1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Handmatige setup doe ik niet , ik gebruik altijd de dry setting en alleen voor Monza de meest rechtse (dus minimale downforce)

Voor de rest veel oefenen , letten op de borden (200,100 meter) en dan elke ronde iets later remmen.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    En dat heb ik al een aantal keren gehad. Kwam gisteren de pits uit in Hockenheim en vervolgens moest ik van mijn team oppassen voor rommel in sector 3. Bleken een paar een aantal keren een touche te hebben gehad.

Een ding is wel zeker over deze game. Hij heeft wel de nodige adrenaline pompende snelheid. :)

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja schade klopt idd :)

Maar je had bij vorige delen dat wagens langzaam reden met een rookwolk erachter , dat is nu volgens mij niet.

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben juist een grote F1 fan, ik kijk het al jaren, trouw elke race.

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Net Bahrein gedaan (3E GEWORDEN) op de uiterste rechtse stand ..... pff downforce is een bitch !!!

Daarna 2 keer multiplay ging ook best wel goed ... ik heb zelf een paar achivements gehaald:

- gentlemen: niemand geraakt
    - en 1 dat ik een devoloper van F1 2010 of iemand die hem heeft verslagen verslagen heb ...... grappig want ik reed op de voor laatste stek!

O-)_0/:9:+

20:41 --- > net uitgehaald op Melbourne 5e nog voor Massa en Vettel maar 0.504 sec achter de pole in practice hopelijk kan ik het straks ook in quali.. ! Wel een verdomd snelle track

21:59 ---- > Net de race gedaan, wat een oplichting, eerst een K*T Pitstop Bug en daarna merk ik dat meneer Lewis Hamilton gewoon niet PIT ....... gewoon constant aan de leiding ..... rara hoe kan dat nu weer. Toch noch 4e geworden en sta derde in het kampioenschap.

Ik heb ook het gevoel dat het qua snelheid niet klopt, ben ik net een eind weggesprint van meneer Petrov, heeft hij opeens de geest in de laatste ronde. Ga ik slipstreamen achter Webber idem hij blokt ik ga naar links wat doet hij gas geven ... toef opeens weg ???? Hoe kan ik naast hem gekomen en en dan is ie zo weg ...... waar blijft die verdomde update zodat we eerlijk kunnen racen.

Dan nog die coner-cut Waarschuwingen ...slaan nergens op want meestal verlies ik meer tijd .... met meer dan 200 Km/u snij ik niet even een bocht in mijn voordeel.

Wa mij ook meer stoort is het geval kwalificatie. Ik mijn stinkende best doen en ja hoor meer dan een seconde harder gaan rijden en in practice gewoon heel hoog staan, dan beginnen we aan de quali ... ik kan nog net mijn tijd verbeteren en ja hoor de sterren zijn weer ruim 1 tot 1,5 seconden sneller.

Het spel op zich geeft mij wel het gevoel van de F1 maar ik moet zeggen ik stoor mij mateloos aan de ooneerlijkheid van de programmatuur. Ik ben blij dat ik nog niet op expert speel ik zou echt ervan balen (stel je alles af en toef computer gaat er gewoon overheen).

Oja mijn TIP: Neem een long weekend in kwalificatie ..... kan je de track het beste kennen en mooi op tijd planken en binnen gaan zitten broeden.

Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Is het trouwens mogelijk om (net als tijdens een pitstop) heel de plattegrond in beeld te hebben (linksonder in je scherm)? Heb soms geen idee hoe groot het gat is als ik een pitstop wil maken.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In het echt doet ook iedereen z'n stinkende best in de kwalificatiesessie en toch zitten er dan ook enkele secondes tussen de snelsten en langzaamsten.

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    misschien wel omdat sommige autos sneller zijn |:-

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lijkt me duidelijk ja.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een 30% race gedaan met alles aan op monza.. ik ga de pits in omdat je 1 keer moet wissellen, maar de AI blijft doodleuk de hele race buiten en pit geen 1 keer.. mis ik iets qua reglementen of is dit gewoon een glitch?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jij hebt onder een steen geleefd? 8)

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bekend met de glitch dat sommige AI coureurs niet pitten, maar dat het hele veld niet gaat is nieuw voor mij. 8)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Neem aan dat je een losse race hebt gedaan? is er dan geen optie in het begin waar je aan kunt geven of er gepit moet worden of niet? Want dat het hele veld niet stopt heb ik ook nog niet mee gemaakt (en hier ook nog niet gelezen)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Same here.
    Zou wel lame zijn trouwens.

Echter is het wel vrij normaal, want kan het me namelijk niet herinneren van andere F-1 games.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het regent hoef je trouwens niet te pitten.

16. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer het regent geldt het "bandenreglement" niet; je hebt dan dus geen verplichte bandenwissel. (zie ook hierboven trouwens zie ik net)

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Na corrupte save-game opnieuw begonnen, nu dan toch aangekomen in seizoen 2. Overgestapt naar Renault (1e rijder) met Kubica als teamgenoot. 1e race eindigt Kubica 22e..... denk je een betere teamgenoot te hebben, eindigt ie alsnog achteraan. En wat wel jammer is, is dat de Renault niet harder gaat dan 293 km/u..... Had eigenlijk verwacht dat de nieuwe bolide minstens zo goed zou zijn als de (doorontwikkelde) bolide van seizoen 1..... NOT! Dat een nieuwe bolide per definitie niet beter is dan het jaar ervoor, snap ik, maar de top zou natuurlijk gewoon ruim 300 per uur moeten zijn. Beetje wazig.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Een beetje kloten met je versnellingsbak verhoudingen eens proberen?

19. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond dat ik de eerste race van het spel veel te makkelijk heb gewonnen, had 10 seconde voorsprong op nummer 2. Kan je de moeilijkheid van de AI omhoog schroeven?

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja hoor. Als je terug gaat naar je trailer, kan je daar de Difficulty instellen als je kiest voor de volgende Career Weekend. Daar kan je alle opties apart instellen.

Deel Deze Pagina