1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt van het circuit, de situatie en je rijstijl af. Ik gebruik KERS vooral op de rechte stukken (en helemaal als je je positie probeert te verdedigen), maar het kan ook nuttig zijn bij het uitkomen van bochten. Net even wat sneller accelereren. Het is daarnaast ook nuttig bij de start en al helemaal in F1 2011 omdat je KERS vrijwel direct kunt activeren (terwijl ik meen dat je in het echt het past kunt gebruiken als de auto harder dan 100 km/u rijdt).
     
  2. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die 100 km/u is alleen bij de start, maarja dat zit er niet in idd.

     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    lol. maar zoals daar gereden wordt in Singapore, kan dat echt zonder warnings/penalties? maar eens proberen dan.
    Had deze week een uitgelezen kans om de safety car te deployen... maar nee hoor... Was in Duitsland. In die eerste bocht staat een flink groot oranje paaltje. die lag dus na de eerste ronde in twee stukken op de baan (bijna op de ideale lijn), en die voel je wel als er tegenaan rijdt. zoals gezegd, safety car bleef binnenl.
     
  4. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dit echt een ontzettend vermakelijke game. Goede races, spannend en vind het nog best moeilijk om ronde na ronde de juiste tijden te rijden. Dat is wat het voor mij juist leuk maakt. Ik kom met mijn HRT in ieder geval niet snel in de top 10 ;) En zo hoort het...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dan speel je dus op de hoogste stand met waarschijnlijk alle hulpmiddelen uit? :)
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    voor de liefhebber:
    Heb hem hier maar gebruik hem niet meer. Graag ruilen tegen microsoft points of 35 incl:)
     
  7. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er ook een snelheidsbug in.. op verschillende circuits zit ik met 297kmp/u op de max van mijn virgin terwijl ik op andere circuits wel ruim de 318kmp/u kan bereiken.
    En met de zelfde afstellingen...

    Meer mensen die last van?
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is gewoon de setup voor dat circuit, komt omdat je op het ene circuit met meer downforce rijdt dan op het andere circuit.
     
  9. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet, want daar heb ik ook naar gekeken. maar bij 297 gaat die gewoon niet harder hij zit dan motorisch op zijn top, terwijl ik op bijv; Malaysia wel ruim motorisch de 315+ haal...
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dan is die voor de setup op meer downforce afgesteld en is 297 gewoon de top. Op Malaysia heb je die lange rechte stukken en dan stelt de quick setup het in op meer top.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Setup was misschien het verkeerde woord. Het is meer de package die het team meeneemt naar een circuit. Op Monza heb je bijvoorbeeld weinig downforce nodig, dus zullen ze een bepaalde package qua bodywork meenemen waardoor je hoge topsnelheden haalt. Op andere circuits nemen ze een andere package mee die weer meer downforce genereert, maar waar de topsnelheid dus minder is.;)
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Kreeg een update vandaag. Wie weet wat deze inhoud. Kan er zo snel niks over vinden. Geen verandering gemerkt, maar heb dan ook niet lang gespeeld
     
  13. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het waardeloos dat wanneer je in een quick race lobby terecht komt, je steeds weer 30 seconden moet wachten wanneer er iemand de lobby joined. Erg irritant als je met nog 4 seconden te gaan zou beginnen, maar de teller weer naar 30 seconden gaat.
     
  14. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand is die van deze game af wil: PM mij!
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb hem gister binnen gekregen en ben gelijk met een race weekend australie begonnen. Moet eerlijk zeggen dat de graphics mij een beetje tegenvallen. Het heeft een beetje een kiddy sfeertje met net iets te veel kleur. Maar dat kan ook wel aan m'n tv liggen.
    Verder is het DRS en Kers even wennen. Het de knoppen al veranderd zodat ik er makkelijker bij kan, maar nog steeds is het even zoeken waar je het wel en niet moet gebruiken.

    Ik rij met de Force India en moest vechten voor een 10e plek in de eerste vrij training, dat ziet er al een stuk leuker uit dan het vorige deel waar ik met 2 vingers in de neus 1e werd met een lotus.
     
  16. spartanlaser8

    spartanlaser8 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    speelt erg lekker ik speelde op de pc een van de beste racegames dit jaar samen met dirt 3
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah wat heb ik een hekel aan die cheatende AI...

    Ik begon met intermediates in Sepang, 28 rondes. Maar halverwege begon het droog te worden dus ik besloot zo lang mogelijk door te rijden tot mijn banden helemaal kapot waren zodat ik meteen naar harde band kon ipv eerst nog een intermediate.

    Maar de AI wacht natuurlijk eerst op mijn actie.. oftwel, ze rijden gewoon achter me net zo lang tot ik pit. Oke dat is slim misschien, maar daarna reden zij opeens laps alsof het droog was, echt 5-6 seconden sneller dan ik omdat het circuit nog nat was, tot 3-4 rondes na de pit. Dat kan nooit, want toen het later droog werd kon ik namelijk net zo hard als hun rijden. Oftwel, zij reden op de harde band, maar ze krijgen de eigenschappen van intermediates als het hun uitkomt... wtf.
     
  18. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ben nu net klaar met mijn eerste seizoen. Vergeleken met F1 2010 vermaak ik me met dit spel veel meer. Het is zeker een verbetering, maar als codemasters het volgende lijstje ter harte neemt word F1 2012 het beste F1 spel allertijden.

    - Vanuit de pits zelf naar de startopstelling rijden.
    - Op de startopstelling ook monteurs. (net zoals in het echt).
    - Opwarmronde
    - Podiumceremonie, waarbij je door een knoppen combinatie kunt juichen.
    - Verschillende stemmen van de engineers
    - Free roam in de paddock.
    - beter schade model.
    - Statistieken. Nu kun je alleen de stand zien. Ik wil van elke race de uitslagen terug kunnen zien.
    - Een prijzenkast.

    Dit heeft op zich weinig met racen te maken, maar het voegt zoveel sfeer toe.
    Ik weet heus wel dat je bepaalde dingen wegdrukt of 1 keer doet en dan niet meer. Maar de mogelijkheid moet er wel zijn. Codemasters PLEASE!
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Als er genoeg animo voor is, kunnen we wel een F1 2011 time trail topic aan maken, net zoiets als wat er met forza 3 word gedaan (kan alleen het topic niet meer vinden).
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Betere schade en meer stats zou ik ook wel kunnen waarderen.
    Je kunt nooit genoeg stats hebben :D
    Dezelfde stem is ook wel cheesy moet ik zeggen.

    De rest is niet echt interesant voor mij en zal ook niet snel toegevoegd gaan worden.
    Maar goed je weet het nooit.

    Heb de game sinds vandaag op de Pc en wat rijdt hij toch lekker.
    De KERS en DRS vragen ook wat meer skills wat ik weer kan waarderen.
     

Deel Deze Pagina