Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dus jij beukt hem. Dus dan ben jij de beuker. :+
     
  2. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi guys,

    Vroeger speelde ik veel G1 spellen, vooral op de pc. Is echter alweer een jaar of acht geleden. Waren destijds prachtspellen.

    Anyway; ik ben geen ervaren racer op de xbox. Hoe moeilijk is F1 2010 voor iemand zonder raceervaring op de console? Heb overigens dus ook geen stuur of zoiets. Spel trekt me wel; eindelijk weer eens F1 gamen. Andere racegames doen me niks, maar F1 doet kriebelen

    GT
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt het zo moeilijk maken als je wilt, maar ook zo makkelijk. Dus het is prima te doen!
     
  4. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
  5. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou persoonlijk voor een logitech gaan , en zeker een stuur met force feedback.
    Dat is wel een gemis imo.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik raadt je écht de Logitech Driving Force GT aan. Erg goed stuur met ForceFeedback en uiterst betaalbaar. Goedkoop is duurkoop!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Thrustmaster Ferrari 430 wheel toch? Die heeft wel FF.
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Net een mailtje gekregen van ZHgaming dat ze hem niet meer kunnen leveren dus heb hem nu maar besteld in Engeland aangezien ik niet in de buurt woon van een MM
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Iemand trouwens tips voor het rijden met een controller. Gelijdelijk sturen is bijna onmogelijk.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Niet met de top van je duim de linkerstick besturen, maar hem er meer overheen leggen. Dat werkt veel beter vind ik.
     
  12. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, tweede carriere race zit er op, gave race :cool: , 6e gestart op de Primes en iedereen om me heen op de options. Verloor dus in de eerste paar rondes 4 plaatsen, maar een aantal won ik weer terug toen de options eraan gingen en ze binnen moesten komen. Lag toen op P5 en ik kon nog een rondje of 10 door tot mijn eerste stop.

    De lucht begon toen steeds grijzer te worden en ik hoopte zo dat het snel ging regenen.. helaas bleef de regen te lang uit waardoor ik wel naar binnen moest om de options te nemen. 5 rondes voor het eind kwamen dan toch de eerste druppels, niet genoeg voor spray achter de auto's en dus voor niks de intermediates klaar laten zetten. Pas in de laatste ronde begon het echt te regenen maar ik heb het gelukkig overleefd en op P8 geëindigd :thumbs:

    Ik vind wel dat een natte baan nog te veel grip heeft, je kunt best lang op je slicks rijden voordat het moeilijk begint te worden.

    Ook hebben sommige AI auto's een 2 stop strategie wat heel vreemd is, aangezien het compleet kansloos is. Mede daardoor heeft Hamilton nu pas 2 punten in het kampioenschap. Hij reed ergens op P3 ongeveer toen hij naar binnen kwam voor de eertse keer en kwam vlak voor m'n neus de baan op.. op de option banden en moest later dus nog een keer naar binnen.
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin ook altijd op de primes maar m'n team wil me na 3 ronden altijd al binnen halen , als je dat dan doet laten ze je vrolijk nog een keer pitten..wat dus fataal voor je uitslag is.

    Net als dat je binnen komt en ze gewoon weer dezelfde banden eronder zetten.
     
  14. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook wel voor dat je de race begint je strategie zelf maken :) Althans dan kun je zelf kiezen wanneer je naar binnen wilt komen, naar welke banden je wilt gaan etc.

    Je kunt ook niks aan veranderen, maar dan kiest hij soms automatisch een 2 stop strategie voor je uit, waardoor je dus weer naar dezelfde banden wisselt.
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    maar je speelt dus op legend en je rijd gelijk al zo goed met een lotus.
    Ik werd op bahrein 23e met 4 spins welliswaar. en 19e op melbourne.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed tot vandaag op legend , nouja custom om duidelijk te zijn.
    Ik kon m'n teammaat nauwelijks bijhouden dus maar ff op hard gezet , word ik meteen dik eerste met de lotus.
     
  17. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    he bij dit model zit het er niet op waarschijnlijk om de batterij te sparen
    stond in een test en dat is ook wat ze zijde over het trille dat het wel een gemis is verder vonden ze het een goed stuur ook omdat je niet je stuur ergens hoeft op te schroeven en dat vind ik nou zo fijn want ik zit in de huiskamer en ik kan nergens anders me stuur dan kwijt.
     
  18. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de Virgin ben ik nu 2e en 6e geeindigd in de kwalificatie in Bahrein en Australie, en 16e en 8e in de races (ik doe 50%, Legend AI & zonder driving aids). Die 16e plek was mijn eigen schuld, had anders wellicht een podiumplek ingezeten.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Woet, eindelijk het lang verwachte mailtje van Mediaoffer gehad! Morgen ligt hij op de mat als ik thuis kom :).

    Hoop wel dat die pit bug een beetje snel gefixed word en de difficulty misschien wat opgeschroeft!
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010

Deel Deze Pagina