Enige voordeel in Forza is, is dat je daar wel op meerdere manieren een bocht kan nemen. Met een F1 auto moet je grotendeels op de goede lijn zitten, wil je de bocht halen . Vanavond mijn eerste paar beukpotjes meegemaakt, sommige mensen beuken gewoon op je in als je naast ze rijdt, stelletje mafkezen zijn het toch he, online . Is er trouwens een manier om setups te maken zonder helemaal de naar de pitbox te gaan? En kun je echt niet meer dan 5/6 setups opslaan?
Dat is ook wel waar inderdaad, en als je niet de goede lijn hebt is het al heel wat lastiger om de bocht fatsoenlijk door te komen. Ik merk wel dat ik totaal geen last (meer) heb van die pitstopbug. Ik reed de pit in en zo'n 2 sec achter me kwam een andere auto ook de pit in gereden. En zijn pitbox stond ook nog vlak achter de mijne. Maar ik mocht gewoon mooi na 5 sec vertrekken, vóór die gast achter me.
Ben bezig om de constructer's titel binnen te halen maar het valt niet mee, voornamelijk omdat mijn teamgenoot vettel niet echt meewerkt. Steeds valt ie uit of wordt ie 14-24e positie. Zelfs een keer gehad dat hij achter me reed in de laatste ronde op suzuka, ik had +30 seconden voorsprong. Ik rijd over de finish en kijk naar het scoreboard, zie ik vettel helemaal onderaan staan Issie waarschijnlijk gecrashed in een van de laatste bochten verdomme. En ondertussen worden Hamilton en Button steeds 2+3de , 3+4de, 2+4de etc etc
Dat komt me bekend voor. Ik begreep nooit waarom coureurs Silverstone zo geweldig vonden toen ik nog veel Forza speelde. Totdat ik het F1 spel op de PS3 eens probeerde en kwam ik er achter dat het circuit echt perfect voor de F1 en erg uitdagend om op te rijden.
Ja inderdaad, vooral de eerste paar bochten (Copse, Maggots, Becketts, Chapel en Stowe) zijn zo lekker te nemen.
Korea vind ik echt een bagger baan Bahrain oude layout was mooier, nu is de eerste sector echt Micky-Mouse geworden Silverstone is er ook niet beter op geworden Mooiste banen blijven Spa, Suzuka en Montreal.
Silverstone ben ik nu ook. Vrije training was een drama, op de laatste na. Ik zat te kloten met mijn banden en toepasselijke Engelse regen. In de 1e sessie 12e, 2e sessie 24e en 3e sessie 1e. Nu aan kwalificatie toe. Heel raar circuit. Monaco vind ik van alle klassiekers nog het ergst tot nu toe, maar Silverstone zeker van alle meer open banen. Heel lastig rijden soms.
Gisteren op Valencia eerste race in de regen gehad en netjes tweede geworden achter Button. Gaat die altijd hard in de regen? Maar zat geregeld in de versnellingsbak van Button en dan zie je langzaam aan echt alleen een grote waas! . Je moet dan echt even uitwijken uit zijn slipstream om weer wat te zien. Ps. wat is je benodigde level om naar Ferrari/ Renault te gaan? ik zit nu na Valencia op Level 12 en kan eventueel een contract tekenen bij BMW of Toro Rosso.
Hebben jullie online ook wel eens last van ruis? Om gek van te worden. Moet me xbox restarten om er vanaf te zijn.
Ik kreeg het contract bij level 23 pas. Dat was wel in het 2de seizoen toen ik al kampioen was. Volgens mij als je kampioen word dan kan je naar het topteam.
Wat ik online wel eens heb is dat ik mijn tegenstanders hoor rijden alsof ze in hun neutraal staan, en vol gas blijven geven ! Dus schakelen, vol gas, schakelen, vol gas. Klinkt voor geen meter!
Zojuist Spa gereden en man dit is echt mijn nieuwe lievelingscircuit om te rijden! Wat een heerlijke baan met zulke mooie bochten!! Zodra zonder kleerscheuren de 1e bocht bent doorgekomen na de start is het echt heerlijk rijden Uiteindelijk dik 1e geworden met 56 seconden voorsprong op Alonso en 63 op Button. Snelste ronde was een 1.46,5 met de Lotus.
Jezus... ik ben helemaal klaar met het spel. Wat een waardeloze zooi. Ik was gisteren begonnen in Spanje en ging vandaag verder met de laatste training. Drie keer in de regen gereden, hooguit vier ronden in het droge. Daarna de kwalificatie in constant veranderende weersomstandigheden, waardoor ik niet echt in de flow kwam om een fantastisch rondje te rijden. 21e. Dan de race in het droge, geen wolkje aan de hemel, een situatie waar ik nog niet gereden heb. En dan verwacht het team dat ik 12e finish. WTF. Ik rij in een HRT eikels. Anders geef je me een upgrade als ik in alle drie de Practices jullie doelen behaal. Maar niks gekregen hoor. Omdat ik de startlichten onmogelijk kan zien, ongeacht welk camerastandpunt is m'n start kut en beide Lotus auto's rijden me na een paar seconde al met hoge snelheid voorbij. WTF?! Echt, los van de bugs zitten er zoveel dingen in dit spel waar ik me aan dood erger. Bijvoorbeeld de eisen van je team.
Hard, met alle assists uit. Ik gebruik alleen de Driving Line in de bochten om het circuit te leren kennen. Dat is trouwens ook een van m'n ergernissen. Als je altijd op de driving line zou vertrouwen, jezus dan zou je race ook kut gaan. In de eerste bocht op Catalonië klopt er bijvoorbeeld niets van.
De eisen zijn idd totaal onhaalbaar als je het realistisch bekijkt. Met starten komen ze mij ook altijd voorbij zetten zelfs nu ik bij ferrari rij. In de eerste bocht heb je ze meestal toch al wel weer te pakken dat scheelt.
Ja, maar als je 21e start wordt dat al stukken moeilijker. Ik wacht echt op een héél grote patch / overhaul voor het hele spel, want dit trekt nergens op.