1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo is er altijd nog wat te verbeteren...
    Onthoud dat een spel nooit af zal zijn.
     
  2. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb schakelen nu automatisch en assisted voor de bochten, maar hij remt soms wel heel erg vroeg af zeg
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    WTF. :cool:8)
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    1e seizoen zit erop.. netjes met 6 puntjes Virgin team op de kaart gezet ;)

    Helaas heb ik dat hele seizoen (afwisselend 20%/50% races) geen 1 uitvaller of ongeluk(je) gezien.. laat staan een gele/rode vlag of de safety car.
    zou daar toch een licentsie restrictie op zitten qua uitvallers en ongelukken/pech?
    Vindt dat wel jammer, zou voor meer variatie en spanning zorgen in een race.

    Maar voor de rest echt een prima game.. goede graphics, en de handling is echt fenomenaal wat mij betreft.. met alles uit qua assists leeft die bak echt en vecht je niet alleen met de AI maar ook met je auto.
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Bahrein zit er dit jaar niet meer in toch? Die allereerste of 2e race in 2010 was dat zo uit mn hoofd..
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen Silverstone is met de jaren op enkele plaatsen veranderd toch?
    Verder is de geniale Hockenheimring ook met de jaren veranderd, al zit die niet meer in 2011.. Jammer dat nu de Nurburgring daarvoor in de plaats is.

    Verder mis ik dat circuit uit Frankrijk enorm zeg.. Magny-Cours:D
     
  8. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Weet iemand hoe het zit met het aantal banden dat je voor een lang weekend hebt? Snap niet helemaal welke banden je nou meeneemt naar een volgende sessie...
     
  9. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Hockenheimring nu maar een saaie baan, vroeger met die lange stukken in die bossen was idd wel vet, vooral met GP2. Alleen als toeschouwer lijkt me dat wat minder, vind de Nurburgring wel wat toffer, ook om te rijden. :)
     
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat heeft te maken met de onrust die daar plaats vond. De grandprix is niet door gegaan, dus ook uit het spel gehaald.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En fucking terecht. Zandbak voor kutsjeiks. :mad:
     
  12. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Silverstone is dit jaar flink op de schop gegaan. Het originele start/finish gedeelte is nu ineens een random recht stuk ergens achter op het circuit. Weliswaar nog steeds gevolgd door de geniale Maggots en Beckets bochten, maar de flow is wel uit het circuit gehaald.
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Met de baan zelf is niets mis:) Reed wel lekker uitdagend..
    Bovendien nauwelijks zandbakken rondom, maar t zag er wel erg kaal en niet bepaald sfeervol uit nee idd;)
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo flink op de schop? Er zijn alleen een aantal vakken en lijnen op het nieuwe start/finish asfalt gekalkt :p
    Daar is geen schop aan te pas gekomen:+
     
  15. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Rijd de 2010 versie maar eens... Copse corner is niet meer de eerste bocht op het circuit
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    De Copse corner is nu niet meer de eerste bocht nee, maar deze bocht zelf is niet veranderd.. Het is nu alleen bocht nummer 9 geworden door een verplaatsing van de start/finish lijn
     
  17. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    En doordat Copse niet meer de eerste bocht is vind ik het hele circuit minder. De ronde begint met een verzameling aan saaie bochten/chicanes en dan ineens kom je op het oude gedeelte terecht.
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk heb ik nooit veel aan Silverstone gevonden. Ja. als er een bak regen valt, maar dan worden wel meerdere races wat spannender.
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem. Heb denk ik 1 keer het hele seizoen een DNF gezien bij 1 race. Voor de rest iedereen steeds netjes gefinished, dat klopt gewoon niet. De AI moet meer fouten maken/crashen imo. Dat gebeurt in het echt ook gewoon.

    Heb trouwens met Lotus 10 puntjes oid gepakt het 1e seizoen, ze wilden dat ik daar bleef maar heb toch maar bij Williams getekend, hopelijk kan ik nu wat meer competitief rijden.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Weet niet of het uitmaakt maar ik speel de PS3 versie en heb ik de eerste 5 races van het seizoen wel gewoon 3/4 uitvallers per race waar onder een harde klapper van Alonso in Turkije vlak voor mijn neus (geen SC)
     

Deel Deze Pagina