Net Bahrein gedaan (3E GEWORDEN) op de uiterste rechtse stand ..... pff downforce is een bitch !!!
Daarna 2 keer multiplay ging ook best wel goed ... ik heb zelf een paar achivements gehaald:
- gentlemen: niemand geraakt
- en 1 dat ik een devoloper van F1 2010 of iemand die hem heeft verslagen verslagen heb ...... grappig want ik reed op de voor laatste stek!
_0/
20:41 --- > net uitgehaald op Melbourne 5e nog voor Massa en Vettel maar 0.504 sec achter de pole in practice hopelijk kan ik het straks ook in quali.. ! Wel een verdomd snelle track
21:59 ---- > Net de race gedaan, wat een oplichting, eerst een K*T Pitstop Bug en daarna merk ik dat meneer Lewis Hamilton gewoon niet PIT ....... gewoon constant aan de leiding ..... rara hoe kan dat nu weer. Toch noch 4e geworden en sta derde in het kampioenschap.
Ik heb ook het gevoel dat het qua snelheid niet klopt, ben ik net een eind weggesprint van meneer Petrov, heeft hij opeens de geest in de laatste ronde. Ga ik slipstreamen achter Webber idem hij blokt ik ga naar links wat doet hij gas geven ... toef opeens weg ???? Hoe kan ik naast hem gekomen en en dan is ie zo weg ...... waar blijft die verdomde update zodat we eerlijk kunnen racen.
Dan nog die coner-cut Waarschuwingen ...slaan nergens op want meestal verlies ik meer tijd .... met meer dan 200 Km/u snij ik niet even een bocht in mijn voordeel.
Wa mij ook meer stoort is het geval kwalificatie. Ik mijn stinkende best doen en ja hoor meer dan een seconde harder gaan rijden en in practice gewoon heel hoog staan, dan beginnen we aan de quali ... ik kan nog net mijn tijd verbeteren en ja hoor de sterren zijn weer ruim 1 tot 1,5 seconden sneller.
Het spel op zich geeft mij wel het gevoel van de F1 maar ik moet zeggen ik stoor mij mateloos aan de ooneerlijkheid van de programmatuur. Ik ben blij dat ik nog niet op expert speel ik zou echt ervan balen (stel je alles af en toef computer gaat er gewoon overheen).
Oja mijn TIP: Neem een long weekend in kwalificatie ..... kan je de track het beste kennen en mooi op tijd planken en binnen gaan zitten broeden.
Laatst bewerkt: 9 okt 2010