Dat is mij dus ook al een paar keer overkomen Ik doe netjes mijn pitstop en sta vervolgens 15 seconden te wachten voordat ik mag wegrijden. Echt héél vervelend. Lijkt erop dat dit een bug is,...hopelijk fixen ze dit snel want het gaat behoorlijk te kosten van de fun.
Gisteren eindelijk punten gescoord met de Virgin. Werd verassend 4e in Montreal. Mede door een goede regen-kwalificatie.
Hier gaat het minder , speel op expert maar het lukt na de eerste race niet meer om m'n teamgenoot te outracen , online is wel een beukfestijn tot nu toe.
Bij mij zijn de winnaars ook realistisch. Vettel/Webber/Hamilton. Maargoed, dat hebben ze gewoon in kunnen stellen afgaande op het huidige seizoen.
hoe zit het met de stuurtjes voor de 360 iemand die een overzicht kan geven van de stuurtjes die je kan gebruiken de draadloos versie is nergens meer te krijgen toch?
Deze zijn compatible voor de xbox met F1 2010 •Microsoft Xbox 360 Controller •Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel •Logitech Drive FX Wheel •Fanatec Porsche 911 Turbo S
Jep, bekende bug. Je kunt als oplossing later of eerder pitten dan de rest van het veld. Als het rustig is in de pitstraat wordt je wel gewoon snel weggestuurd
Apart, meestal worden de functies die verdeeld zijn over de actieknoppen één op één overgezet. Het uitstappen van je auto in GTAIV is bijv Y op de 360 en driehoekje op de PS3
Driehoekje: Achteruit kijken Rondje: Pitlimiter Kruisje: Selectie button Vierkantje: Pitstop aanvragen Dit zijn de default settings!
Net opgehaald,hoe vet hé dat spelzelfs met controller(xbox360) Hoe los je die pitstopbug op eigenlijk?
Zoals Sander H al zei: Je kunt als oplossing later of eerder pitten dan de rest van het veld. Als het rustig is in de pitstraat wordt je wel gewoon snel weggestuurd
Net ff bij MM den haag opgehaald. Wist niet eens dat ie uit kwam maar toen ik gister dit topic door las werd ik enthousiast. Helaas tot 22 uur school en morgen de hele dag werken. Kan dus pas morgenavond beginnen, houd dit topic tot die tijd maar in de gaten.
Wat ik zojuist ergens las is dat er geen updates uitkomen, omdat ze nu alweer bezig zijn met F1 2011. Doordat het team nu al begint met F1 2011, zal er geen tijd zijn om F1 2010 van content-updates te voorzien. "We zouden niets liever doen dan gratis updates maken, maar het zou te tijdrovend zijn. De tijd die je hebt als je jaarlijks een versie wil uitbrengen is zo kort dat we er het liefst meteen induiken", aldus de ontwikkelaars. Link: http://tweakers.net/nieuws/69828/codemasters-werkt-al-aan-f1-2011.html
Toch zijn ze er wel mee bezig Sticky topic http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/428943-pit-stop-issue.html