1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Short weekend heeft maar 1 training. Long weekend 3. :p
     
  2. jeffrey1k

    jeffrey1k NOIZE NL

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu een goede 2 weken en ik vind het een leuke game. Ik rijd op de moeilijkste stand ( ok, met traction aan ) en is leuk racen. Lollipop meneer hebben we allemaal een hekel aan, ik ook.

    Online racen is leuk, heel leuk. Maar af en toe ook frustrerend. Dat geram en gebeuk, pffffff. Dat verwacht je meer in Destruction Derby, Burnout of Nascar. :'-(

    Het is net echt formule 1. De eerste bocht is zo belangrijk. Het is alleen jammer dat in het spel niemand op zijn rem drukt. Echt balen dat ik dat een tijdstraf krijg als iemand achter op me knalt. Maar ja, daar heeft iedereen last van. |:-

    Welke modus word het meest gespeeld? Sprint, die Qualification race, Endurance of Grand Prix? Dan weet ik waar ik de meeste XBW-ers tegen kan komen in de hoop op een iets meer clean-ere race.
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen sprint , 3 rondes is meer dan genoeg en gaat een stuk sneller dan grand prix.
     
  4. jeffrey1k

    jeffrey1k NOIZE NL

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de laatste dagen ook Sprint. Ik vind Endurance ook erg leuk. Maar ben meestal de enige die finished. Na 2 rondjes quit zo goed als iedereen. Grand Prix vind ik ook leuk, alleen jammer dat het maar 7 rondjes racen is.
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    wanneer kunnen we trouwens een update verwachten?
    Dan kan ik ook weer gaan spelen!
     
  6. jeffrey1k

    jeffrey1k NOIZE NL

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er nog geen datum bekend. Tenminste, op het forum van codemasters had ik nog niets gezien.

    Maareuh.... Gewoon spelen joh! :+
     
  7. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook setups downloaden bij dit spel ?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee. Alleen handmatig instellen.
     
  9. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ondanks dat ik een complete noob ben met f1 en het nooit kijk op tv ofzo:x. Vind ik het spel echt super leuk. Had het ook echt niet verwacht dat ik het tof zou vinden. Maar kon het spel goedkoop krijgen dus gewoon op de gok gekocht.

    Alleen hebben f1's abs en traction control in het echt erop zitten?
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  10. jeffrey1k

    jeffrey1k NOIZE NL

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    van Codemasters forum:

    05-10-2010, 10:21 AM

    Update: The team have been working through a masterlist of issues, and are making good progress. Various issues have been through the preliminary testing process, and once the patch is complete a build will go in for siginificant testing time.

    As soon as I have more news, it'll get posted here.

    Caldera.
     
  11. jeffrey1k

    jeffrey1k NOIZE NL

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet meer. Dat hadden ze wel een tijdje, maar dat is geen racen meer. Nu staat alles uit.
     
  12. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke bedankt. Wil namelijk zo realistisch mogelijk spellen:)
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ja, maar mijn ervaring is dat het spelen van deze game met een controller zonder traction control nogal lastig is.
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel lastig , je kan de bocht vrij lastig vloeiend nemen.

    Ik ga het volgend seizoen wel proberen op expert maar ik vrees dat ik niet verder kom dan de eerste race.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Iemand al ervaringen met de circuits van Valencia en die nachtrace in China? :confused:

    Ben nu aan de 1e toe en lijkt me best kut. Als dat ongeveer hetzelfde rijden is als met semi stratencircuits in Forza 2 en 3 dan vind ik het wel best.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Valencia is cool. Nachtrace van Singapore (niet China) rijdt klote! :+
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Singapore is echt het meest verschrikkelijke circuit wat er is , daar kan ik echt m'n draai niet vinden :mad:
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind het van die nieuwe straten circuits, de allerleukste. Daarna Abu Dahbi :+
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet , Valencia vind ik de leukste en dan Abu dahbi.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb er 1 keer gereden, de laatste keer dat ik online ging. Wel 2e geworden! :+ Ik reed eigenlijk de hele race eerste, maar net bij die chicane maakte ik een fout waardoor ik spinde. Ik behield mijn voorsprong, maar de volgende bocht maakte ik weer een fout :mad:. Vind het toch wel een geinige baan. Ik wil vandaag eigenlijk weer een beetje online gaan racen, heb toch verrekte veel zin in dit spel, alleen niet in Time Trials/Grand Prix. Heb eigenlijk alleen zin in carreer en een beetje online, maar vanwege de corrupte savegames durf ik het dus niet aan zeg maar :9. Dus misschien in de tussentijd dat de patch nog moet komen werken voor mijn rank 50! Hoef er nog maar 40 :+
     

Deel Deze Pagina