Moet 2010 nog steeds afmaken. Mijn broertje zei al dat 2 seizoenen eigenlijks wel genoeg is met die game, daarna nog naar een hoger team en misschien daar nog kampioen worden. 2010 afmaken lukt me sowieso niet voor 2011 uitkomt. Ik heb nog Deus Ex en Dead Island en F-1 2011 en GOW 3 staan al op de deurmat zo wat.
Fuck Yeah. Dinsdag de game. \o/ Moet hem reviewen voor EG. Hoop de review donderdag/vrijdag klaar te hebben. Word dus intensief spelen.
Nog maar een week wachten! September is maar druk met Fifa 12, F1 en GOW3 pff. Wat ik sowieso ga testen is proberen de Safety Car van achteren aanrijden en kijken of de SLS ook schade heeft.
Ik heb een vermoeden dat SC situaties behoorlijk scripted zullen zijn, zoals bijvoorbeeld met pitten etc, tenzij je het optioneel uit zou kunnen zetten. Ik zeg expres kunnen, weet natuurlijk de afspraken tussen Codemasters en Bernie Eikelstone niet.
Hij/zij die denkt dat deze game in 1x bugfree is, is zeer optimistich en/of heeft een roze bril op. Zie F1 2010. Zeker die safetycar gaat voor menig frustratie zorgen.....
Eerste review staat online op gamespot http://www.gamespot.com/xbox360/driving/f1-2011/review.html?tag=games;img;1