Co-op Season is alleen online, je kunt wel offline splitscreen doen maar dan kun je alleen normale GP's mee doen. An sich kun je alle 19 races achter elkaar doen, punten enzo tellen ze wel bij elkaar op maar het is geen Career.
Ja, maar zo bedoel ik dat niet. Je zegt het alsof 3 tellen verwaarloosbaar is in een sport waar duizenden van secondes het verschil maken, . EDIT Sorry, ik zie dta iemand anders het al aan gaf. Maar we zijn dan wel geen F1 rijders, maar dit is zo een game waar je dagenlang op een track zit om te trainen om er maar een tiende af te krijgen (of minder), en dan in je race 60 rondjes binnen 1 seconde zit te racen, op de in- en outlaps en incidenten na dan. 3 seconden is echt heel veel.
Heb,hem net voor 50 euro gespot bij frs, is dat volgens jullie een goede prijs? Of,kan ik beter wachten tot hij bij eplaza of intertoys te koop is
Ik heb m vandaag binnen gekregen. 42,95 bij GameSync. Ik kwam mn eerst career race in de laatste bocht zonder brandstof te zitten, hoe kan dat dan
39,- voor de consoleversies bij Saturn Rotterdam (en Spijkenisse dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker).
Zo.. Eerste seizoen met Williams erop. Helaas geen aanbod van Ferrari of McLaren ofzo. Wel van de schoften van Red Bull. Dat maar gedaan, zodat ik vooraan kan meedoen op legend niveau. Hoop volgend seizoen op Ferrari en daar blijf ik bij denk ik, en hoop ik me grenzen te verleggen met alle assist op uit
Hmm, ook op de derde moeilijkheidsgraad is de Force India nog opvallend snel. Kan aan mij liggen, maar ik vond in Sepang dat de afsnijwaarschuwingen wel erg gevoelig waren, kreeg er soms een als ik met net twee wielen over de curb knalde. Nu twee races gereden op 20% met geen enkele uitvaller...
Erg vette game tot nu toe. Veel beter dan 2010 imho. Sinds 2010 eigenlijk geen racegame meer gedaan dus moet weer even wennen. Speel nog even op Full traction control want medium lukte nog niet echt (bij F1 2010 met "gemak"). Ook bij mij geen uitvallers tot nu toe op 20%
Welke sensitivity options gebruik je? Vind bij de normale setting dat je soms te ver je stuurtje moet draaien!
Zit te struggelen met moeilijkheidsgraden.. Rij op professional in een Red Bull. TC op medium en ik hou stand in de race en kwali op droog. Maar in de regen word ik van alle kanten ingehaald en word ik gewoon op 3 seconde laatste in de kwali.
Net besteld bij Gamesync. Das nog s een interessante prijs! Maar kreeg niet direct een bevestiging per mail, maar de voorraad is wel direct aangepast. Bekend fenomeen bij mensen die daar vaker bestellen?