Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar ik spawn toch niet? Het gaat er om dat ik en flying start maak, daar word ik dan automatisch gezet, omdat ik geen zin heb om het inlap steeds te moeten rijden. Dat is een normale feature. Wat dan wél gaar is, is dat je soms midden in een andere auto spawnt. Dat is toch lame? Stel dat flying lap dan 2 seconden uit!
     
  2. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien krijg je in de Lotus sneller en vaker updates van de auto.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En het imo meest irritante is dan dat AI je auto soms daardoor af de baan brengt en je begint met een spin :F:.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Of hij trapt vol op de rem waardoor je uit stilstand de flying lap moet beginnen.
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Al iets bekend wanneer ze met een patch komen?
     
  6. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zo snel mogelijk

    Begin me nou namelijk wel te ergeren aan die bugs en dan helemaal die bug dat computers niet pitten in een race...
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me ook aan verschillende dingen idd , waaronder die.

    Ik snap ook niet dat ze dat zo de deur uit hebben gedaan , dat merk je toch?
     
  8. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel sinds vorige week, en man o man. Wat een spel.
    Eindelijk, na jaren afwezigheid, kon ik weer een F1 game in mijn XBOX 360 stoppen. Mijn laatste was voor de XBOX, F1 2002.:x

    Nu ik het spel voor de eerste keer opstartte, werd ik gelijk getroffen door een gelukzaligmakend gevoel. Ik wist dat dit spel een heleboel van mijn vrije tijd zou gaan opslokken. En tot vandaag heeft het dat ook gedaan.
    Nu doe je het altijd nog zelf, maar het is zo'n verslavend spel.:thumbs:

    Ben begonnen bij Lotus. Sta nu 4e in het kampioenschap met 84 punten. Mijn teamgenoot Trulli heeft totaal 10 punten gescoord. Ik rijd zelf met traction op medium, de rest uit. En natuurlijk zelf schakelen. Nu had ik enkele van de nieuwe tracks al eens bij een vriend van mij gespeeld op de PS3. Maar ik persoonlijk vind een xbox controller toch beter dan een ps controller.

    Op sommige circuits lijkt de lotus niet vooruit te branden, en op andere rijd ik de ene snelle ronde naar de andere. Natuurlijk heb je ook favoriete circuits, waarop je, denk ik, per definitie sneller moet zijn. Ben al een paar keer op het podium gefinished. En op andere circuits rijden, met name de red bull's zo ver mij bij vandaan, dat er voor mij niets anders meer rest dan voor de derde plaats te gaan. Flink verdedigend met Ferrari's en McLaren's achter je. Een foutje en je bent de pisang. Eén overwinning, Canada. Daar kon ik, met name dankzij een goede kwalificatie, bij iedereen wegrijden. Onder het rijden ook met de D pad de engine op Fast zetten. Een gat creeëren, zodat als je binnen moet komen, je geen last hebt van de in dit forum al besproken 'bug'.

    Ik wat lopen vloeken en tieren, de eerste keer dat ik binnen moest komen, en die lollipop vent mij als laatste de baan op stuurt. In het echt worden ze ook tussen elkaar de baan weer opgestuurd. In sommige races, wordt het dan lastig om een bepaald doel te halen. Dat je wel 12e moet worden van de 24. En op sommige circuits is het nu eenmaal makkelijker dan op andere. Heeft ook met de lengte van de pitstraat te maken.:)

    Ga nu proberen om een redelijke tijd op Silverstone neer te gaan zetten, voor een goede racepositie. Ik rijd zeven seizoenen, dus het eerste jaar hoef ik niet voor de podiums te gaan, maar is het wel leuk als het op sommige ciruits lukt. Heb nu interesse van HRT en Virgin (gaap!), Torro Rosso en BMW Sauber. Zoals het nu gaat plak ik er wellicht nog een jaartje Lotus aan, gewoon om Trulli te verslaan.
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hadden die teams ook intresse , echter toen ik 6de was geworden dat jaar had alleen hrt&virgin nog intresse.

    De comments die bij de teams staan slaan ook nergens op , als je wint staat er alsnog dat ze ontevreden zijn:confused:

    Buiten die kleine foutjes is het wel een top spel idd :)

    Silverstone is trouwens wel een erg gave baan hoor!
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    klopt het dat ik een uigebreide mening van JeePee gemist heb omtrend deze game?
    Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn mening!
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij heeft 'm (nog) niet.
     
  12. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan tijdens de race met de d pad alleen de opties wing en tyre kiezen. De optie om mijn egine op fast te zetten staat er niet bij. Wel krijg ik vaak de mededeling dat ik optijd moet schakelen omdat de engine verhit raakt.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  13. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.f1fanatic.co.uk/2010/09/...i-controversy-and-details-on-the-first-patch/

    Nice, benieuwd wat ze nog meer gaan aanpakken.
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop wel dat ze er niet te lang mee gaan wachten.

    Anders in de tussentijd maar eens m'n onlinerank omhoog werken :)
    Nog meer mensen hier die online spelen?
    Zit zelf nu op rank:29 met 19 races gewonnen.
     
  15. thewongandonly

    thewongandonly Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook wel benieuwd naar. Iemand die ons n00b kan yoda-en?
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    om je engine anders te zetten met je d-pad heb je een upgrade nodig voor je auto. Zoals je weet kan je dat halen door in career de R&D tests te doen in practice
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Weet je wat ik nou mis in de game?? De prijs-uitreiking...... Waarom nou niet ff naar dat podium met zo'n fraaie cup?!
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Ik zit sterk te twijfelen om deze game te halen, ik denk dat ik een maandje wacht, de patch heb en de game voor drie tientjes kan oppikken! Even wat vrienden overtuigen hem ook te halen en de race-avonden kunnen beginnen!
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    en safety car natuurlijk...
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Safety Car komt in F1 2011 !!
     

Deel Deze Pagina