Ben het er niet helemaal mee eens. Van mij mag Codemasters met name aandacht besteden aan de ervaring op de weg (AI en het rijgedrag van de auto's), in plaats van de dingen daaromheen. Verder ben ik bang dat het fatsoenlijk en bugvrij werkend krijgen van de safety car een grote uitdaging kan worden. Het is nog even afwachten (reviews, ervaringen hier) of ik deze ga halen.
Ook ik zet altijd alles aan hulp opties uit in racegames, en dat leverd veel uitdaging maar ook frustratie op indeed, of het daardoor het racen uitdagender maakt? Jazeker! Maar... het heeft voor mij persoonlijk ook een keerzijde, omdat je erg lang moet oefenen om de game te leren beheersen, en daar heb ik soms net niet het geduld voor. In een rallygame vind ik dat dan wel weer een uitdaging, maar op zo'n groot F1 veld escaleerd die uitdaging al snel in ergenis door tegenelkaar op te beuken, hoevaak ik inmiddels al niet op restart heb gedrukt in bijvoorbeeld DTM 3, wil je niet weten. Het mag best pittig worden, ben zelf meer een regenrijder in F1 games, en dat is al een opgave maar daar zat voor mij dan weer vroeger de uitdaging.
Pre order voor 40,- inclusief bij BP games. http://www.budgetgaming.nl/game-profile/f1 2011_Xbox360.html
Dan nog, dat zal hooguit 3 euro zijn en dat is dan nog altijd weer bijna 20 goedkoper dan in een gewone winkel.
Nog steeds geen info over de safety car dus.. Check ook dit trouwens: http://blog.eu.playstation.com/2011/08/11/f1-2011-your-questions-asked-more-than-50-of-them/ vragen van de fans + antwoorden .. blijkbaar wordt het dus heel lastig om t erin te krijgen, met license problemen en mss ook wel gameplay issues. Ik denk dat ze het op t laatste moment niet erin doen...
dit is twitter bericht van codemasters BIG ANNOUNCEMENT! We're very happy to now officially confirm that THERE WILL be a safety car in F1 2011.
Ben erg benieuwd onder welke omstandigheden men de safetycar in gaat zetten.... vrees voor bug-gevoeligheid net zoiets als met het pitten in F1 2010. desalwelteplus stijgt deze game op m'n "hebbuh hebbuh hebbuh"-lijstje *)