1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ForceFeedback Stuur voor XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MisTicMac, 10 feb 2005.

1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Kan sowieso niet, zit totaal anders systeem in, zal dus op xbox niet gaan lukken.

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    daarvoor heeft madcatz het univursal (ofzoiets) stuurtje. Die kun je op alle 3 de consoles aansluiten. Dan hebbie alleen geen FF.

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    OK, wie heeft er hier een Duitse taal knobbel?

Hier is de Fanatec Speedster 3 voor de Xbox voor 89.95 Euro te koop. Maar ik snap er niet genoeg van om het aan te durven mijn zuurverdiende centjes over te maken zonder dat ik precies weet hoe en wat.

Iemand suggesties, tips, vertalingen, of andere sites waar hij goedkoop te krijgen is?

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Babelfish vertaling van Duits naar engels.
    Er zitten grammaticale fouten in, maar het is te snappen denk ik. Heb even geen tijd om het na te kijken...

5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe slimpie :)

Had ik ook al gedaan vanmiddag. Maar het is me nogsteeds niet helemaal duidelijk hoe het hele koop-proces nu moet gaan verlopen. Klink misschien als een n00b, maar als het om 100 Euro gaat kan ik een zeikerd zijn :cool:

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hehe, sorry ;)

Ik zal even zo goed mogelijk proberen te vertalen over het koopproces.
    Uitgedrukt in stappen, in volgorde zoals het er staat.

- Binnen 2 uur ontvang je een mailtje.
    - Je betaald, of bepaald op welke manier je wil betalen. (rembours, machtiging, overschrijving (I guess))
    - Je krijgt een bevestigingsmail.

Levering.
    - Het product wordt op dezelfde dag nog verstuurd als dat het geld binnen is.
    - Kost [Benelux | 7,80 EUR].
    - Als het om een Vooruitbestelling (?)(denk een reservering) gaat, wordt het een dag voor het verlopen van de advertentie verzonden.
    - Termijnbetaling = mogelijk, maar dat lijkt me niet nodig :)

Mja, als toevoeging: Let erop dat overschrijven etc ook een paar dagen duurt. blablabla

Je kan ook even bellen he, hopen dat ze een beetje engels spreken :cool:

Hmmm, het ziet er makkelijk uit. Mensen met wat meer duits in hun pakket (ik heb Duits1), kijk het even na :)

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  7. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne daar ook besteld, toen nog voor 99.99,-euro. Geen problemen mee gehad. Je doet een bankoverschrijving en na een 8-tal dagen heb ik het stuur ontvangen. Vraag wel eerst de verzendingskosten na (Was voor mij 10 Euro).

8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks !SIC! en Gregg. Nu weet ik trouwens ook dat het wel betrouwbaar is (Gregg). Forza met een stuurtje lijkt me toch wel een nóg veel toffere beleving..

Moet ik me trouwens persé registreren op Ebay voordat ik een order kan plaatsen (en geld kan overschrijven)?

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Geen vraag in relatie tot Fanatec stuurtje ;)
    Het Logitech stuurtje heeft geen FF toch?

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    als je het logitech stuurtje van xbox van die paar tientjes bedoeld, nee. Het Fanatec stuur is de enigste met FF voor xbox.

11. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je afvragen hoe ze dit stuurtje zo goedkoop kunnen verkopen (kost het geen 130 euro via de officiele Speedster-website..). Misschien moet je hen hierover eerst eens bellen als je zeker wil zijn over bv. de kwaliteit.

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm nu ook daar besteld, maar u moet ik het geld gaan overmaken, er staan verschillende tabelletjes en nummertjes. Ik weet dus niet precies welke ik moet hebben. Wie weet wat een Kontonummer is, dat kom ik namenlijk vaak tegen. Als het nodig is maak ik wel 'screenshot' ofzo. Alvast bedankt

13. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nou echt niemand hoe dit werkt? Het is nogal dringend namenlijk...
    Alvast bedankt.....

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook eindelijk binnen!! Ook van ebay, en het werkt eigenlijk helemaal niet zo ingewikkeld (die betaling en verzending). Maar het is iig een heel lkkr stuurtje.

Deel Deze Pagina