Zo ff de hele avond F12011 gespeeld. En wat is die vet! Kers en DRS zijn super, vooral in de MP is dit echt gaaf. Je gaat echt zitten kijken of degene achter je buiten de 1 sec blijft. Als dit niet zo is dan moet je je DRS sparen om zo een tegenaanval doen. Wat resulteert in super aanvallend en verdedigend te rijden. Je hoort je engineer steeds in een race zeggen die zit zoveel sec achter je en die zoveel voor je. Ook geeft hij aan welke fuel mix je beter kunt gebruiken. Kijk hierbij wel uit want je benzine kan dus ook op. En ik kwam daar op beroerde wijze achter. Laatste ronde lag ik 5e en moest m'n mix op low zetten om nog te eindigen. Wat resulteerde dat iedereen in z'n zwaaironde me nog voorbij kwam! Er zitten ook leuke filmpjes bij na de kwali en de race, zowel online als offline! Daarnaast krijg je zowel offline als online objectives mee in de race. Zo kwalificeerde ik me in de eerste online race met 24 man als 14e en kreeg de objective mee om in iig als 11 te eindigen! Wat wel leuk is omdat je nu altijd blijft racen voor Xp en niet alleen om te winnen. Elke auto krijgt namelijk een andere objective mee! Als je een crash veroorzaakt verlies je ook XP! Dit is echt een super oplossing! Enneh ik weet niet wie er hier eerste werd in een Lotus maareh schrijf je moeilijkheidsgraad maar eens op. Ik kwalificeer me met moeite op de 19/20 plaats ongeveer 0.050 voor Trulli! Op zo'n 4,8 sec van de pole tijd! Vermaak me echt super met de game, je merkt echt dat deze game veel meer aandacht heeft gekregen dan F12010! Ook de wolken die over de circuits drijven is erg leuk gedaan. (Schaduwen etc.) Het geluid is ook beter als in 2010.
Laatst bewerkt: 22 sep 2011