Ik vreesde ook voor het ergste toen ik al die reviews zag waar met een controller gespeeld werd. Maar als je eenmaal gewend bent en rustig en smooth kunt rondgaan kunt je al heel precies rijden
Als je een lang race weekend doet moet je de R&D in alle 3 oefen sessies doen om het te halen. Je zou kunnen switchen naar een kort weekend met 1 sessie van 1 uur die je dan wel kunt skippen naar Q. Helaas is bij een short weekend de Q maar 1 keer 20 minuten
Als je 5de start en na 1 bocht 1ste ligt, dan is er toch iets mis met de game. Lijkt me erg arcade. Maar goed, als ie maar leuk is. Voor mij persoonlijk is het toch nog niet wat ik zoek in een F1 game. Ik ga hem wel halen denk ik, alleen mijn plan was voor de ps3 te halen, maar ik lees allemaal verhalen over framerate problemen en grafix dat die veel minder zouden zijn. Hmmm, nog ff rustig een patch af wachten denk ik.
Wat word ik even genaaid hier zeg. 2 laps lang op Catalunya sta ik 2e in een lange achtervolging op Button. Ineens glijd Button in de bocht weg waar ik tegen aan rijd, gelukkig kon ik nog gewoon doorrijden. Komt er bovenin beeld Penalty te staan, van 10 seconden waardoor ik zak naar de 9e plaats in de race. Rot zooi .. [EDIT] Zit nu in Monaco, die is behoorlijk lastig. Heuvelachtig, scherpe bochten. Voor kwalificatie heel irritant, omdat je heel snel tegen mensen botst die niet 100% rijden zeg maar ..
Mischien kijk ik wel niet goed , maar als ik een career opstart en naar het gedeelte ga "Calender" zie je alle banen van het seizoen. Maar ik kan zo willenkeurig een race rijden ? klopt dit wel , of zit ik verkeerd te kijken
Wat je ook kiest je kunt alleen maar de volgende sessie doen, dus niet ineens op Abu Dahbi rijden als je nog bij Monaco bent.
Beetje irritant hoe ze dat gedaan hebben imo. Denk dat het bij de 2010 wel beter was, maar die heb ik al even niet meer aangeraakt.
Ik vind het wel mee vallen. Als je gewoon een race weekend begint, kun je van daaruit het hele weekend doen. Dan maakt het niet zoveel uit. Ik vind zelfs dat menu er wel tof uit zien
Ja, de menu's zijn in deze game wel tof gedaan. Wat ik ook mooi vind is dat die game, naast het echte racen, ook veel sneller lijkt te gaan. Menu's en laadtijden werken naar mijn idee gewoon sneller dan bij de 2010 versie.
Laden vind ik dan weer erg lang duren. Als ik het spel opstart moet ik al minstens een halve minuut wachten. Bij het racen heb ik juist veel meer het snelheidsgevoel, vind ik erg tof
Ik raad sowieso iedereen aan om zonder of met zo min mogelijk assists te gaan racen, als je dan uit een bocht accelereert en je auto schiet een beetje weg is het hardstikke tof. Ook als je je auto weer probeert op te vangen.
heeft iemand misschien een site waar ik me goed kan inlezen over de regels enz. van het formule 1. Soms snap ik er even niets meer van haha
Moet je hem ook op je HDD zetten. Heb ik met de 2010 versie ook gedaan. Imo minstens 5 seconden per scherm verschil. Dit moeten we eens door Dulle's laadtijdenmeter halen voor in zijn topic.
Als iemand nog op zoek is naar de game. Ik verkoop hem voor 40 euro. PM voor info. Oeeeeh, 1200ste post.
Zou je aanraden om wat wedstrijden en kwalificaties op TV (terug te) kijken. Dan leer je het meest, ook met commentaar erbij. En het is sowieso een vette sport om naar te kijken