1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn.:)
    Maar wat hij allemaal wilt en bijna richting het professionele aan vind je niet op de consoles of met de "arcade" games.
    Daar moet je toch bij het simracen zijn. Ik doe het al jaren en zeker de laatste 3 jaar intensief. Heb dan ook geen tijd voor andere games en ik besteed me geld daar ook aan (gelukkig heb ik ook sponsors met me team) en als ik niet train of minder train voor een League race en ben 0.300 langzamer daardoor dan sta ik gelijk 10 plaatsen lager op de grid. En dat ga je nooit op de console vinden, waar ook nog de helft waarschijnlijk met een controller speelt en dat is een no go in simracen.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    rij je op Formula Simracing Hybrid?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorig jaar gedaan.
    Dit jaar besloten om me te focusen op andere Leagues en ook meer richting iRacing te gaan. :)

    Maar zoals ik al zei. Als ik Bertje was en hem zo altijd hoor. Zal ik gaan simracen zijn attitude wat die zoekt zal die daar vinden.
    En je kan het zo duur maken als je wilt eigenlijk. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als ik Bertje ook zo hoor zou hij zich daar inderdaad als in de hemel voelen. iRacing+RFactor draait bovendien al best lekker op oudere pc's, omdat er minder focus ligt op graphics en meer op gameplay. Zoals Hybrid zei kun je het zo duur maken als je zelf wilt
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd al ziet het er nog steeds prima uit. Maar even Forza 4 laten liggen (sorry Mazda ;)) en je hebt een prima stuurtje.
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik heb ook al jaren geleden aangegeven dat ik de rfactor league heb verlaten omdat ik dat pc upgraden zo beu was.

    Heb bij BRO en nog wat leagues gezeten.

    Toen ik die beslssing maakte, speelde mee dat de xbox toen werd gezien als de race console. Nou, keuze gemaakt. En ben al jaren aan het wachten op een goede racegame, maar die komt maar niet. Ben ook helemaal gek van F1, dus ik zat echt met smart op deze game te wachten. Helaas, het is bekend wat voor game het is.


    Blijft over weer terug gaan naar pc gaming. Maar dan wacht ik toch eerst ff rfactor 2 af. Iracing is niks voor mij.

    Maar ik had goede hoop dat dit wel de goede kant op ging. En dat gaat het ook wel, alleen heeeeel langszaam. ;-)


    Moet je voor stellen, deze grafix en opties zoals career, heel seizoen etc etc, en dan ongeveer de handling , server- en online opties die we in rfactor 2 krijgen.

    Dat is toch voor iedereen het leukst? Rfactor is heus niet zo heel erg sim, maar wel reuze competatief. Ik heb bij bro ook tijden met een controller gereden, tegen gasten met sturen. Is goed te doen. En ik weet zeker dat elke casual dit na enkele uurtjes spelen helemaal niet zo moeilijk zouden vinden. Maar wel veel leuker. Dat weet ik bijna zeker.


    En ik denk dat de verkoopaantallen alleen maar toe nemen dan.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Kans zit erin dat ik FM4 (ook) laat liggen:b:
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Wat is het penalty systeem online kut. Wil ik iemand via de binnenkant inhalen, beukt hij mij in de bocht een klein beetje op het gras en krijg ik een 10 sec penalty voor illegal overtaking :emo:
     
  9. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten wel weer irritante bugs in helaas, toevallig twee bugs in 1 raceweekend meegemaakt in China.

    Bug1: Ik doe in FP3 de R&D objective, haal de tijd makkelijk, ga terug naar de garage en laat de tijd doorspoelen. Ik ga even naar de wc, en als ik terug kom zie ik de uitslag met mij onderaan zonder tijd met DSQ achter m'n naam. Ik weet zeker dat ik geen penalty gekregen heb in die paar rondjes en heb dus geen idee wat ik fout heb gedaan. Kreeg ook R&D failed te zien..

    Bug2: Tweede kwalificatie is onderweg, in alle eerdere sessies was ik 0,5 tot 1 seconde sneller dan de nr 2. Het regent een beetje, en intermediates zijn de juiste banden. Ik zet een tijd neer en ben een seconde sneller na 10 minuten dan de nr 2, iedereen heeft een tijd neergezet. Ik ga de pits in, word netjes teruggeduwd en ga naar het timing screen kijken, en zie dat ik ineens 15e sta en iedereen voor me ineens 4 seconde sneller heeft gereden :confused:

    Ik dus snel weer naar buiten, maar ik blijf even snel als dat ik was, en andere wagens om me heen (waaronder een paar uit de top 5 op dat moment) kan ik bijhouden en zelfs inhalen.. hoe hebben ze dan allemaal 4 sec. sneller kunnen rijden in die 30 sec. tussen dat ik de pit inreed en m'n timing screen opende?

    Cheatende AI zit er dus af en toe nog steeds in, wat heb ik daar een hekel aan zeg :x

    Oh, en toen dacht ik dat het vanaf P15 tenminste wel een leuke race kon worden, start ik vanaf P24.. ook geen idee waarom. Won de race makkelijk, want nu reed de AI weer net zo snel als in alle sessies behalve Q2 (dus ~1sec. langzamer dan ik).
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Bug 1 heb ik ook meegemaakt. Kostte me een hoop punten. :emo:
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  12. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Net echt een heeeerlijke race gereden... 50% race dus 29rondjes op instanbul park.. en een geweldig gevecht tussen mij (virgin) en maldonado en Perez om plek 16-17-18 uit eindelijk af moeten leggen tegen perez en 17e geworden (Q17)

    100% concentratie 29 rondes om mijn plek te behouden en om bij perez in de buurt te blijven...


    Even over de uitvallers:
    Heb nu 4 race's gedaan en nog geen uitvaller gezien alleen 1x een gele vlag situatie, er hoeven voor mij geen 4/5 uitvallers te zijn per race maar er mag wel iets meer gebeuren bijv technische failures ofzo.. als je kijkt dat er gemiddeld ong 3 tot 4 uitvallers zijn per race dan mag er bij een 50% race toch op zijn minst toch wel 1 iemand uitvallen...

    Maar tot nu toe vermaak ik me op en top met deze game :) :thumbs:

    Nu opmaken voor Spain...
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vorige week de game opgepikt. Begonnen met Time Trial op Albert Park. Heb nu bijna 1000 kilometer erop zitten op dat circuit en kan met de controller echt niet sneller meer :9

    Op de ranglijst nu plek 2965 met een tijd van 1:23.820 ...en een brakke duim :+
     
  15. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Eindelijk binnen gekregen van Thehut :)
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem liggen hier, maar gebruik hem niet meer. 35 incl mag iemand hem hebben.
     
  17. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je al niet kan ontdekken aan mogelijkheden als je even een tweede controller erin prikt..

    Ik dacht eerst dat de offline 2-speler splitscreen modus alleen tegen elkaar racen op 1 track betekende, maar ik heb het helemaal bij het verkeerde eind: je kunt als je wilt een compleet seizoen spelen tegen elkaar, meerdere races (op hetzelfde of verschillende circuits), alle instellingen wat betreft weersomstandigheden per circuit(!) aanpassen en... AI tegenstanders toevoegen! Zo kun je enerzijds tegen elkaar spelen (en AI) óf (als je beide voor 1 team rijdt) met z'n tweeën tegen de AI.. cool 8)

    Je hoeft dus niet per sé online te zijn om tegen elkaar te spelen, kan ook gewoon een vriend uitnodigen (die net zo fanatiek is maar geen xbox 360 heeft) en offline los gaan.. :thumbs:
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het gebrek aan uitvallers en actie buiten mijzelf om zorgt er juist voor dat ik deze niet afschaf. F12010 heb ik daarom ook snel weer geruild na een paar weken spelen. Totaal niet realistisch.
     
  19. DE KLETSKOP

    DE KLETSKOP Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heeft kers het meeste nut?
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Uit langzame bochten accelereren.
     

Deel Deze Pagina