1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula 1 2013

Discussie in 'Games' gestart door Rovaro2, 17 jul 2013.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik kom niet ver haha. Damn of ik ben super slecht in dit soort spellen geworden of deze game is gewoon echt behoorlijk pittig.
     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ben benieuwd welk circuit dit is nu haha.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Eén van die zandbakken, Yas Marina heet die geloof ik. :emo:
     
  4. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verbaast me hoe dood dit topic is, dit is toch echt DE BESTE F1 GAME VAN DEZE GEN m.i.!

    Waarom dan: (t.o.v. f1 2012)

    Eindelijk een rock solid 30fps met geen enkele dip!!! ook tijdens regenraces dus dat bestuurd gewoon beter, was in 2012 al redelijk maar nu beter c.q. perfect.

    Track detail is meer dan in 2012, niet veel maar wel zeker aanwezig. Graphics sowieso weer iets strakker dan vorig jaar.

    Classics mode is awesome vooral de 90er jaren auto's die bij de classic edition zitten (love bol.com) de 1999 Ferrari en Williams zijn beesten met hun v10, supervet hoeveel tractie/trekkracht je nu hebt en ze blazen maar door welke versnelling je ook zit. Zijn eigenlijk veel vetter dan de 2013 auto's die klinisch en trager zijn maar ook zeker gaaf, hopen op meer dlc nog!

    Al met al de definitieve f1 game voor mij. Maar als je hem nog aan moet schaffen koop de classic edition want de jaren 80 auto's zijn zeer cool maar de 99ers...die wil je hebben! Geloof me!...Enjoy!!!

    En als je in f12012 naar racenet gaat in het menu zie je een code, voer die in op racenet....koppel racenet met je liveaccount op internet en je krijgt een Ferrari uit 79 extra gratis!!!!
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mee eens, maar alleen volgens mij is deze game nog een stukje pittiger geworden. In F1 2012 had ik al moeite, maar hier kan ik helemaal niet meekomen.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo heb je er moeite mee dan? Ik heb 2012, de carriere mode 3 seizoenen op Prof en 2 seizoenen op Legend uitgespeeld en elk jaar kampioen geworden (Force India - Red Bull - Ferrari - Ferrari - McLaren), en ben verre van een racespellen junk. Heb ook een zooi van die Challenges (of hoe ze ook heten :+) gespeeld, en die ook allemaal relatief eenvoudig binnen weten te harken.

    Ben op zich wel nieuwsgierig naar dit deel, zeker door de classic mode en de goede reacties die ik tot nog toe heb gehoord/gelezen, maar ik wacht wel tot het weer winterstop is in de F1 :+
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik kan het niet precies uitleggen in F1 2012 werd ik al met moeite nummer 1 in een race, maar hier kan ik niet eens bij de nummer 15 aanhaken.
     
  8. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta nu op 1 op leaderboard bij timetrial op Monza , natte track met Ferrari 1999, het spel is niet zozeer moeilijker maar het is lastiger om op de limiet te rijden zo lijkt het mij althans, vette shit!
    __
    \_ \/\_______
    O_______O__\_
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik vind hem wel lekker rijden, maar damn, waar stuurt die Caterham zwaar zeg. :eek:

    Hoop dat ik het in de race beter doe. Heb schade wel uit, hou ik niet zo van in deze game, vlaggen wel aan.

    Het lijkt er trouwens op dat ze die vlaggen regels wel minder streng hebben gemaakt. _O_
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Game doorverkocht aan een vriend van me, voor de inkoopprijs. :cool:

    Ik moet ophouden sport games te kopen. :x
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Oke dus de game lag jou niet zo erg?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Inderdaad en lijkt veel te veel op 2012.
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Geluid van de andere raceauto's te hard.

    Tijdens een career-race of scenario-race klinken de (motor)geluiden van de andere F1-auto's veel te hard. Ook als zijn nog veraf zijn.
    Ik kan onmoigelijk mijn eigen motor horen. Dit maakt het doseren van het gas onmogelijk. Op codemaster forum hebben meerdere gamers hier last van.
    Een oplossing zou zijn de audio op de XBOX in stereo-mode te configureren.
    Edit: Ligt aan de camera-view. Chase-cam hoor je jouw eigen auto niet door lawaai andere auto's.
    Bij cockpit view is het probleem weg.


    Ook kan ik haast niet op tijd van 7e versnelling naar 1e of 2e terugschakelen/-flipperen op mijn CSR stuur tijdens het aanremmen van een 1e of 2e versnelingsbocht. De auto remt zo hard/snel af.

    Ik wil positief eindigen door te stellen dat een rondje SPA magistraal is. Zeker in een turbo classic Williams of Ferrari.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2013
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze game is lachwekkend op PC. Mensen hebben een bug gevonden in de game.
    Meer FPS, betere tractie van de wagen. Dus betere tijden...
    Codemasters :lol:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    2012 vond ik aardig, de andere games zijn gewoon kut.


    Sent from my RM-821_eu_netherlands_315 using Tapatalk
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zonde de brake assists aan gaat het mij al een stuk beter af en zit ik nu teminste meestal bij de eerste 8. Dus nu komt het op mij zelf neer en moet ik mezelf gewoon verbeteren.
     
  17. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    heb hem gisteren even geprobeerd maar ik ben er ook niet echt enthousiast over.. heb hier meerdere verhalen gehoord over de moeilijkheid maar daar heb ik geen problemen mee, zonder echt setups te testen en zelf goed te trainen toch vrij makkelijk 5e geworden met een sauber.
    vind hem op de een of andere manier meer een arcade gevoel geven, kan niet echt uitleggen waarom.
    als je de pitbox uitrijd is het kwa geluid net of je in een oude golf gti zit met sportluchtfilter.. erg jammer!
    2e topgame die toch begint met een matige indruk (na Fifa 14)..
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het grootste minpunt vind ik nog altijd de career en het feit dat ik zelf wil kiezen hoeveel rondjes ik in een race rijd, zeker na 10 of meer rondjes in een training of kwali. Dit vond ik juist zo fijn en goed in de keuzes van F1 2011. Hoop echt dat ze die serie omgooien, anders kunnen ze naar mijn centen fluiten volgend jaar.
     
  19. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn de AI artificial intelligence op amateur ( moeilijkheidsgraad ) zo ontzettend snel ???
    Na een paar rondjes rijden op een willekeurig circuit gaan deze zo hard dat het onmogelijk is om deze bij te houden .
    Dus je kan gewoonweg niet winnen in een Grand Prix Mode , nee het ligt echt niet aan mij maar aan Codemasters te moeilijke artificial intelligence Formule 1 wagens .
    Ik speel het spel met een Xbox 360 wired controller die zeker fijn is om racegames te spelen .
    Codemasters vergeet gewoonweg dat het maar een F1 game is en maakt het spel zo ontzettend moeilijk dat zeker casual gamers het spel niet gaan kopen .
    Ik vind het zeer erg jammer want ik speel al meer dan 30 jaar formule 1 games en heb er zeer veel plezier mee beleefd en nu met de nieuwe titel F1 2013 ben ik zeker teleurgesteld .
    Ook glijd de Formule 1 auto in bochten te snel weg zodat je geen fatsoenlijke bocht kunt nemen .
    Het ligt zeker niet aan mijn vaardigheden met de Xbox 360 controller omdat ik zeer goed overweh kan met andere racegames .
    Ik heb €54,95 betaald voor de Xbox 360 Formule 1 2013 game maar voel mij bedrogen uitkomen omdat hij voor mij onspeelbaar is .
    Echt heel jammer dat Codemasters er niet op heeft gerekend dat het spel niet speelbaar is op moeilijkheidsgraad amateur .
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ben het gedeeltelijk met je eens, alleen niet met het punt dat de auto's te snel weg glijden. Hier had ik meer last van in 2012. Alleen is dit wel verreweg de minste van alle Codemasters F1 Games, dat wel. =(
     

Deel Deze Pagina