Bandenwarmers en andere apparatuur om banden vooraf op temperatuur te brengen zijn sinds seizoen 2010 verboden.
uhm.... de achievement Top time sheet at all 3 practice sessions.... wie heeft die inmiddels? Ik reed net long weekend, alle 3x 1e in de 3 practice sessions, en toch kreeg ik de achievement niet. Had tussentijds wel gesaved... Iemand enig idee?
Ik heb hem wel gekregen in 1x. Echter heb ik niet de achievements van impress the boss en rainmeister terwijl ik die wel zou moeten hebben. Het is helaas wat buggy allemaal
Hoe krijg je die Rainmeister überhaupt? Ik kan alleen heavy rain kiezen, maar geen mistigheid (20% fog) ofzo.
Ik kreeg die Achievement toen ik alle drie de sessions een paar rondjes reed en daarna skipte naar de volgende. Dus....
Ik kreeg hem gewoon in 1 keer. Lang weekend, paar rondjes gereden in elke sessie en verder geskipped. Lees de beschrijving eens goed: Rain meister You won a single player Grand Prix of 20% distance or higher in heavy rain. Zware regen, in een race die minimaal 20% racelengte heeft.
Seizoen 1 erop zitten! 8ste geëindigd met Virgin. Aan het eind van het seizoen contract getekend bij Mercedes! Ben nu teammaat van Schumacher.
Ik ga zo weer opnieuw beginnen rij nu Force India maar 5 seizoenen is lang dus ik ga terug naar 3 en een lager team. BTW heeft iemand de setup-lijsten per track?
Het gevoel bij F1 2010, met alle bugs en zo doet me denken aan het spel SIN waarop ik ook zat te wachten en die met een hele grote patch kwam waarbij je het over je 33 k modem moest halen. Ik heb trouwens meegemaakt dat ik de practice in ga long weekend, spel blokkeert mij en vervolgens als ik opstart doet hij als of ik de eerste 2 practises niet heb meegedaan raar
Ik twijfel om deze game te kopen, door al jullie negatieve reacties Is de game echt zo slecht? Of is het gewoon een goede game en raken mensen gefrustreerd door wat bugs? Ik ben meer een arcade racer, zet het liefst alle regels uit en sla set-up/training/kwalificatie over als het kan is het dan nog wat voor mij?
Ik zelf vind het allemaal wat overdreven kwa negativiteit. Tuurlijk zitten er bugs in maar ze bederven het plezier zeker niet zo erg dat ik het spel niet zou willen spelen. Kwa arcade kan het prima , je kan het zo aanpassen als je zelf makkelijk vind
De grootste bugs worden verholpen met een patch die onderweg is. Zodra deze gereleased is raad ik een aankoop aan
Misschien als je geen liefhebber bent , echter als je al jaren f1 volgt op tv dan wil je het spel gewoon hebben. Om de bugs zijn wel heen te spelen zodat je er minimaal last van hebt. Al hadden ze er uberhaubt niet in mogen zitten.
Ik rij nu een career en niemand gaat stuk in de race? Ik heb schade op simulation staan. Maar niemand valt uit met een opgeblazen motor of andere schade. Hoe krijg je dit ingesteld?
Gebeurd gewoon zelden , met een rokende motor zit er volgens mij niet eens in. Ik zie wel eens dnf achter de namen staan maar wat ze dan hebben is mij onbekend.
Heb jij toevalig de lijst met de setups? Per track. Ben weer begonnen 3 seizoenen medium (nog alles aan) en met Force India in Bahrein. Ik sta nu 7 in practice 3 en ga zo naar de quali ... hopenlijk rij ik daar weeer zo een rondje (quick setup ... hoogste snelheidsstand meetse oversteer incl. Opti banden.) HRT en Virgin hebben helemaal geen power en Lotus is helemaal rampzalig. Of heb je andere Tips voordat ik straks weer mijn eerste GP ga rijden ?