1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daar zijn ze druk mee bezig. Als ik T4RG4 (Steven Hood) z'n Twitter moet geloven.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wut, loopt hij nog te klagen ook? 8) Geven ze ons een schijtgame mee en dan klagen dat hij aan een patch werkt. Jonge jonge. :lol:

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is gewoon te snel uitgeleverd.

Vroeger toen je nog geen patches had was dat allemaal niet mogelijk geweest.
    Net of ze zoiets hadden van we weten dat er fouten inzitten maar dat fixen we later wel.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Z'n tweets omtrent de patch zijn allemaal wat klagerig. :+
    Toen de negatieve berichten kwamen, had dat ook invloed op z'n tweets!

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha oké, flauw hoor. Zo krijg je overigens alleen maar meer negativiteit over je heen, denk ik. Maar goed, als er een patch kom begin ik eens helemaal opnieuw. Nu terug naar Halo: Reach.

6. jeffrey1k

jeffrey1k NOIZE NL

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer is dat eigenlijk he?! Hoe vandaag de dag games worden gereleased.... Echt onbehoorlijk. Zo vol met bugs, echt jammer is dat.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar doe je dan weer goed aan. Game even laten liggen en iets anders oppakken. Even grunts mollen in Firefight. :thumbs:

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Of niet. :emo: Heb wel wat beters te doen, gezellig een potje spelen met wat vrienden bijvoorbeeld. Maar goed, ga jij maar lekker boosten. :):

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, wat mij betreft is het nu dan ook echt onvoldoende...

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoezo boosten? Ik speel het spel op een voor mij plezierige manier. Dat jij zo figuur bent die hardcore wil doen moet jij weten.

Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je beter iets anders kunt oppakken als je je even frustreert over bijvoorbeeld deze game. Maar goed, dan krijg je zo'n reactie en geloof ik het ook wel met een pluspuntje geven. =(

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Yellow snapt het weer eens niet... jij begint over grunts schieten in Firefight. Logisch gedachte is dan Grunt Invasion Firefight, waar je heel snel en heel makkelijk XP kan verdienen. Oftewel boosten. Ik heb 't over samen met een paar vrienden relaxt gamen, dus lijkt het me logischer dat jij hardcore bezig bent en ik juist niet. Er vanuitgaande dat jij wél Grunt Invasion speelt.

12. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die eisen vallen anders best mee, alleen omdat het een thuisrace voor HRT is verwachten ze dat je iets hoger finished dan normaal. En zo moeilijk is het niet om 12e te worden in een HRT. :emo:

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wel op de hoogste moeilijkheidsgraad zonder Assists. Wanneer je achteraan start doordat de training steeds nat was en de race opeens droog. Dan moet je toch heel veel, heel snel leren. En dat vind ik alleen maar goed, maakt het realistisch. Maar de eis van HRT slaat gewoon nergens op.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Duidelijk. Sorry voor de overhaaste reactie dan. Tis ook maar net hoe het verwoord is of hoe de woorden vallen of begrepen worden.

Thanx voor de uitleg. ;)

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Daar heb ik ook last van.

Geen F1 voor mij meer.
    Heb ik hier dan 8 jaar op moeten wachten ...

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb gisteren maar PES2011 gekocht dus ook geen F1 meer voor mij tot er een patch uit is die de meeste bugs oplost

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pff afentoe zo achterlijk he dat soms iemand niet pit en daardoor 1e word.. :mad:
    -Als een band wordt gewisselt tijdens een pitstop dan zijn de banden meteen op goede temperatuur, is die soort van zwarte zak waar ze altijd inzitten verwarmd ofzo?
    -En is er al ooit een race afgelast in het echt afgelast door de regenval?

18. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    1: Volgens mij zitten die banden voordat ze hem gaan gebruiken in zakken ja, maar ze zijn dan nog niet 100% op de goede temp.

2: Ja er was laatst nog een race afgelast omdat het zo had regende, volgens mij was is Singapore? Maar dat weet ik niet meer zeker

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Om beide vragen maar even te beantwoorden: Die zwarte zak is een bandenwarmer. Hiermee worden de banden idd op temperatuur gehouden zodat een coureur niet eerst 2 rondjes kwijt is aan het op temperatuur krijgen van z'n banden.
    En zijn wel eens races voortijdig gestopt vanwege extreme regen. Maleisië is hier een voorbeeld van. Omdat toen nog niet een bepaald aantal ronden (volgens mij 3/4, maar zeker weet ik het niet) was gereden, kregen de coureurs de helft van de punten.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd , is wel een unicum.
    Daarvoor was het voor het laatst ergens begin jaren 90 dat er halve punten werden uitgedeeld.

Deel Deze Pagina