1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha wat een kut bug. Ben benieuwd volgende week.

2. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tsjah ik vraag me echt af of je dit wel tegen komt als je normaal rijdt. Die gast knalt 2 x met opzet tegen die force india aan. En snijdt daarbij ook nog eens veel af. Dat je auto dan niet afgeremd wordt komt omdat je niet op de track rijdt. Trouwens die gast rijdt echt als een vaatdoek man. Gelukkig speel ik altijd met bekenden. Gisteren nog een race met onbekende gedaan en kwam niet verder dan bocht 3! Waarom denken al die idioten dat je de race in de eerste 2/3 bochten kan winnen? Gek wordt je daarvan. Hoop dan ook dat er een systeem inkomt zoals in o.a dirt 3! Dan kun je zien wie er clean rijdt en wie niet!

Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dit bevestigd al gelijk mijn vermoeden eerder in dit topic, of in het 2010 topic. Ik was hier al een hele tijd bang voor.

Benieuwd of ik er na dinsdag ook last van ga krijgen. Zoja, dan gaat dat dus mooi mee in de eindbeoordeling. Ik zal het op zijn minst even noemen.

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Safetycar, leuk en aardig dat ie rond rijdt, maar het ging mij om de safetycar sitauties, die moeten wel kloppen. Want anders werkt het niet.

Eigenlijk is er maar 1 optie voor een perfecte safetycar, en dat is dat een admin, of een extra speler de safetycar bestuurd.

Dit kan natuurlijk alleen in een serieuze league, maar dat zou wel echt tof zijn.

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    *kuch* iRacing *

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar iracing is mij iets te serieus allemaal. En ik ben een open wheeler racer.

Als ik voor pc racing zou kiezen, dan zou ik wachten op rfactor 2. Maar ik had zo graag gezien een F1 game met alles wat rfactor biedt maar dan beter. En dan voornamleijk de online infrastructuur.

Gaat niet gebeuren helaas.

7. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik heb net de review

Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  8. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik heb net de review gelezen en het filmpje bekeken. Ik ben toch in een paar dingen teleurgesteld.

- Waarom kan je tijdens de safety car situatie niet zelf je snelheid bepalen. Er zit een rem op, zodat je niet sneller kan. Ongelofelijk, wat een domper. Weet niet of er een opwarm ronde inzet, maar dat zal wel weer niet.

- Waarom heeft de safety car geen spray wanneer hij over een natte baan rijdt?

- Waarom de wagens doorzichtig? Dit wil ik niet!! Als ik een domme move maak op de baan dan moet ik een ongelofelijke crash veroorzaken. Dit is onrealistisch en totaal onnodig.

- Schade model is werkelijk een schande. Waarom? Als ik wil moet ik die hele wagen total loss kunnen rijden.

Jullie vinden mij misschien een zeikerd, maar ik ben een die hard F1 fan en ik wil ultra realisme. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat codemasters op de goede weg is en een goede f1 racegame maakt. Maar het had zoveel beter kunnen zijn. Het is fucking 2011 en met de hardware moet dat makkelijk kunnen. Bij het volgende deel zou ik graag de beslissingen willen nemen en dan zorg ik ervoor dat het het beste F1 spel aller tijden wordt.

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dit allemaal (auto brake enz. bij safety car) voorkomt dat mensen elkaar gaan rammen online. De reden dat het ook offline erin zou zitten, zou ik niet weten.

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Herman van Veen heeft hier ooit een liedje over geschreven:

"als ik kon toveren"

http://www.youtube.com/watch?v=QObZCmp46eY&feature=related

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Beste Sander,

misschien moet je eerst je in bepaalde zaken gaan verdiepen. Codemasters had een damage model ontwikkeld waar de onderdelen van afvlogen die je maar kan bedenken. Echter vond de FOM dit minder plezierig en hebben ze het tegengehouden.

Je moet ze vooral de kans niet geven. De echte F1 fans zijn erg blij met deze feature, omdat het namelijk strategisch zo ontzettend veel invloed heeft op het raceverloop. Dus realistisch, maar nog niet goed uitgewerkt.

Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het systeem zo gaat abusen ziet het er wel lame uit idd, met die safetycar. Maar is dat niet met alle games als je speelt zoals ze niet bedoeld zijn om te spelen?

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt Tys.

Als je met een groep rijdt die zich netjes aan de regels houden tijdens een safetycar situatie, en rustig rijden, als er dan problemen ontstaan, die moeten ze oplossen.

Als iemand tegen het verkeer in gaat overal tegen aan knalt, tsja..... als ze voor die dingen moeten gaan coden dan zijn ze over 10 jaar nog niet klaar.

Gewoon normaal doen en dan eens kijken of en welke bugs er zijn.

14. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me soms serieus af of Codemasters dit spel zelf wel test? Op Singapore in 2011 rijd de A.I. 1.36 ofzo, in het echt is dat 1.45. :confused: Goed die 1.45 was in 2010 gereden maar je bent echt niet 9 seconde sneller met DRS en KERS erbij..

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Sommige fastest laps waren dit jaar juist slomer dan 2010 volgens mij ;)

16. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Oei Oei, als je iest van realisme in je spel wil hebben kan dit echt gewoon niet. Meen dat GP4 wat dat betreft ongeveer binnen de 1 a 2 seconden zat.

Aan de ene kant kijk ik erg naar de game uit maar van de andere kant denk ik weer dat het een teleurstelling zal gaan worden, net als F1 2010 voor mij was.

Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vorig jaar had ik F1 2010 via Consoleshop.nl op dinsdag al binnen. Hopen dat ze dit jaar weer lekker vroeg zijn. :cool:

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ja die dag weet ik nog goed. Zag dat de game morgen al uitkomt in amerika

Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Logisch.. amerikanen zijn immers dol op formu...

oh.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jammer genoeg hebben wij niets aan die versie aangezien dat NTSC is. Dus het is te hopen dat ze 'm ergens vandaan kunnen toveren, zoals de UK ofzo.

Deel Deze Pagina