1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Jah, oké, je ziet in F1 2010 wel verschil, maar dat is inderdaad verwaarloosbaar. Maar ik doelde ook een beetje op andere games, denk vooral aan AA/Viewdistance, Textures. Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog meer dan blij met de grafische eigenschappen van de Xbox hoor.


    @Pre-order of koop discussie:

    Niet iedereen heeft zin om na een lange werk/school dag nog naar een fysieke winkel te gaan om vervolgens 10>15 euro meer te betalen voor een game die zeker ook gewoon op de mat ligt als je thuis komt :).
    Over dat vroege thuishebben van games: Meestal als je ze een dag, of meer, van te voren kan krijgen, worden ze bij de webshops ook wel eerder de deur uitgedaan. En dan nog, ik kan wel een dagje langer wachten hoor :+
     
  2. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij wordt het amazon.co.uk
    Ok, zal het spel maar de maandag hebben, maar 25 euro verschil op zo'n topspel vind ik echt wel te knap.
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  4. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Darin en Shaun van ISR hebben ook hun versie binnen, PS3:



    :thumbs:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Pfoe, twijfel, twijfel. De laatste filmpjes zien er wel lekker uit. Wanneer kwam 'ie uit? Vrijdag? Als WRC'10 echt zo slecht blijkt als de eerste reacties dan wordt dit 'm toch denk ik :)
     
  6. Remco

    Remco Guest

  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [yt]0mzT_Rq-M5U[/yt]

    [yt]HuiayfcpX30[/yt]

    [yt]3eGwDraFnrE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Maandag even bellen naar de MM en Saturn om te vragen wanneer dat ze hem binnen krijgen :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Beter vraag je er ook bij of ze hem al mogen verkopen. Als ze zeggen nee kunnen we net zo goed tot vrijdag wachten. Straks krijgen we weer een ''waar is die al te koop topic.'' :+
     
  10. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0


    Legendary AI en hij rijd rondetijden 0.5 sec langzamer dan Hamilton met een Lotus... Ok hij rijd enorm agressief enzo maar zulke rondetijden hoor je niet met een Lotus te rijden. :emo:
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vrijdag komt hij uit inderdaad.
    Maar heb je geen gold meer om de demo te downloaden?
    Op het 2e gezicht valt WRC'10 wel mee qua gameplay, maar voor de rest zul je echt vele malen meer plezier aan F2010 hebben denk ik. Veel completer.
     
  12. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je over het zand rijdt blijf je gewoon dezelfde snelheid behouden, of niet?
    Als dit wel zo is vind ik dat een min punt. :F:
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb game gewoon gepre-orderd bij mijn dichtbijzijnde gamewinkel. Daar staat die op releasedatum 23 september. Donderdag dus. Krijg SMS als die in winkel is. :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat kan ik me nog herinneren van een oudere f-1 game. Heb ooit 1:43:895 gereden op spa, niet de beste wagen die ik had.

    No way dat een f-1 wagen, zoals wij ze zien, dat haalt.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Heb je daar gold voor nodig ja? Dat wist ik niet :+ Hopen dat time trail tijden met een Silver abbo ook in de leaderboards worden opgenomen in F1'10. Dat is met PGR4 ook gewoon het geval namelijk :) Die races worden toch één groot beukfestijn, dus ik rijd wel eenzaam m'n rondjes. Geen zin om gold aan te schaffen. Daar game ik te weinig voor.
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik kan het filmpje niet zien :eek:
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Silver abbo's kunnen 1 week na de release van een demo ook de demo downloaden. Dus je zult helaas nog eventjes moeten wachten. :+
     
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, de frs verkoopt hem altijd eerder in Tiel. De dixons soms ook, waar haal jij hem dan?
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    jij gaat hem dus ook halen man ?
     
  20. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enigste die dit ziet? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina