Ik vind het ook gek. Begonnen in de Force India. Race op Melbourne. Kwalificatie ging kut, 18e. Race ging lekker, goed gestart, lange eerste stint op de harde banden, geen fouten. Uiteindelijk doorgeschoven naar P10. Dik gevecht met Perez op het einde. 10e plek behaald, helemaal enthousiast. Nu in Kuala Lumpur. Kwalificatie. Pole position en 2,5 seconden sneller dan de tegenstand. Niet cool
2010 all over again? Toen was de AI ook zo verschillend op de circuits.. Abu Dhabi was easy mode, in catalunya was het onmogelijk op diezelfde moeilijkheidsgraad!
Uiteindelijk was de race wel competitief. Gevochten voor de plekken en uiteindelijk vierde geworden. Nog steeds way-to-fast. Wel vermakelijk, als ik maar kan vechten en niet met 30 seconden voorsprong win.
Ik kan wel een paar man opnoemen die met gemak 30 rondjes rondrijden binnen een seconde of minder (bandenslijtage uit), en op korte banen van ongeveer 1 minuut binnen 5 tienden.
Owww dat lukt me ook wel, maar als je deze game op expert speelt in de middenmoot dan heb je het heel druk met aanvallen en verdedigen! Wat echt super is in dit spel! Je zal begrijpen dat je dan wat minder constant bent.
Hebben er al mensen met 16 serieuze gamers een hele full race online gedaan? Met fair racing, mooie gevechten ed. Ben wel benieuwd hoe dat is.
http://www.evilgamerz.com/docs/games/F1_2011_1871.html Review EG. LEES wel dat ik dit niet zo vaak meer doe tegenwoordig. Er zitten trouwens vreemd genoeg wat meer spelfoutjes in dan in de originele tekst. Die heb ik namelijk in zijn geheel wel 3x nagelopen. Ach, zal de auto correct van mij en de eindredacteur wel zijn. Bovenstaande is ook voor de liefhebbers en eventuele twijfelaars!!! LEES wel dat ik niet alle details etc heb op kunnen noemen, anders zou ik 3 A4 hebben getikt en 2 A4 wat het nu is werd me al wat teveel.
En de grootste bug is al gevonden, na een halve dag ofzo. Paar dingen aan je setup veranderen en je kan met DRS volgas door bv Eau Rouge.
Dit is in het echt ook lang niet altijd in een zaaltje. Vaak genoeg word er na een sessie in het paddock geïnterviewd.
Ik ben eigenlijk een noob op gebied van F1, kijk het nooit. Maar het leukt mij een toffe game. Raden jullie het me aan dan?
Ze zeggen dat de menu's sneller laden maar kan iemand is kijken hoelang het bij jullie duurt? Bv als je de game erin doet duurt het tot aan je menuscherm 27 sec. En als ik grand prix druk en dan en dan start race 46 sec, Dat is wel erg lang of klopt dit Bij jullie ook? En me beeld blijft soms 1 à 2 sec hangen in de game als ik race En het lijkt minder mooi dan 2010 bij mij? Zou dat aan de cd liggen?
@Richard (Tussendoor heb f1 2011 nog niet binnen maar 2010 wel gespeeld) Dan zou ik hem zelf voor jouw afraden want bij 2010 was het meer van hetzelfde daarmee bedoel ik zelfde tracks en coureurs als je fan van f1 bent boeit het langer als dat je geen fan bent dan is een forza denk ik beter voor je
Is het geen race spel om even leuk tussendoor te doen om even lekker te racen? want Forza3 beviel mij totaal niet
Het is zo het gaat natuurlijk qua regelement van de FIA en het is natuurlijk even wennen om goede rondetijden te rijden in zo'n wagen, hoe gaat het met de banden etc. dat moet je eerst kunnen. Online zal het niet zo'n probleem zijn omdat iedereen daar toch als een bezetene rijd. Maar offline denk ik dat het wel even duurt. Ik zeg niet dat je hem niet mag kopen, van mij mag het , want online met vrienden zal het natuurlijk wel lachen worden (dit is op de 2010 versie gericht he )
Gaat ook meer om met vrienden enz haha maar nog 1 vraag: ik zal het dan met de controller spelen. Is dit wat, of heb je echt een stuur nodig?