1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Op de pc geen last. 3a4 seconden doet m'n crew erover .

    Nog Steeds geen sc gehad
     
  2. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm benieuwd of ik hem morgen al kan kopen, aangezien ze bij de MM gewoon te koop zijn
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kan er nog wel in zitten, maar hangt meer van jezelf af nu dan van de game. ;)
     
  4. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Geweldige game!
    Graphics vind ik normaal niet zo belangrijk, maar het mag gezegd worden dat deze game er erg goed uitziet! Mooi ook hoe de achterkant omhoog komt als je DRS opengooit.
    Game rijdt erg lekker, al heb ik wel traction control op medium. Pas één lang weekend gereden. Met Force India in alle sessies de snelste tijd en de race met enkele secondes gewonnen. AI stond op tweede moeilijkheid. Morgen graadje omhoog denk ik.
    Vind 2011 leuker dan dat ik 2010 vond toen die net uit was.

    Toch even zeiken: bij het starten van een flying lap kwam de auto een paar meter achter een andere de baan op en reed er tegen aan...

    En een vraagje: Tijdens een race kwam ik binnen voor banden. Ik had lichte schade aan mn voorvleugel. Niks ernstigs en prima mee te rijden. Toch werd de voorvleugel vervangen, wat me secondes kostte. Kun je ergens aangeven om de schade niet te repareren?
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo ff de hele avond F12011 gespeeld. En wat is die vet! Kers en DRS zijn super, vooral in de MP is dit echt gaaf. Je gaat echt zitten kijken of degene achter je buiten de 1 sec blijft. Als dit niet zo is dan moet je je DRS sparen om zo een tegenaanval doen. Wat resulteert in super aanvallend en verdedigend te rijden. Je hoort je engineer steeds in een race zeggen die zit zoveel sec achter je en die zoveel voor je. Ook geeft hij aan welke fuel mix je beter kunt gebruiken. Kijk hierbij wel uit want je benzine kan dus ook op. En ik kwam daar op beroerde wijze achter. Laatste ronde lag ik 5e en moest m'n mix op low zetten om nog te eindigen. Wat resulteerde dat iedereen in z'n zwaaironde me nog voorbij kwam! Er zitten ook leuke filmpjes bij na de kwali en de race, zowel online als offline! Daarnaast krijg je zowel offline als online objectives mee in de race. Zo kwalificeerde ik me in de eerste online race met 24 man als 14e en kreeg de objective mee om in iig als 11 te eindigen! Wat wel leuk is omdat je nu altijd blijft racen voor Xp en niet alleen om te winnen. Elke auto krijgt namelijk een andere objective mee! Als je een crash veroorzaakt verlies je ook XP! Dit is echt een super oplossing! Enneh ik weet niet wie er hier eerste werd in een Lotus maareh schrijf je moeilijkheidsgraad maar eens op. Ik kwalificeer me met moeite op de 19/20 plaats ongeveer 0.050 voor Trulli! Op zo'n 4,8 sec van de pole tijd! Vermaak me echt super met de game, je merkt echt dat deze game veel meer aandacht heeft gekregen dan F12010! Ook de wolken die over de circuits drijven is erg leuk gedaan. (Schaduwen etc.) Het geluid is ook beter als in 2010.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  6. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Geen idee, maar het kost je hooguit 3 tellen meer.
     
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hooguit 3 tellen????

    Hahahahaha.
     
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja voor mijn gevoel dan. De pitstops verlopen iig erg rap voor je gevoel.
     
  9. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn al zat bugs gevonden, check Codemasters forum maar. :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vannacht nog even snel de game geprobeerd toen ik thuis kwam. Wel met controller want had geen zin om m'n stuur op te zetten. Ziet er allemaal top uit! Even een korte race gereden en een Time Trial. Straks na het werk eindelijk fatsoenlijk rijden met m'n stuur.
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179

    Misschien kijk je nooit F1, maar dan zou je weten dat die drie seconden heel kostbaar zijn.

    En tja, als je engineer roept dat de schade meevalt en dat je maar moet doorrijden, laat die vleugel dan zitten ook...
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Heerlijk spel :)
    Alleen kan Co-op Season ofzo niet vinden. Waar staat dat tussen ?
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    In F1 2010 werd in ieder geval nog geroepen dat het bekeken zou worden/gefixed zou worden bij de volgende pitstop over de headphone. Nu blijkbaar niet meer.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik zei ook niet dat ik er niet van op de hoogte was. Ik zei alleen maar dat ik er nog niet eentje ben tegen gekomen. Later in mijn laatste post zei ik dus dat ik er wel melding van zou maken in de review. ;)
     
  15. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net binnengekregen :thumbs:\o/:b::+:D en in de doos zit een code die je via xbox live moet activeren om de online grand prix en coop season modes te unlocken (zo lees ik op de kaart met de code..)

    tot ziens mensen, fijn jullie gekend te hebben op dit forum.. ik ga de komende dagen marathons houden met dit spel :+
     
  16. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja maar aangezien hier niemand een f1 rijder is en ook bijna niemand echt super constante ronde tijden neerzet maakt dit niet zo heel veel uit. Een foutje is namelijk zo gemaakt en dat kost je al gauw 5 a 10 sec. om maar even een voorbeeld te geven.
     
  17. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Check de MP daar staat hij tussen...
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Twijfel nog heel erg of ik de game wil halen. Weet niet of hij onderhoudend genoeg is. F1 2010 heb ik ook maar 2 maandjes echt gespeeld, daarna vond ik het niet leuk meer. Denk eigenlijk dat dit, ondanks de toevoeging van co-op season, bij 2011 ook zo is.
     
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben niet helemaal op de hoogte gebleven van de game, dus heb een vraag.
    Met Co-op Season, is dat puur online of kan je dat ook alleen in split-screen doen of iets.
    Of is er een ander soort season voor puur split-screen ?
     
  20. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, heb net zitten spelen (time trial canada, toro rosso) en ik driftte een keer of twee (en door grindbak heen).. krijg ik een achievement 'have you considered dirt 3?' (15G) ... 8) ze hebben wel humor die CM gasten :+
     

Deel Deze Pagina