1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wat is Monaco in dit spel een schijtcircuit. 8)

    En waarom kan ik wel spinnen en hard tegen een vangrail beuken, maar geen schade oplopen? De anderen in het spel heb ik al een aantal keren flink gebeukt en zij konden de pits in. Ik had niet eens lakschade. 8)
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik baal als een stekker! Heb ik het spel gekocht bij iemand van dit forum is het spel er nog steeds niet en reageert hij ook niet ... ik ga gewoon mijn geld terug eisen en het spel morgen zelf kopen.

    Dacht ik vanavond te spelen kan het dus weer niet. Ik baal als een stekker.
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Hm, verkeerde interpretatie. No hard feelings. :) Excusez-moi!
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    hebben jullie online ook altijd dat als je vlak achter iemand zit in een race dat je dan precies op dezelfde punten verremd. Echt irri. maakt hij net een fout, en dan maak jij precies dezelfde.
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Ik heb het online nog niet gehad, wel tegen de AI. Dan denk je dat de AI de bocht wel goed zal nemen en schiet je er zo af 8)
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wie heeft er zin in een potje online vanavond?

    (is er geen topic voor?)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Even een uitleg van mijn broertje gekregen over wat de pitstop bug word genoemd.

    Het is geen bug, maar een overdreven veiligheidsmaatregel in het spel. Dit zal ongetwijfeld door de FIA zo tegen Codemasters gezegd zijn.

    Hoe kun je dit omzeilen?

    Als je vlak voor de race je engineer opdracht geeft om de baan op te gaan, moet je even halt houden. Kijk je naar rechts, dan kun je je pitstop strategie aanpassen.

    Raadzaam is dit een ronde eerder, later kan ook, te doen dan standaard door je team staat ingesteld.

    Probleem zou opgelost moeten zijn aangezien mijn broertje namelijk al 15 punten heeft en geen problemen of wat dan ook kent omtrent pitstops.

    Ik ga dat morgen ook proberen en raad anderen hetzelfde te doen.

    Hopelijk hebben we dan tot de eerste patch geen extreme discussie meer over iets wat eigenlijks geen bug is, maar een overdreven element in het spel. Door de FIA.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    En het lijkt er ook op dat ik met welk team dan ook achter in de pits kom te staan met mijn team/garage.. dan MOET je wel wachten op de hele zooi autos die langskomen.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik volg de formule 1 al een tijde niet meer maar ik dacht dat er een vaste volgorde van pitboxen was op basis van de resultaten van vorig seizoen?
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat klopt.
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Snelste Time Trial op Spa

    Kijk eens bij Time Trial op Spa helemaal onderaan. Staat iemand met ruim 13 minuten! Heb even tegen die ghost gereden blijkt die achteruit te rijden... \o/
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    WTF. 8)
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    is er iemand online ik ben er nu?
    voeg mij maar toe!
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb geen Gold momenteel en m'n vrouw zit Ik hou van Holland te kijken :+ Online racen lukt dus niet. Ik ga wel een aantal racers aan m'n friendslist toeveogen. Mensen die mij willen toeveogen... ga je gang.
     
  15. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag mijn eerste race gewonnen. Van pole begonnen in mijn eerste seizoen met de Virgin in Montreal en na een mooi gevecht met Vettel deze kunnen behouden. Sta nu in met de Virgin op plaats vier met 63 punten op expert.

    Meteen wordt de vraag gesteld of je verwacht wereldkampioen te worden met de Virgin |:-. Na Barcelona gaat het lekker: vierde in Monaco en Turkeij en nu dus winst in Montreal.

    Barcelona is echt de vreemde eend in de bijt qua snelheid van de AI. Daar werd ik kansloos op 10 seconden van de nummer 23 laatste!!
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet zeggen dat ik me steeds en steeds meer begin te ergeren aan de AI. Heb nu echt al zoveel keer gehad, dat ze mij rammen en dat ik de penalty krijg........:confused:
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ben je nu echt zo naïef of wil je gewoon niet zien dat het een fout van Codemasters is? Het is een overdreven veiligheidsmaatregel die er niet in hoort en dus gewoon een bug. Dat de FIA duidelijke richtlijnen heeft wat mag en wat niet mag (bijv Vettel voor McLaren rijden of livery's van auto's aanpassen) is wel bekend maar ze hebben hier echt niets mee te maken. Codemasters heeft toh zelf al aangegeven dat ze hier naar gaan kijken en het dan gaan patchen
    De oplossing i hier al wel 100x langs gekomen (en is zelf ook door Codemasters aangegeven) maar het blijft vervelend ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd er geen last meer van heb , zelfs niet als er meerdere in de pit staan.
    Meestal is het tussen de 5 a 7 seconden.

    Ik pas wel altijd de pitstrategie aan.
     
  19. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand waarom de time trial bij de ene baan wel al je snelste ronde opslaat en bij de andere baan helemaal geen tijd opslaat? Ook als je een cleane ronde hebt gereden?
     
  20. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    heb hetzelfde probleem, ik mag pushen wat ik wil, de AI gaat daar gewoon stukken sneller dan kan.
     

Deel Deze Pagina