1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach het is slim van ze om het erin te zetten. Heb je dat gezeur niet meer van gamers die het willen.
    Als er maar een optie is om het uit te zetten. Want online gaat het niet werken en na 2x heb je het wel gezien.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat snap ik maar voor mij voegt het qua gameplay niet veel toe. Hooguit de restart kan wel leuk zijn
     
  3. jeffrey1k

    jeffrey1k NOIZE NL

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de gouden tip. Gisteren nadat je dit bericht had geplaatst ben ik beide gelijk gaan vergelijken en iRacing aangeschaft. Ik hou dus van sim games ( en dan niet de sims :p ). Nadeel is dat je (als je alles gelijk vanaf het begin wil hebben) een hoop geld kwijt bent (belachelijk veel zelfs, 100-den euro's). Daar heb ik uiteraard niet voor gekozen. Eerst maar eens de paar auto's die je heb, goed onder de knie te krijgen.

    Xbox xontroller is a no go bij dit spel. Je heb echt een stuur nodig om dit te spelen. Zelf gebruik ik de logitech driveFX om te sturen.


    Anyway, bedankt voor de gouden tip Ethereal :)
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik speel (als je van 'spelen' kunt spreken) het nu ook een paar maanden (icm Fanatec GT2) en het is inderdaad super:thumbs:

    Eens. En bij korte races (<10 rondjes) heeft een SC sowieso een veel te grote invloed op de race.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ben ik de enige die denkt dat Codemasters hier allemaal echte gebeurtenissen uit de races van het afgelopen seizoen heeft nagespeeld? Ik heb vrij veel deja-vu momenten als ik dat filmpje kijk
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Niet afgelopen seizoen, maar dit seizoen ;) Leuk gedaan inderdaad!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heet ook The season so far trailer. ;)
     
  8. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: nvm
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  9. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0


    Hier een gameplay video van mij, "online" race met 10 man op Spa. :thumbs:

    Edit:



    En nog 1. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  10. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Je instellingen op droog zetten tijdens een regen race :lol: of is je duits zo slecht??

    Neem aan dat je toch gaat om een fatsoenlijk potje te rijden in deze nieuwe game??
     
  11. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er alleszinds reikhalzend naar uit. Ben wel van plan hem maar rond kerst te halen en nog een half jaartje met die patch te spelen. Zit nog maar in seizoen 2 van mijn 5-jarige carrière en heb dus best nog wat achievements te halen.

    Ondanks de vele bugs vind ik wel nog een vrij verslavende game zowel offline als online. Alleen heb ik het wel gehad met de zoveelste loser die het online leuk vindt los op je in te rijden of een rondje te wachten en voluit te gaan voor diskwalificatie. Ik sta dus zeker te springen om een sterk verbeterd penalty-system :mad:
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik denk niet dat je hem hoeft te vertellen hoe die fatsoenlijk moet rijden ;) Hij rijdt zelf niet eens, volgens mij :+
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Gewoon keihard aanpakken. Nu ook mensen bestraffen die zich niet houden aan de safetycar regels, dus die proberen in te halen tijdens gele vlag.
     
  14. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd niet zelf he. :)
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Misschien komt er wel een soort autopilot mode (als in de pitlane) wanneer de safetycar uitkomt om dit soort problemen te voorkomen.
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen. Ze hebben trouwens wel aangegeven dat je nu vrijer kan rijden in de pitlane (weet niet zeker of dat helemaal vrij is) . Hopelijk pakt dat ook goed uit. En vrij rijden met safetycar is ook wel een must eigenlijk, anders hadden ze het er ook niet persé in hoeven stoppen imo.
     
  17. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan neem ik mijn woorden terug. (had het verkeerd begrepen met een Filmpje van mij)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Over de 2010 versie: Ik haat Monaco. Smerige kut, klote circuit. Spanje ook. Heb die twee net gereden. Spanje ging wel aardig, maar fokking slechts kwali en race. Monaco was een botsautofestijn. 8)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Monaco rijdt niet fijn doordat de framerate niet soepel loopt. Hoop dat dat in F1 2011 beter is.
     
  20. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond spanje best een lekker circuit, op die laatste chicane na dan die bijna onmogelijk snel te nemen is zonder te spinnen..
     

Deel Deze Pagina