1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Beetje gemengde gevoelens bij deze titel.
    De hoeveelheid bugs in '10 waren abnormaal.
    Koop hem pas 2 weken na de release.

Kijk meer uit na FM4.

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ik koop forza bij de release. en koop F1 ooit nog is 2e hands, want als ik beidde heb ga ik toch geen 2 racers tegelijk spelen

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat ze wel geleerd hebben na de vorige met al z'n fouten (hoop ik).

FM4 lijkt me verder wel leuk maar is uiteindelijk rete saai net zoals deel 3 :mad:

4. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sorry hoor hier moet ik even op reageren \o/ Het genre van F1 2011 is namelijk nog steeds hetzelfde hoor. En waarschijnlijk volgend jaar ook weer.:F:

5. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik las net dat er waarschijnlijk weer geen safety car in het spel zit! Dit vind ik bagger. Hier een wish-list:

1. Safety car
    2. Opwarm ronde en uiloop ronde.
    3. Podium ceremonie
    4. Persconferentie
    5. Vrij rondlopen in de paddock
    6. Spullen die je kunt kopen met je verdiende geld
    7. Auto's die zijn gecrasht blijven naast de baan staan.
    8. Veel meer damage aan de auto's.
    9. Beter en gevarieerder commentaar van de Paddock.

Moet volgens mij niet moeilijk te doen zijn en maakt het spel zoveel beter. AUB codemasters!

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het niet gebeuren , en het meeste is ook eigenlijk vrij zinloos :+

Een safetycar zou wel leuk zijn , vooral als je dan je banden/remmen goed op tempratuur moet houden.
    Ze moeten dan wel de graden van de remmen en het aantal procenten van de banden in je hud aangeven zodat je ook echt een verschil kan maken kwa uithouding van de banden.

Een helmcreator of tenminste meer helmen zouden ook geen overbodige luxe zijn.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zie het ook niet gebeuren, maar ben het wel met alle 9 punten eens.

Nummer 10 zou sponsormomenten moeten zijn. ;)

8. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik snap eigenlijk niet waarom deze dingen er niet inzitten. We zijn fucking 2011 en f1 racegames zijn nog hetzelfde als 10 jaar geleden. Toegegeven dat de weerseffecten in f1 2010 wel erg mooi waren. Ik vind de opwarmronde en safety car echt een must. Het zou een schande zijn als ze er dit keer niet inzitten. Anders is het gewoon f1 2010 met een andere graphics! Ik zeg allemaal mailen nar codemasters en dit fucking EISEN!

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    De mogelijkheid om in oude F1 auto's te rijden zou ook baas zijn.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Licenties, licenties, licenties. |:-

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen safetycar? bron? Ik dacht juist het er WEL in zou zitten.

12. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel jammer zijn als er geen safty car in zit.

13. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren dacht ik al screenshots waar er een bord hing met SC er op.

Edit: was een filmpje, pauzeer op 1:00 bij dat shot vanuit de pitstraat :)

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar stel er zou geen SC in zitten, wat zouden dan echt nieuwe toevoegingen aan de 2011 versie zijn? voor een update van drivers/teams gaat natuurlijk niemand 60 euro betalen..

15. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    -verbeterde AI.
    -Failures en AI wat spint,crasht ect
    -Verbeterde Damage

dit zijn voor mij al heel wat verbeter punten, al hoop ik ook op een SC zou het wat realistischer maken na een crash bijv. en zoals al eerder aangegeven hier dat de auto nog 1 a 2 rondes langs de kant staat of in de takel wagen hangt voordat hij verdwijnt.. (bij de Formule 1 blijft hij ook niet de hele race in het gras staan hoor!)

Maar zo'n warm-up lap en uitloop ronde vind ik geen toegevoegde waarde hebben..

Wat ik dan nog veel liever zou willen maar dat is denk ik lastig te realiseren of maakt het spel nog moeilijker, dat je niet meer zo makkelijk uit de grindbak komt of helemaal niet meer. nu rij je gewoon met 100kmp/u door die grindbak.

maarja we zullen zien. nog een dikke maand en dan valt die op de deurmat. :)

16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Makkelijk uit de grindbak komen, hmmm... dat was er volgens mij in F1 2001 niet bij, waar je zelfs de wagen soms opnieuw moest starten na een kleine crash, dat is de laatste F1 game die ik ever gespeeld heb, waar er zelfs vanalles mis kon gaan tijdens de races met je wagen... dat was in 2010 dus niet ?

17. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    nee iedereen kwam altijd aan de finish of je moest even gaan beuken (maar daar heb je andere spellen voor) maar zo hoort het wel van die grindbakken (en ik zeg expres BAKKEN) als je er echt van af schiet of je rem punt totaal mist en je schiet recht door ver de grindbak in... realistisch gezien kom je in het echt daar niet meer uit... maar dit zou het spel misschien ook wel te moeilijk maken.. heb het id dat er toch wat mensen zijn die F1-arcade willen racen...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik niet, want in simulatie kun je je het zelf ook nog makkelijk genoeg maken hoor. Als casual gamer, in dit geval, zie ik het probleem ook helemaal niet zo. Ben het wel met je post eens wat dat betreft.

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ze kunnen dat ook oplossen ala de F1 97 methode, waar je een aparte arcade mode had die je kon spelen, gewoon met de wagens door de grindbak zonder enige schade whatsoever lol:9

Ook ik vind dat een racegame vanaf een bepaalde sport realistisch moet zijn, maar het is natuurlijk dat je met beslissingen zit als developer, je wilt de massa of de fans aanspreken? GTR vind ik dan bijvoorbeeld weer veel te hardcore, maar Le mans 24 hour was dan weer net niet te moeilijk als sim, dat soort gameplay zou tof zijn.:cool:

20. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar de gameplay van GTR... spel kopen en dan de eerste 3 weken er over doen om het daad werkelijk onder de knie te krijgen... dat is het echte gevoel. jezelf opfokken om beter te worden of die ene fout niet te maken.. dat maakt voor mij het gamen leuk.

speel nu F1 2010 zonder enige "hulpmiddelen" en vaak is dat erg frustrerend, maar dat maakt voor mij het gamen ook weer leuk en spannend.

Deel Deze Pagina