1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    X-Junk vraagt het al!

    Als er in de echte F1 ook maar een gaatje is van een halve meter sturen ze de rijder nog weg. Zolang ze elkaar maar niet gaan hinderen of dus onnodig gevaar gaan veroorzaken. Ongeluk met albers was trouwens een met een tank installatie :+

    @Zifnap:

    Ik weet het niet zeker hoor, maar daarvoor niet dat 'uitrijvlak'? Wat ik wel zeker weet is dat ze gewoon de pit uitrijden als er auto's langsrijden!
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik erger me zelf dood aan die pitstop malaise.

    Je komt binnen als 1e!! en je mag iedereen die NA jou de pit straat inkomt voor laten gaan. Ik had gisteren een pitstop van 24 seconden!!! Gewoon 7 auto's die na mij de pitstraat ingereden waren moest ik voor laten... wtf.. einde kans op winst.

    Mijn voorlopige oplossing is dat ik 1 rondje later ga pitten, dan is t wat rustiger. OF als je banden t uithouden pas 2 ronde voor t einde gaan pitten, als je goed en strak rijd heb je dan namelijk een aantal ronden een lekker leeg veld, en kun je seconden per rondje sneller zijn als de rest die aan t battlen is om een positie.

    Gisteren trouwens 2x een ongeluk van de ai gezien.. beide keren stonden er auto's aan de kant van de weg met brokstukken op de weg. Maar ik vind t wel bar weinig gebeuren, als je kijkt na hoe normaal een F1 wedstrijd gaat. Dan gaat t vaak over wie blijft er over... die krijgt een klapband, die gaat iets te wijd en tikt de muur of zijn voorganger, die krijgt motorproblemen, die heeft iets met electronica. En nu is toch meer van 24 rijders beginnen, en de enigste van die 24 die echte f1 problemen kan hebben.. .dat ben jij, de gamer. Erg jammer!
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is idd zo. Ik wacht geduldig af. Asl het goed is moet ik het spel van daag krijgen gekocht van iemand hier maar nog niet in de bus ik hoop echt vandaag. :confused:
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Staan alleen setups voor de eerste 3 banen

    edit/nvm...voor wet zijn er alleen setups voor de 3 eerste banen voor een droge setup voor allemaal
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
  7. Nielex

    Nielex Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja aan Gold ligt het zeker niet, ik heb een doorlopend abbo.
    Die Family Restrictions heb ik helemaal door gekeken maar daar kan ik niks in vinden. Ik heb ook nog nooit zoiets ingesteld, geen kleine kinderen hier ofzo. Als je het Googled vind je er ook niks over. Ben dus ook wel benieuwd of ik de enige ben met dit probleem. Gewoon online racen gaat weer wel.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aan de WET setup wordt nog gewerkt.
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens iemand opgevallen dat de pit in Monaco niet klopt?

    In het echt komt die uit net na de eerste bocht naar recht maar hier kom je gewoon meteen na start finish het circuit weer op:confused:
     
  10. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook alweer hoe je de AI difficulty kan verzetten?
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    In je trailer , als je op het menu staat van next race op difficulty drukken.
    Dan naar beneden drukken en dan kan je alles instellen.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nog maar 1000x gezegd! :+
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar :+

    Maar het is ook niet echt super duidelijk hoor..
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, hoe krijg je die achievement 'speed demon' (353 km per uur)? Ik heb Ferrari/Redbull/Mclaren geprobeerd op zowel Spa als Monza als andere lange stukken maar ik kom niet verder dan 330, dan stijgt het te langzaam en begint de volgende bocht alweer.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Gewoon bij Quick Setup even helemaal naar rechts. Dan trekt die hem zo de 350+ in op Monza.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hey ik heb even een vraagje

    Waar kan je de moeilijkheidsgraad instellen :)

    nee jij hebt de ps3 versie Hebben bij jou alle auto's in de regen ook sporen in de replay?
     
  17. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :9
    Maar ze hadden het wel wat duidelijker mogen plaatsen. Wist het eens, maar was het ondertussen alweer vergeten...
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ben nu bezig met 1e keer lang weekend Silverstone. Heb alle 3 de practices gereden, allemaal 1e.... kreeg alleen de achievement niet om aan alle 3 de practices mee te doen/tijd neer te zetten....? Of krijg je die pas NA de race?
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg 'm na de 3e practice, meteen dus.
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg hem meteen nadat ik na de kwalificatie ging.
     

Deel Deze Pagina