Oke al de bugs ben het ff zat.. Ik laat de career links liggen tot een patch. Want het slaat af en toe nergens op.
My point exactly. Alsof de interviews na 25 keer nog wat toevoegd.... meeste zijn inkoppertjes. Maar het hoort er wel bij. En als het een soort van knoppencombi wordt om de fles leeg te spuiten, op te zuipen, over de kop van een ander te gieten etc. wordt, zie ik er de fun wel van in
Die interviews slaan nergens op , ik zeg enkel en alleen positieve dingen maar alsnog staat er bij andere teams dat ze teleurgesteld waren door mij in de pers
Bij die interviews kies ik altijd de middelste over het algemeen zijn al die teams die interesse in mij hebben wel positief over me. Nu me HRT bijna helemaal geupgrade is rij ik bijna alleen nog maar op pole Ik rij nu ook gewoon red bulls en Mclarens voorbij op het rechte stuk Denk dat ik daarom nog wel een seizoen blijf bij HRT. Weet iemand trouwens welk level je moet zijn om interesse van Renault te krijgen ?
Hoe is het om gewoon in je 1tje rondjes te rijden? Practice maar ook om je tijd beter te zetten. Dat vind ik namelijk leuk, urenlang je stukbijten op enkele hondersten van secondes. Heb je dan last van bugs en zo? Of kan je dit gewoon uren doen zonder probelemen?
Haha wel leuk idee inderdaad. Prijs uitreiking en Safety Car hoort er gewoon in, maar zo gaat dat tegenwoordig he. Games afleveren die niet 100% af zijn.
Dat valt gewoon onder prioriteiten stellen. Ze hebben al meerdere malen gezegd dat ze al die dingen er maar al te graag in willen stoppen. Ze hadden alleen geen tijd om alles meteen in hun eerste F1 game te stoppen, kan ik heel goed begrijpen
http://www.f1fanatic.co.uk/2010/09/30/codematers-statement-on-f1-2010-bugs-and-patch/ Is een uitgebreide versie
Ik heb een vraag: Je kunt je wings/spoilers instelllen tijdens de race met de D-Pad Hoe moet deze staan om een snellere auto te krijgen?
Spoiler kan je niet instellen. Wings kan je wel instellen, Front wing geeft meer handling, dat je betere bochten kan maken, Rear wing zorgt ervoor dat je topsnelheid hoger wordt.