gelezen dat de eu prijs 129€ was maar ik ben hem nergens voor die prijs tegen gekomen.

    Helaas hebben ze hem nog niet binnen heb hem daar wel besteld dus krijg hem als hij uit is.
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    naja, uit ervaring weet ik dat PSXShop weleens duur wil zijn.
    Dus ik wacht gewoon ff tot morgen, kijken of mn plaatselijke gameswinkeltje hem krijgt
     
  3. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    Lees deze review eens is erg uitgebreid en geeft veel info over het stuur.

    Review Speedster 3
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al gelezen :), ign heeft btw ook al een review, maar ik bedoelde gewoon van XBW'ers, want in review zijn bijna alle stuurtjes wel goed.
     
  5. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ign is niet supper positief over dit stuurtje. Gamespot heeft ook een goede review.
     
  6. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur word hij nu precies dan, in belgie(gehoord van vriend) kostte hij 110 euro los, dus zou hij ong tussen de 110 en 130 kosten in Nederland.
    Iemand meer info(staat niet op fanatec.com)
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    bij www.psxshop.nl kost ie dus €145 zoals al 5 keer vermeld staat in deze thread.
     
  8. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zal hij zowel te koop zijn? Dixons , Gameshop ofzo?
     
  9. Heintje!

    Heintje! Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit stuur is nou ook te bestellen op de site van Fanatec. Hij kost daar 130 euro maar daar komt dan nog ongeveer een tientje aan verzend kosten bij.

    Ook ben ik al bij verschillende winkels in eindhoven geweest maar nergens hebben ze hem. Dinsdag ga ik nog eens kijken. Dan zijn de meeste winkels weer bevoorraad. Met bestellen wacht ik nog even omdat ik geen credit card heb. En ik heb ook niet het idee dat ik hem dan erg snel in huis heb.
     
  10. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is wel goedkoper, maar moet je paypall voor hebben :mad:
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog ff totdat 'ie in de winkels ligt, verbaast me eigenlijk dat 'ie nu nog niet in de winkels ligt of heeft iemand 'm al gesignaleerd?
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    naja, der zijn zoveel sturen, zoals het Madcatz stuur bijvoorbeeld, die ook nooi in de winkels zijn gekomen hier.
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb vrijdag stad en land afgebeld. Overal 0 op rekest. Tja... In de USA was hij op releasedag van Forza in veel winkels te krijgen. Hier nog nergens, ben ik een beetje gefrustreerd over.

    Sterker nog, Fanatec reageert compleet niet op onze vraag om een review exemplaar. Lijkt me toch dat je je product wilt promoten?
     
  14. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat fanatec liever heeft dat je dat stuurtje bij hun in de web winkel aanschaft. Deze is vorrige week op hun site gelanceerd.

    PSXshop zit nog op levering te wachten vanuit duitseland.
     
  15. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net ruzie gekregen met de 1e leverancier van Fanatec, die via Ebay leverd.
    Betaal € 99,95 + € 9,95 verzendkosten, moet ik nu weer € 12,50 bij betalen omdat de andere levering alleen in Duitsland is, terwijl ze een aantal tegenstrijdige betalingen op hun site zetten. Het meest vervelende is dat ik iedere keer extra bankkosten a € 4,50 moet betalen. Zit er nu al 1,5 week op te wachten en zal nu wel weer een week extra duren. Zeer slechte service en inderdaad ze reageren gewoon niet meer op vragen via mail. Beetje teleurstellende voor een bedrijf dat koppelverkoop moet verzorgen voor een game als Forza.
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Das i best, nu weet ik zeker dat ik nog even wacht :)
     
  17. JD1980

    JD1980 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik heb dit stuur al Logitech stuurtje

    en ik heb zojuist een van usb naar Xbox adapter kabeltje gekocht. ik hoop dat hij ondersteund wordt door Forza, dit zou wel een leuke bijkomstigheid zijn, niet dan? weet echter niet hoe het zit met de evt. 'force feedback'??

    groetjes
     
  18. Heintje!

    Heintje! Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisterenavond via de site van hun besteld. Ik zal het wel laten weten zodra ik hem binnen heb en hoe die bevalt.
     
  19. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ergens al het stuur in de winkels gezien? of binnengekregen via PSXSHOP OF FANATEC zelf?

    wil zelf graag dit stuurtje kopen maar ik kan niet zo makkelijk een winkel of een andere website vinden die ze leveren.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Tja maar NL -DE liggen elkaar nou eenmaal niet zo goed ;)

    Gaat dat altijd zo? Mailtjes sturen als je een product wil om te reviewen? Ik dacht dat je ze altijd spontaan toegestuurd kreeg.
     

Deel Deze Pagina