Mail betreft "F1 Online" browsergame: "Recently, Codemasters® announced that F1 ONLINE: THE GAME, a free-to-play browser game will be launching in early 2012. F1 ONLINE: THE GAME will give you the chance to be the driver and the team boss in a game that combines intuitive top-down racing gameplay with a rewarding management game as you create and manage your own team. Race with your favourite team in online multiplayer races across a range of game modes, from entering the full 2011 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ to GRAND PRIX™ events complete with practice and qualifiers and a range of challenges and time trials. Additionally, you will be able to track and share your progress via a range of leaderboard and social network features."
dat is een soort cycling manager spel (als ik het goed begrijp) dus niet F1 2011 http://www.f1onlinethegame.com/
Ben jij nou Robert of Julian? Je Avatar lijkt op Robert, maar een paar posts hierboven praat je over Robert in de 3e persoon.. Verder zijn het leuke flmpjes, en spannend om te kijken EDIT: Jij moet Julian zijn, want je won op Montreal. Proficiat Lijkt me een superervaring om mee te mogen rijden EDIT2: Was dat F1 2010 of F1 2011 dat je speelde?
F1 2010 speelden ze. Gefeliciteerd Julian! Dat afsnijden bij het gras voor de chicane heeft wel geholpen zo te zien.
Nieuwe seizoen Apex Racing League begint bijna, we stappen uiteraard over naar F1 2011. Voor mensen die nog graag clean en fair 1x per week willen racen op vrijdag of zondag kunnen zich nu aanmelden. http://www.apexracingleague.com/showthread.php?4015-X360-F1-Championship-Season-3-Sign-Up Kan ook uiteraard voor PS3 of PC. Beetje reclame mag vast wel toch?
Co-op Drivers' World Champion 50 Win the Drivers' World Championship in a Co-op season Nice *) of kon dat ook al in 2010 ?
2010 is anders ook niet bepaald moeilijk hoor. Dit lijkt mij op het eerste ogenblik gewoon een geduld kwestie en iets meer rijden dan voor de 2010 versie had gehoeven.
Een beetje geduld is niet erg maar je bent duidelijk geen lvl 50 bij 2010 Dat duurde echt LANG! 35 wins heb je redelijk snel t.o.v. lvl 50 Kheb er wel weer zin in al komt er nog heel ander moois uit.
Dat Co-op Championship lijkt me echt heerlijk om te spelen.. op een regenachtige dag.. een vriend uitnodigen kratje juup erbij en een hele dag gamen en elkaar opfokken
Idd lijkt me ook echt geniaal Wordt echt strijden om de positie als 1e rijder voor de updates. Domme inhaal acties, pits jij of pits ik ?