1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Riv, stop met die verhalen. Ik word gek! Ik moet die game spelen! 8)
     
  2. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijt, wou ',m net bij MO bestellen maar opeens uitverkocht. Bij Zhgaming ook al.. zucht

    weet iemand nog een plek voor ie voor onder de 50 euro is te bestellen? (NL)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  3. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    deze game was een beetje van mijn radar verdwenen, heb net een review en een complete race bekeken op een Duitse site... ziet er veelbelovend uit... jammer dat CM geen demo gaat uitbrengen... maar eens kijken of ik ergens anders kan proberen hoe het spel 'aanvoelt'...
    ik ben geen volger van het F1 circus, maar meestal als ik het tegenkom op tv, dan zap ik ook niet meteen weg... vooral als ze schakelen naar cockpit-view is mijn interesse wel gewekt, dat ziet er zo machtig hard uit... en dat gevoel kreeg ik ook toen ik die race aanschouwde... snelheid!

    voor de geinteresseerden die deze game ook niet zagen aankomen (ennuh ja, sorry voor het Duits :b:)

    race: http://www.gameswelt.tv/15883/f1-2010/die-ersten-10-minuten.html?mode=2

    review: http://www.gameswelt.tv/15884/f1-2010/video-review.html?mode=2
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Even een korte brake. Ben hooked. :)
    Het is écht pittig. Kan aan mij liggen.. maar ik vind het gewoon pittig. Je moet echt knokken voor wat je waard bent. Je kunt het zo simpel instellen als je zelf wilt. Maar je kunt ook diehard alles uitschakelen en AI op Legend zetten. Dan is het écht racen.

    Moet hier nog even een goede balans in vinden.
     
  5. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ook raar dat ie ineens uitverkocht is :/. Maar uhm probeer het anders op budgetgaming.nl? Misschien staan daar nog een paar winkels die hem onder de 50 verkopen :)
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    reacties lijken goed :D net in naaldwijk de dixons, bart smit, en frs afgegaan alleen FRS heeft hem maar mogen hem niet verkopen.. morgen pas vanaf half 10.. ben 12 uur vrij dan volle pijp rijden naar de frs en de game halen :D kan niet wachten
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net ongeveer 3 uur lopen racen bij een vriend van me. Op de PS3 met G25.

    De game ziet er geweldig uit, kan niks anders zeggen ( ja ook op de PS3 ). Veel oog voor detail en ik denk dat ik nog niet alles op heb gezien. Maar ik heb me ook meer gefocused op het rijden. Zal maar gelijk to the point komen. Het is geen sim maar ook zeker geen arcade (vergelijk het hier tussen console racers).
    Vind het precies tussen Forza en Race pro inzitten. Had momenten dat ik dacht "he dit komt in de buurt van een sim" maar ik had ook momenten van "hmm dit is een beetje arcade".

    Dacht dat ik me soms goed veremde maar op een vreemde wijze kon ik nog heel makkelijk de bocht halen maar een bocht later had ik weer een "holy shit" moment toen ik me auto net nog kon redden toen ik de wagen uit bottomde op hoge curb toen ik net gas gaf.

    Dus zoals ik al zei het zit tussen Forza en Race pro in. Denk dat dit toch wel de beste F1 game is die we op de console hebben gehad en het werd tijd ook.

    Grootste minpunt voor mij is online. Ben geen fan van tegen AI racen. Ja ze maken foutjes maar dat komt niet dat ze over the edge rijden maar gewoon omdat de AI dat beslist dat er een fout gemaakt wordt. Het komt bij altijd een beetje nep over. Daarom ben ik graag online en is de max 12 man toch wel een teleurstelling.
     
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Reactie zijn top! binnenkort maar even halen! :D
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zijn de ervaringen online? Speelt het vloeiend met 12 man?
     
  10. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke vette bug gevonden, reed net op Kuala Lumpur een superkwali rondje, spin bij opkomen rechte stuk, boort Massa hem er vol in. Krijg ik 5 startplekken straf vanwege het feit dat ik een ongeluk veroorzaak.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Illegal Blocking is dat. :+
     
  12. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik zo proberen.
     
  13. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Oké, post aub je ervaring! je speelt op de Xbox 360 right?
     
  14. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ja.
     
  15. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Sobraine, veel plezier, en laat vanavond wat horen. Ik ben erg benieuwd of dat het online goed werkt. Is dat zo, ga ik die game zeker halen.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan online niet testen want PSN ligt er van 16:00 - 2:00 uit. :mad:
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Me too, ik wil erg graag weten hoe de multiplayer is, als deze niet lekker loopt haal ik hem toch niet...
     
  18. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik gisteren die game besteld bij Consoleshop voor mij en een collega, ik de 360 en hij de PS3. Komt het postvrouwtje vandaag met 1 envelop dus met 1 game. En nou komt het leuke van het verhaal, Hij heeft de game en ik niet :mad:

    EDIT: Ik heb hem nu ook \o/
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben zeer tevreden met F1 10 :)

    Ik vind het alleen jammer dat je de moeilijkheidsgraad van de AI niet appart in kunt stellen.
    Voor mijn gevoel remmen de tegenstanders extreem vroeg wat me onnodige tijd(penaltys) en crashes kost.
     
  20. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de single player hebben jullie al genoeg gehoord, top :)

    Heb nu ook even online gedaan en de spelers met wie ik reed waren echte F1 rijders, geen van die rammers. Had dan ook al in m'n eerste race het achievement van m'n opponenten niet te hebben aangeraakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina